חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הזמנות לחתונה

מאת: רחלי פריחתונות12/12/2010951 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לבטים רבים אופפים את הכנתן של הזמנות לחתונה. הלא ההזמנה לחתונה למעשה מעידה על האירוע העתיד לבוא, כמו גם על בני הזוג הנישאים, ועל כן אלו ישקיעו מחשבה רבה בכל פרט ופרט בה – בחירת הנייר המתאים ביותר, בחירת המעטפות התואמות, צבע הכיתוב, הטקסט, העיצוב המרשים ועוד כהנה וכהנה.

פעמים רבות ישתלב בעיצוב ההזמנות לחתונה צילום משותף של בני הזוג. גם כאן אפשר ללכת צעד אחד קדימה ולהשקיע – לא עוד צילום אגבי שנשלף מעוד אחד מעשרות האלבומים של השניים בפייסבוק, אלא תמונה מרגשת, מיוחדת ומקורית במיוחד. איך עושים את זה? אנו כאן כדי לתת לכם רעיונות לתמונה הזוגית שתפאר את ההזמנות לערב המיוחד שלכם.

תמונות מפעם

אין כמו נוסטלגיה, בטח ובטח כשעוד מעט תתקבץ כל המשפחה ביום החגיגי שלכם. למה לא לשים מעט נוסטלגיה חמימה של זיכרונות מתוקים בהזמנות לחתונה?

טרנד חביב ביותר הוא לבחור תמונה של כל אחד מבני הזוג מילדותו – כשהיו עוד ילדים תמימים וחייכנים. נכון, בדרך כלל רוב הזוגות לא הכירו אחד את השנייה בגילאים צעירים אלו, אולם זהו היופי של הזמנות לחתונה בימינו: היות והן נעשות על ידי מחשב, גם את התמונות אפשר להעביר טיפול ממוחשב שיאפשר שילוב של השתיים לכדי אחת מיוחדת במינה. הפעלת בלוטות הנוסטלגיה תמיד עובדת, והיא מבטיחה לרגש את אחרון מקבלי ההזמנות לחתונה.

אם מעצבים את ההזמנה כולה בסגנון נוסטלגי (למשל, סגנון שנות ה-50 או ברכות שנה טובה "של פעם"), ומשלבים בה תמונה עדכנית, אפשר גם את זו להעביר טיפול בתוכנת עריכת תמונות שתקנה לה צביון נוסטלגי יותר: למשל, העברתה לשחור-לבן ואפילו מעט גוון צהבהב, להוסיף שריטות קטנות וכן הלאה.

לבחור תמונה בעלת חשיבות

אל תבחרו סתם תמונה עבור הכנת הזמנות לחתונה – בחרו תמונה שחשובה אישית לכם: היום שבו הוא הציע נישואין, תמונה מהדייט הראשון וכן הלאה. זו לא רק תמונה, אלו גם הזיכרונות המיוחדים שמאחוריה.

תמונות מיוחדות בסטודיו

כולם עושים אלבום צילומים ביום החתונה, אבל למה לא לערוך כמה צילומים מיוחדים עבור עיצוב ההזמנות לחתונה? צלמים שונים בעלי סטודיו לצילום מציעים תמונות בסגנונות שונים, הכוללות סטיילינג מלא, תחפושות, אביזרים ותפאורה שלמה. אפשר להצטלם בסגנון גנגסטרים או ימי הביניים, להפיק תמונה רומנטית עמוסת מלמלה ושושנים, ואפילו לקחת השראה מספר או סרט קולנוע אהוב – כיד הדמיון הטובה.

יום צילומים שכזה יספק לכם תמונות בלתי נשכחות ומקוריות במיוחד עבור ההזמנות לחתונה, אך לא רק. התמונות הללו יהיו נפלאות כחלק מאלבום חתונה, כתמונה מוגדלת לתלייה בבית, ואפילו לשים אחת מוגדלת באולם האירועים בחתונה עצמה. תמונה שכזו היא לא רק נלווית לעיצוב של ההזמנה לחתונה, אלא יכולה להיות כל מרכזה והשראתה. עם תמונה מושקעת כזו, לא צריך יותר מדי תוספות.

 



תגיות המאמר: הזמנות לחתונה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121304 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121363 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121835 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111833 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111282 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112139 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111554 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182901 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181375 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181511 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181587 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172065 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172183 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172110 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica