חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות הביטוח

מאת: עינבל לויביטוח - כללי22/11/20101989 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


כדאי לך לעשות ביטוח מבנה, כי אם חלילה תהיה שריפה בבניין ותצטרך לעשות שיפוצים מאיפה תשיג את הכסף.

בעצם כדאי לך גם לעשות ביטוח תכולה, מה יקרה כאשר תהיה שריפה בבניין והיא תהרוס לך לא רק את המבנה אלא גם את כל הרהיטים, אז תצטרך גם לשלם על המבנה וגם לקנות רהיטים חדשים ואין ספק שאם לא יהיה לך ביטוח תצטרך לקחת הלוואה מהבנק.

כדאי לך לעשות ביטוח בריאות, כי מערכת הבריאות קורסת, בכל שנה יוצאות עוד תרופות חשובות מסל הבריאות, מה יקרה אם חלילה תזדקק להן, או לטיפול רפואי בחו"ל.

כדאי לך לעשות ביטוח חיים, מה יקרה לבני המשפחה שלך אם חלילה יקרה לך משהו בטרם עת, מי ידאג להם?

כדאי לך גם לעשות ביטוח פנסיוני, אתה הרי לא רוצה לצאת לפנסיה כשכל מה שיש לך הוא את הקצבה של הביטוח הלאומי.

נכון שזה נשמע גרוע?

אולי פשוט אנחנו צריכים לעשות ביטוח כנגד החיים וזהו, סיפורים כאלו רק גורמים לנו לרצות לשכוח מהכל, לנסות להתרכז בטוב ולהגיד מה הסיכויים שזה יקרה לי? אני מעדיף לא לחשוב על זה בכלל, אבל האמת היא שכל הביטוחים שציינו לעיל, הם ביטוחים שעזרו ואפילו הצילו חיים לאנשים שעשו אותם.

כי כולנו יודעים, גם אם נהיה האנשים הכי אופטימיים שבעולם, שתאונות קורות וכאשר הן קורות, עלינו לנסות להיות ערוכים ומוכנים אליהם ככל האפשר.

"אני עושה ביטוח כדי שלא אזדקק לביטוח" חברה שלי תמיד אומרת "אני גיליתי שכאשר אני עושה ביטוח, אני לא נזדקקת לו ולכן אני מעדיפה לשלם סכום קטן על הביטוחים השונים ולדעת שאני יכולה לישון בשקט, יש לי ביטוח אם חלילה יקרה משהו וכששום דבר לא קורה, אז עוד יותר טוב לי".

אנחנו לא רוצים לחשוב על הגרוע מכל, אבל אם אנחנו יכולים להגן על עצמנו מפניו, אז למה לא בעצם?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינבל לוי

מאת: עינבל לויעיצוב06/01/111637 צפיות
בעולם הגרפיקה והעיצוב, התפתח בשנים האחרונות עולם חדש- הדפסה על קנבס. מדובר בבד הארוג אשר במקורו נועד בכלל ליצירת אוהלים ומפרשים. אך במרוצת השנים הפך הבד לנפוץ בעיקר עבור ציורי שמן. בשנים האחרונות ניתן לראות אותו במקומות שונים, כגון תערוכות אמנות, תיקי עבודות של סטודנטים, מתנות לבני זוג ועוד.

מאת: עינבל לוימוסיקה22/12/102738 צפיות
עם התקדמות הטכנולוגיה והחיים כך המוסיקה מתעדכנת ומתחדשת. המוסיקה משתנה מתקדמת ומשתכללת גם בהתאם לתרבות. מוסיקה מתחדשת כל הזמן ובכל יום נולדים יוצרים חדשים ויצירות חדשות בסגנונות שונים המקבלות במה במדיות השונות, באולמות קונצרטים ובמועדונים.

מאת: עינבל לוימוסיקה20/12/102444 צפיות
מוזיקה מחברת אותנו לנפש ולגוף. מגיל קטנטן ברגע ששומעים מוזיקה הגוף מחיל לנוע.

מאת: עינבל לויטיולי תרמילאים14/12/101854 צפיות
הרגע לו חיכיתם הולך ומתקרב, החופש נגלה לעיניכם ומחכה שתתחילו את החוויה הגדולה בחייכם - טיול תרמילאים בחו"ל.

מאת: עינבל לויעבודה וקריירה - כללי13/12/102680 צפיות
חיפוש עבודה הוא עניין די כאוב בשנים האחרונות. המצב הכלכלי בכל העולם ידע ימים יפים יותר והדבר אינו פסח גם על ישראל. סך הכול אנחנו מדינה קטנה שלא משופעת במקומות עבודה, ועל כל משרה התחרות היא עצומה. הדבר נכון עוד יותר כאשר מתרחקים מהמרכז התוסס לכיוון שאר חלקי הארץ.

מאת: עינבל לויעבודה וקריירה - כללי06/12/101837 צפיות
תוכניתן מקצועי הינו תוכניתן שמקפיד להישאר עם האצבע על הדופק בנוגע לשפות התכנות החדשות בשוק ובנוגע לטכנולוגיה המשתנה.

מאת: עינבל לויפנסיה23/11/101981 צפיות
משנה לשנה עולה תוחלת החיים בארץ ובעולם, כיום היא עומדת על 78 שנים לגברים ו-80 לנשים.זאת אומרת שנוספות לנו שנות פנסיה, עוד שנים להינות ממנעמי החיים, השאלה האם נוכל באמת להינות? האם תהיה לנו הכנסה שתוכל להביא לנו נחת ולהמשיך את שארית חיינו בכבוד?

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172789 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174824 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164248 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163527 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155314 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154851 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154756 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica