חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיסות נייר

מאת: ask4web קידום אתריםפיסול06/12/20101680 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פיסול בעיסת נייר הינו אמנות עתיקה המבוססת על ערבוב שאריות וגריסי נייר עם חומרים מאגדים על מנת ליצור חומר רך וגמיש הניתן לעיצוב ופיסול.חומרי הגלם הבסיסיים הנדרשים עבור פיסול בעיסת נייר הם סוגי נייר שונים כמו נייר פשוט או קרטון, ודבק. העיקרון בהכנת עיסת נייר הוא ערבוב הדבק עם חלקיקי הנייר או הקרטון עד לקבלת תערובת סמיכה. תערובת זו מהווה בסופו של דבר עיסת נייר.

ניתן להכין את כל חומרי עיסת נייר באופן עצמאי: חשוב שהנייר או הקרטון המשמש לעיסה יהיה רך וגמיש ולכן אי אפשר להשתמש בגליונות רחבים אלא בפיסות קטנות. לשם כך יש לפרוס את הנייר עבור עיסת נייר לרצועות דקות או לפיסות קטנות. אם מדובר בקרטון האמור לשמש עבור עיסת נייר ניתן להרטיבו במים ואחר כך לסחוט ולערבב עם הדבק.

לגבי ההדבקה בהכנת עיסת נייר: יש צורך בגוף או בתבנית אשר עליהן יהיה ניתן להדביק עיסת נייר. כתבנית עבור הדבקת עיסת נייר ניתן להשתמש בגלילי נייר טואלט, גלילים של מגבוני מטבח, קלקרים בצורות שונות ואפילו גופים מעוגלים יותר כמו כדור או בלון.

דרך נוספת לעבד עיסת נייר באופן יצירתי היא פיסול בעיסת נייר: פיסול בעיסת נייר אפשר לעצב בצורות שונות. ניתן לפסל עיסת נייר לצורות של חיות וכך להכין עיסת נייר בצורת ג'ירפה, פיל או קוף. כמו כן פיסול בעיסת נייר יכול לשמש עבור הכנת פסלים ובובות והמבוגרים יוכלו לעצב בחומר עיסת נייר פסלים ייחודיים כמו פסלי נשים. עם פיסול בעיסת נייר ניתן להכין יצירות עדינות יותר המתאימות לקישוט – כך ניתן למשל , על ידי פיסול בעיסת נייר ליצור מסגרת לכריכת אלבומי תמונות או מסגרת למראה. על ידי תבנית דקה של עיסת נייר צבעונית ניתן להכין גם מסגרות לתמונות. על ידי פיסול בעיסת נייר ניתן לייצר גם מוצרים שימושיים יותר כמו מאפרות, מיכלים, קופסאות תכשיטים, מיכל לכלי כתיבה , קערה ואפילו צמיד.

מלבד ההנאה שבעבודת פיסול בעיסת נייר, חשוב לציין את הערך החינוכי הטמון בהכנת עיסת נייר: תהליך פיסול בעיסת נייר הוא למעשה תהליך של מחזור נייר כך שניתן באמצעות פיסול בעיסת נייר גם לשמור על איכות הסביבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131789 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131837 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131646 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132094 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131545 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131686 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131683 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא פיסול

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162252 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoפיסול12/06/145740 צפיות
רבים מבין הפועלים בשוק ההון יודעים שקיימת השפעה ישירה בין סביבת המסחר ובין מצב רוחו ומצבו הנפשי של הסוחר או מנהל התיקים לבין ביצוע העולות בשטח ואיכות ביצוע פעולות של מסחר כמו קניה ומכירה בזמן אמת או זמן תגובה מספיק טוב שיסייע להנפיק עבור מנוהל התיק רווחים ועבור בית ההשקעות גיוס לקוחות נוספים וצבירת מוניטין

מאת: צילה קלסנרפיסול13/02/148650 צפיות
כיצד מצליחה אנדרטה עשויה מאבנים להעביר רגשי אהבה וגעגוע לסביבה? זו שאלה שרבים דנים בה, בעת שהם עומדים נפעמים מול עיצוב ייחודי ומרהיב של אנדרטה עשויה כולה מסלעים ומתכת. האנדרטאות המוצבות היום בבתי קברות רבים בישראל, הן הוכחה שבאמצעות יצירתיות וכישרון אפשר להעביר רגשות גם באמצעות סלעים ומתכת.

מאת: גיל שושיפיסול04/12/138349 צפיות
כפי שוודאי הבנתם כבר. במדינת ישראל של 2012 הדרך הכי טובה לישון בשקט כשמדובר על ביטוחי בריאות הוא באמצעות

מאת: גיל שושיפיסול03/12/138405 צפיות
ביטוח תאונות אישות הוא מוצר שאמור לספק לכם הגנה מיטבית בסיטואציות שונות כאלו שעשויות לקרות לכם במהלך

מאת: אהודפיסול02/12/138553 צפיות
כיצד מתבטאים השינויים שחלו בעיצוב מצבות בשנים האחרונות? האם מעצבי מצבות מושפעים ממגמות עיצוב בחו"ל? קשה לענות על השאלות האלה ללא לעשות תחקיר מעמיק מדוע אנחנו יכולים לראות שינויים וחידושים בעיצוב מצבות בארץ בשנים האחרונות, עם זאת, קשה שלא להתרשם מהעיצובים המרשימים הנראים בבתי קברות רבים ברחבי הארץ.

מאת: גיל שושיפיסול30/11/138478 צפיות
חברת שטראוס מים נולדה לאחר שקונצרן שטראוס החליט על רכישת מפעל תמי 4 מידי קיבוץ הלה, השילוב בין הידע הגדול

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica