חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לנקות מזרון בצורה הטובה ביותר?

מאת: ד"ר גברהיטים11/12/20101339 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד מנקים מזרונים? זו שאלה שהרבה אנשים היו רוצים לקבל את התשובה אליה. מזרון אינו פריט שקל לשמור נקי, אתם מבלים עליו מספר שעות כל לילה והוא עלול להתלכלך מדברים שנשפכים עליו אם יש לכם ילדים. שמירה על מזרון נקי תאריך את החיים שלו ותדאג לכך שיראה ויריח כמו שצריך. לא משנה איזה סוג מזרון יש לכם, שמירה על נקיון מזרונכם דורשת הקפדה והתמדה.

כיוון שאתם מבלים כמה שעות בכל יום בצמוד למזרון שלכם זה רק הגיונישתרצו לשמור אותו נקי ורענן לחווית שינה טובה ואיכותית. אבל מה אתם עושיםכאשר החלטתם שהמזרון צריך ניקוי? זהו בהחלט לא פריט שאפשר פשוט לזרוקלמכונת הכביסה. למרבה המזל ישנן מספר דרכים לשמור על מזרון נקי ולהלן כמה עצות על איך לנקות כתמים ממזרונים שמשהו נשפך עליהם.

כיצד לשמור על מזרון נקי: אחזקה שגרתית היא הצעד הראשון בניקיון מזרון. ראשית מומלץ לקנות כיסוי מזרון שיגן על מזרונכם מהשחיקה היום יומית הרגילה, אםאתם מעוניינים ביותר ביטחון תמיד תוכלו לרכוש כיסוי עמיד למים שישמור עלמזרונכם מנוזלים למינהם. זה כל כך הרבה יותר פשוט לכבס כיסוי מזרון מאשר לשפשף החוצה כתמים ממזרון מלוכלך.

מומלץ להפוך מזרונים בצורה סדירה על מנת להבטיח שחיקה אחידה של המזרון, הפכו את מזרונכם ובנוסףהחליפו בין ראש ורגלי המזרון. אם אתם כבר שם כדאי ומומלץ להוציא את שואבהאבק מהארון, לחבר את האביזר המתאים ולשאוב את שני צידי המזרון. לסובליםמאלרגיות, בעיקר לאלרגים לאבק, מומלץ לבצע תהליך זה לעיתים תכופות יותר.

כיצד לנקות כתמים ממזרון: אם למרות מיטב המאמצים שלכםעדיין המזרון מתלכלך ונהיה עליו כתם, עליכם ללמוד איך לנקות את המזרוןנקודתית בצורה טובה. הדבר הראשון שיש לדעת הוא שלחות מכל סוג שהוא יכולהלהיות מזיקה מאוד למזרון, כיוון שלחות יכולה לגרום להתפתחות של עובש בתוךהמזרון. לכן כדאי תחילה לנסות שיטות של ניקוי יבש לפני שפונים לנוזלי ניקוישונים להוצאת הכתמים.

פתרון הניקוי הראשון הוא לערבב חומר ניקוי המיועד לבדים עם מים עד למצבשל בועות, יש להשתמש רק בבועות (יבש) ולשפשף בעזרת ספוג את הכתם. לכתמי דםאו שתן ניתן לטפוח על המזרון עם מגבת לבנה ספוגה במי חמצן. זכרו שאםמזרונכם אכן נרטב בתהליך יש לדאוג ליבש אותו לחלוטין לפני שמכסים אותו שובעם מצעים.

מזרונים הם השקעה גדולה ועל ידי שמירה על ניקיונם, אחזקה שיגרתית והידע לניקוי כתמים, המזרון שלכם יוכל להחזיק שנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר גב מייצרת ומשווקת מושבים אורטופדיים, כסאות , כורסאות T.V,  כורסאות עיסוי ,מזרונים , מיטות, כריות שינה ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר גב

מאת: ד"ר גבריהוט 01/07/111276 צפיות
הרכבנו מספר טיפים שימושים לביצוע מחקר ובחירת כורסת עיסוי המתאימה בדיוק לצרכייכם. ישנן הרבה אפשרויות והמון מאפיינים לבחור מתוכם, רוב כורסאות העיסוי מגיעות מצויידות בחזית הטכנולוגיה ובנוחות מקסימלית

מאת: ד"ר גבריהוט 28/06/111089 צפיות
מזרונים ניקנים תוך בתחשבות במידותיהם, רמת הקושי שלהם וכמובן במחירם. מבחר המזרונים המוצע הינו עשיר ונותן מספר גדול של פתרונות שינה, דוגמת מזרונים עם שלט רחוק, כן מזרונים המסוגלים לאפשר לכם לבחור את הטמפרטורה בה תרצו לישון.

מאת: ד"ר גבקניות 28/06/111366 צפיות
בחירת כורסאות טלויזיה היא לא משימה קלה, אבל שימוש בטיפים שלהלן יעזור לכם לבחורה כורסת טלויזיה או כורסת עיסוי מושלמת עבורכם ובמחיר הגיוני. בהצלחה!

מאת: ד"ר גבריהוט 11/06/111181 צפיות
קניית מזרונים לבית הם לא רכישה קלה. מזרון הוא פריט ריהוט המלווה אותנו בכל לילה, ותומך בגב שלנו בסופו של עוד יום עבודה מאתגר. אבל אם אתם כבר מתחבטים בשאלה "האם צריך לקנות מזרון חדש?" זהו סימן די ברור שהמזרון או מזרונים הנוכחיים שלכם כבר לא עושים את העבודה ותמוכים בכם בצורה טובה כמו בעבר.

מאת: ד"ר גבריהוט 11/06/111050 צפיות
קניית מזרון חדש היא לא מאורע שכיח במיוחד, אבל כיוון שמדובר באיכות השינה ובבריאות הגב שלנו מומלץ מאוד לבצע סקר שוק ולבצע רכישה מושכלת.

מאת: ד"ר גברהיטים01/06/111041 צפיות
מזרון הוא לא פחות ולא יותר מאשר פריט הריהוט הכי חשוב שיש לנו בבית. מספר שעות לא מבטול במהלך כל יממה ויממה בחיינו, אנו מבלים על מזרונים ללא תזוזה רבה

מאת: ד"ר גבריהוט 21/05/111161 צפיות
ישיבה ממשוכת בכסאות שמעוצבים לא כראוי יכולה לגרום לפציעות בשרירים ולכאבי גב, בגלל תמיכה לא מספקת לגוף היושב.במאמר כמה נקודות שכדאי להתחשב בהן כאשר בוחרים כסאות מחשב לבית או כסאות משרדיים למקום העבודה.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204815 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195992 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182636 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181780 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181754 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181860 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181623 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica