חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות חיסכון לפנסיה

מאת: עינבל לויפנסיה23/11/20101979 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגעת לנחלה, בסך הכול אתה דיי מרוצה, ישנה הכנסה סבירה ואתה עומד על הרגלים ואפילו מצליח לצאת לחופשה משפחתית בחו"ל פעם בשנתיים שלוש.

עצרת לרגע לחשוב מה יהיה בעוד 40-30 שנה? כשכבר לא יהיה לך אולי כל כך כוח וחשק לקום לעבודה? כשתרצה לממש את החלומות שתכננת לפרישה? האם אתה מכין את עצמך לעתיד? משקיע עכשיו על מנת שתוכל לנוח אחר כך, כדי שתוכל להזדקן בכבוד ללא תלות בבני משפחה או בביטוח לאומי עם הכנסה חודשית קבועה.

משנה לשנה עולה תוחלת החיים בארץ ובעולם, כיום היא עומדת על 78 שנים לגברים ו-80 לנשים.זאת אומרת שנוספות לנו שנות פנסיה, עוד שנים להינות ממנעמי החיים, השאלה האם נוכל באמת להינות? האם תהיה לנו הכנסה שתוכל להביא לנו נחת ולהמשיך את שארית חיינו בכבוד?

האם יש לנו ביטחון וגב כלכלי שיחזיק אותנו ואת כל מה שבנינו עד כה בעבודה קשה?

זה הזמן לעצור רגע במרתון ההווה ולחשוב בכובד ראש על העתיד, איפה תרצה להיות בעוד מספר עשורים? איך אתה רואה את חייך?

בשנים האחרונות אנחנו עדים לרבבות אנשים המגיעים לגיל הפנסיה ומופתעים לגלות שהם לא הכינו את הקרקע כמו שצריך, הם נאלצים להמשיך לעבוד ובמקרים מסוימים אף למכור את נכסיהם, או שהם פורשים ממסלול העבודה ומקבלים סכום קצבה זעיר ומגוחך שהממשלה מספקת – קצבת זקנה לזכאים בלבד, כשלרוב מדובר בסכום של כ-2000 ₪ בלבד וכולם יודעים שזה לא מספיק אפילו לא לצרכים הבסיסיים שלנו.
כדאי ורצוי לעשות חיסכון לפנסיה אישי ולא רק להסתמך על ביטוח לאומי ומסגרת העבודה שבה אתם עובדים, הגדילו את הראש עכשיו על מנת להגדיל את הפנסיה שלכם בעתיד. כיום נחקקו חוקים חדשים על מנת שמכל מקום עבודה יופרש סכום לחיסכון חשוב של הפנסיה כך שהקצבה תגיע לכ-3800 ₪ וגם זה לא תמיד מספיק.

לצערנו עוני בגיל פרישה הוא דבר נפוץ היום, אז בואו נהיה חכמים יותר, נלמד מטעויות של אחרים, בואו נחסוך לפנסיה. ושלא תגידו שלא אמרתי....

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עינבל לוי

מאת: עינבל לויעיצוב06/01/111636 צפיות
בעולם הגרפיקה והעיצוב, התפתח בשנים האחרונות עולם חדש- הדפסה על קנבס. מדובר בבד הארוג אשר במקורו נועד בכלל ליצירת אוהלים ומפרשים. אך במרוצת השנים הפך הבד לנפוץ בעיקר עבור ציורי שמן. בשנים האחרונות ניתן לראות אותו במקומות שונים, כגון תערוכות אמנות, תיקי עבודות של סטודנטים, מתנות לבני זוג ועוד.

מאת: עינבל לוימוסיקה22/12/102737 צפיות
עם התקדמות הטכנולוגיה והחיים כך המוסיקה מתעדכנת ומתחדשת. המוסיקה משתנה מתקדמת ומשתכללת גם בהתאם לתרבות. מוסיקה מתחדשת כל הזמן ובכל יום נולדים יוצרים חדשים ויצירות חדשות בסגנונות שונים המקבלות במה במדיות השונות, באולמות קונצרטים ובמועדונים.

מאת: עינבל לוימוסיקה20/12/102443 צפיות
מוזיקה מחברת אותנו לנפש ולגוף. מגיל קטנטן ברגע ששומעים מוזיקה הגוף מחיל לנוע.

מאת: עינבל לויטיולי תרמילאים14/12/101852 צפיות
הרגע לו חיכיתם הולך ומתקרב, החופש נגלה לעיניכם ומחכה שתתחילו את החוויה הגדולה בחייכם - טיול תרמילאים בחו"ל.

מאת: עינבל לויעבודה וקריירה - כללי13/12/102679 צפיות
חיפוש עבודה הוא עניין די כאוב בשנים האחרונות. המצב הכלכלי בכל העולם ידע ימים יפים יותר והדבר אינו פסח גם על ישראל. סך הכול אנחנו מדינה קטנה שלא משופעת במקומות עבודה, ועל כל משרה התחרות היא עצומה. הדבר נכון עוד יותר כאשר מתרחקים מהמרכז התוסס לכיוון שאר חלקי הארץ.

מאת: עינבל לויעבודה וקריירה - כללי06/12/101835 צפיות
תוכניתן מקצועי הינו תוכניתן שמקפיד להישאר עם האצבע על הדופק בנוגע לשפות התכנות החדשות בשוק ובנוגע לטכנולוגיה המשתנה.

מאת: עינבל לויביטוח - כללי22/11/101988 צפיות
יש דברים שמאוד קשה להסביר אותם, במיוחד לאנשים שהם אופטימיים מטבעם, אחד הדברים האלו הוא ההסבר אודות חשיבות הביטוח, כל ניסיון להסביר מדוע הביטוח מאוד חשוב, נראה בסופו של דבר כמו מסע הפחדה שנועד אך ורק כדי שהלקוח המבוהל יעשה ביטוח.

מאמרים נוספים בנושא פנסיה

מאת: דרור אטריפנסיה22/12/182933 צפיות
אם יש לכם משכנתא שהיא יותר נמוכה מ50 אחוז משווי הבית, אז ניתן להגדיל את המשכנתא הקיימת עד 50 אחוז משווי הבית כדי לקחת את הכסף ולסגור בעזרתו את כל ההלוואות הקיימות בחשבונות עובר ושה וכל שאר הדברים.

מאת: עידן שלומןפנסיה04/06/175010 צפיות
שנת 2016 הביאה לא מעט שינויים מהותיים, אחד מהם הוא חוק פנסיה חובה לעצמאים. מה באמת מחייב בחוק הזה? האם קרן השתלמות לעצמאים פוטרת את העצמאים מחסכון פנסיה? אלו הם חלק מהדברים שעולים במסגרת החוק שנכנס לתוקפו כבר בינואר 2017.

מאת: אירה סימנספנסיה26/11/152126 צפיות
אפשר לומר שאנחנו חוווים במהלך חיינו רגע מקצועי משמעותי פעמיים. פעם אחת עם גזירת החוגר בעת השיחרור מצה"ל, ופעם נוספת עם החזרת תג העובד שלנו למעביד בעת שאנחנו לוחצים ידיים ויוצאים אל החופש הגדול באמת – אל הפנסיה. הרגע הזה עבור רבים הינו רגש מרגש ומכונן שכן הם כעת חופשיים, בעלי זמן רב פנוי ועם השאלה מה עושים בבוקר של מחרת. כיום ישנם גופי תעסוקה רבים עבור הפנסיונרים אשר דואגים למלא את לוח הזמנים שלהם ורוב הפנסיונרים מביעים שביעות רצון מהפרק החדש בחייהם.

מאת: נעם צדוק, רו"ח, עו"ד, cisaפנסיה20/08/142924 צפיות
על הממשלה לקדם חקיקה שתגדיר לגופי הפנסיה מסלולי השקעה מובנים באגח שישמשו רק פרויקטי תשתיות לאומיות ודיור להשכרה

מאת: danפנסיה02/06/144395 צפיות
הלוואות לרכישת רכב חדש או משומש היא אחת מן ההלוואות השכיחות בארץ, בעולם המערבי המודרני, רוב המשפחות מחזיקות ברכב פרטי להתנייד בקלות לעבודה או להסעת המשפחה והילדים לטיולים, אירועים וכו'.

מאת: שלום כהןפנסיה17/09/131762 צפיות
צו הרחבה לפנסיית חובה בישראל אשר נכנס לתוקפו בתחילת שנת 2008 חולל מהפיכה במשק הישראלי ותרם לכל שכמיליון שכירים מצאו עצמם לפתע נכללים בהסדרים פנסיוניים. חוק פנסיה חובה קבע כי הפקדה לקרנות הפנסיה או לקופות הגמל אינו עוד הטבה אלא הן חובת המעביד.

מאת: גיל שושיפנסיה20/08/131719 צפיות
פתרונות לפרישה הם עניין למקצוענים. יש לא מעט היבטים כשמדובר על החסכונות הפנסיונים שלכם. החל מבחירה של קרן

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica