חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המשמעויות של ביטוח תאונות אישיות

מאת: גיל שושיפיסול03/12/20138398 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה מילים ראשונות לפני שצוללים פנימה

בסקירה הקצרה אותה אנחנו עומדים להביא בפניכם אנחנו עומדים לדבר איתכם על מוצר ביטוחי שלדעתנו לפחות הוא מאוד חשוב עבורכם אבל יחד עם זאת לצערנו הרב הוא גם לא זוכה לחשיפה ממש גדולה בשונה מביטוחים מוכרים כמו ביטוח בריאות, ביטוחי רכוש ועוד. הכוונה היא לביטוח תאונות אישיות על כל המשמעויות שלו. המלצתנו החמה היא שתמשיכו לקרוא את המאמר עניין של דקות ספורות ותו לא.

ביטוחים שונים למטרות שונות

הנתונים הסטטיסטים מדברים על כך שמשפחה ישראלית ממוצעת מוציאה מידי חודש עשרה אחוזים מהכנסתה על ביטוחים שונים. בין אם מדובר על ביטוח בריאות פרטי, ביטוח רכב ועוד. שכבות על שכבות של הגנה ממש חשובה, אחת כזאת שאתם מפעילים רק בשעה של צרה. מצד אחד אתם באמת מקווים שלא תצטרכו להפעיל אותם מאידך במידה וכן תרצו לדעת כי עומדים לרשותכם הביטוחים הטובים ביותר שרק בנמצא.ככל שאתם מצליחים לכסות את עצמכם יותר טוב כך בשעה של צרה אמיתית יעמדו לרשותכם סכומי כסף ממש נאים ואם לא בשעה שכזאת אי מתי תזדקקו להם.

ביטוח תאונות אישיות על כל צרה שלא תבוא

ביטוח תאונות אישות הוא מוצר שאמור לספק לכם הגנה מיטבית בסיטואציות שונות כאלו שעשויות לקרות לכם במהלך החיים, שברתם זכוכית בבית אתם נזקקים לניתוח קטן ומושבתים, נפלתם ברחוב ושברתם יד , רכבתם על האופניים והחלקתם. אמנם כיסוי רפואי יש לכם אבל מה עם כל ההוצאות האחרות שעולות בשעה שכזאת. איך איתם אתם עשויים להתמודד? שאלה מצוינת שזקוקה לפתרון משובח. אם יש לכם ביטוח תאונות אישות וכמובן סוכן ביטוח עם תודעה שירותית ממש גבוהה אתם מוצאים את עצמכם עוברים את התקופה הזאת הרבה יותר בקלות וטוב שכך

כמה מילים על השירות שתצפו לו מסוכן הביטוח שלכם

ביטח תאונות אישיות ניתן לרכוש אצל לא מעט סוכני ביטוח. יחד עם זאת חשוב מאוד כי תרכשו לעצמכם אותו אצל סוכן ביטוח שיש לו ניסיון רב בתחום. אחד כזה שיוכל להציע לכם ליווי מקיף מרגע שקרתה התאונה. בסופו של יום הוא משמש כחוליה המקשרת בניכם לבין חברת הביטוח. טיפול נכון ומהיר של סוכן הביטוח שלכם ואתם עשויים לעבור את התקופה הלא פשוטה הזאת הרבה יותר בקלות.חוסר מקצועיות שלו מאידך עשויה להקשות עליכם בקבלת הכספים שמגיעים לכם וגם לכך אתם חייבים להיות מודעים. בכלל אנחנו ממליצים לכם בחום רב לבחון את מסמך הפוליסה ככה רגע אחד לפני שאתם רוכשים לעצמכם ביטוח תאונות אישיות וזאת המלצה של מומחים לעניין.

עוד כמה מילים אחרונות

לפני שנסגור את המאמר הנוכחי רק נרצה לחזור ולהדגיש את החשיבות של הביטוח הזה. מצד אחד הוא לא מהביטוחים הכי מוכרים מאידך הוא עשוי להתגלות בתור אחד הביטוחים הכי שימושיים עבורכם וכדאי שתדעו זאת. שיהיה לכם בהצלחה ושלא תזדקקו לו אף פעם

 



תגיות המאמר: ביטוח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיל שושי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל שושי

מאת: גיל שושיעיצוב30/12/131379 צפיות
חברת שטראוס מים שולטת בשוק מתקני המים המסוננים זה שנים מאוד ארוכות, אתם הכרתם אותה בתחילה בתור חברת

מאת: גיל שושיציור22/12/138720 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאת: גיל שושיאימון אישי17/12/131326 צפיות
בואו ונדבר לרגע על ההצלחה הגדולה של יונדאי בישראל. מותג קוריאני שעשה עליה לארץ לפני קרוב לעשרים שנים. מאז ועד

מאת: גיל שושיאימון אישי - כללי08/12/131224 צפיות
מכיוון שהעיסוק בכול הנושאים הנוגעים לפנסיה שלכם תפס תאוצה אמיתית בשנים האחרונות אתם עשויים למצוא לא מעט

מאת: גיל שושיספרות08/12/134794 צפיות
לפני שאתם רוכשים לעצמכם מכונית חדשה אתם בדרך כלל נוטלים על עצמכם הלוואה. בעובדה היא ששוק הליסינג פורח. יחד

מאת: גיל שושיצילום08/12/131262 צפיות
השכבה הראשונה כפי שאמרנו כפי הינה ביטוח חיים למקרה שאחד הלווים הולך לבית עולמו במהלך תקופת התשלומים ואין

מאת: גיל שושיעיצוב08/12/131395 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאמרים נוספים בנושא פיסול

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoפיסול12/06/145735 צפיות
רבים מבין הפועלים בשוק ההון יודעים שקיימת השפעה ישירה בין סביבת המסחר ובין מצב רוחו ומצבו הנפשי של הסוחר או מנהל התיקים לבין ביצוע העולות בשטח ואיכות ביצוע פעולות של מסחר כמו קניה ומכירה בזמן אמת או זמן תגובה מספיק טוב שיסייע להנפיק עבור מנוהל התיק רווחים ועבור בית ההשקעות גיוס לקוחות נוספים וצבירת מוניטין

מאת: צילה קלסנרפיסול13/02/148643 צפיות
כיצד מצליחה אנדרטה עשויה מאבנים להעביר רגשי אהבה וגעגוע לסביבה? זו שאלה שרבים דנים בה, בעת שהם עומדים נפעמים מול עיצוב ייחודי ומרהיב של אנדרטה עשויה כולה מסלעים ומתכת. האנדרטאות המוצבות היום בבתי קברות רבים בישראל, הן הוכחה שבאמצעות יצירתיות וכישרון אפשר להעביר רגשות גם באמצעות סלעים ומתכת.

מאת: גיל שושיפיסול04/12/138343 צפיות
כפי שוודאי הבנתם כבר. במדינת ישראל של 2012 הדרך הכי טובה לישון בשקט כשמדובר על ביטוחי בריאות הוא באמצעות

מאת: אהודפיסול02/12/138549 צפיות
כיצד מתבטאים השינויים שחלו בעיצוב מצבות בשנים האחרונות? האם מעצבי מצבות מושפעים ממגמות עיצוב בחו"ל? קשה לענות על השאלות האלה ללא לעשות תחקיר מעמיק מדוע אנחנו יכולים לראות שינויים וחידושים בעיצוב מצבות בארץ בשנים האחרונות, עם זאת, קשה שלא להתרשם מהעיצובים המרשימים הנראים בבתי קברות רבים ברחבי הארץ.

מאת: גיל שושיפיסול30/11/138472 צפיות
חברת שטראוס מים נולדה לאחר שקונצרן שטראוס החליט על רכישת מפעל תמי 4 מידי קיבוץ הלה, השילוב בין הידע הגדול

מאת: גיל שושיפיסול26/11/138151 צפיות
ההלוואה הראשונה אותה נזכיר לכם היא הלוואה מהירה עד סכום של 50,000 ש"ח . אם אתם נחשבים מבחינת הבנק

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica