חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זמן טיסה

מאת: מיקרופוןתעופה13/12/20101253 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
זמן טיסה

כיום בעולם המודרני, תעופה נהפכה לכלי התחבורה הגדול והפופולארי ביותר.
כלי התעופה הפכו לכלי הנחוץ ביותר שאפילו אנחנו לא יכולים בלעדיו. קיימות מספר סוגי טיסות: טיסות נוסעים וטיסות תובלה.
טיסות הת ובלה משמשות כדי לספק סחורות ומשלוחים בין ארצות ואפילו בין יבשות, טיסות אלו הן הדרך המהירה ביותר מבין כל האפשריות הקימות.
העולם המודרני ידוע כעולם שצורך כמות גדולה של משאבים ומצרכים לכן קיים הצורך של השגת המשאב ומהר.
לולי הטיסות הינו מזמנים מוצר ומחכים תקופה שיכולה להמשך אפילו מספר חודשים כדי לקבל אפילו את הדבר הכי קטן שהזמונו מחו"ל.
בשנים האחרונות עולה הביקוש שעל אף ריבוי הטיסות הקיימות שיש קיום, נוצר גם כן הביקוש לזמן הטיסה או למשך טיסה של אותו אדם או מוצר שאמור להגיע ממקום אחד למקום שני.
קיום ידעת מסלול הטיסה אף היא גם כן חשובה, ידעת מסלול הטיסהמאפשרת לנו הנוסעים לחשב את שעות הטיסה במידה ואחנו רוצים לטוס לחופשה בעולם או אם אם אנחנו רוצים לטוס לפגישת עסקים חשובה בארץ רחוקה.
כאשר אנחנו רוצים להזמין טיסה למקום כלשהו בעולם יש לנו 2 אפשריות: טיסות ישירות וטיסות מעבר (connections) שבהן הנוסע טס מנקודה אחת לשניה אך במהלך הטיסה אותו נוסע צריך לעבור למטוס אחרבשדה התעופה כך שפעולה זו גורמת להארכת זמן הטיסה כדי להגיע לאותו יעד.
לכן חשוב לבדוק את משך הטיסה לפני כדי להיות מוכנים לזמן טיסה ממושך או לבחירת מסלול טיסה ישיר.

זמן טיסה חשיבותם לאנשי עסקים

עולם העסקים כבר מזמן הישתנה, כדי להצליח בעסקים ולהגדיל את מחירות החברה יש לבצע עסקים מחוץ לאותה מדינה שהחברה נמצאת בה.
עסקים נמצאים בכל מקום מארצות הברית ועד סין הרחוקה, לארצות אלו אשר דורשות זמן טיסה ממשוך ישלקיחתם בחשבון, אם במידה ואותו איש עסקים נמצא במחלק תיירים או במחלקה ראשונה עדיין משך הטיסה הגורם המכריע.
אנשי העסקים שאמורים לעבור טיסות ממושכות, צריכים להגיע אל יעדם רעננים לאותה פגישה, לכן יש לבדוק את משך הטיסה לאותו יעד לפני וה ולערך מראש.

זמן טיסה הערכות לטיסה לחולים

עוד נושא חשוב הוא הערכות לטיסה לחולים לפני עליה למטוס. בעולם שבו אנו נמצאים קיימים סיכונים רבים מגופי טרור לכן שדות התעופה מקשיחות את חוקי החפצים בזמן העליה למטוס.
לכן כל חולי הסוכרת, חולי יתר לחץ דם , סובלי אלרגיות וחולי ם הסובלים בדרכי הנשימה חייבים להערך לפני הטיסה כי הם אינם יכולים לעלות לטיסה עם אותם התרופות, אך אותם חולים צריכים לקחת גם כאן את זמן הטיסה כחלק מההערכות אם זאת טיסה ישירה או טיסת ביניים.

אין צורך בלציין שזמן טיסההינו גורם חשוב ומשפיע לכל אדם לפני הטיסה.

 



תגיות המאמר: זמן, חול, יעדים, שעות, טיסות, טיסה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיקרופון הוא אינדקס הופעות המספק מידע אודות מופעים שונים בארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיקרופון

מאת: מיקרופוןבניין ואחזקה - כללי06/09/111072 צפיות
בכל אתר בניה בו מתבצעות עבודות, מחייב החוק למנות כאחראי מנהל עבודה. מנהל העבודה הוא הסמכות הביצועית העליונה באתר הבנייה, ובמקרים בהם לא מונה מנהל עבודה, אזי, כל החובות משוייכים למזמין העבודה, היינו הלקוח. ולכן, מתפקידו של מזמין העבודה למנות מנהל עבודה אשר יפקח על הבנייה באתר, וינכח באתר במהלך העבודות.

מאת: מיקרופוןמוסיקה20/02/111185 צפיות
בכל פעם שאנו שומעים את המילה "נגב", כל שעולה לנו בראש זה שממה, חול ועיירות פיתוח נידחות - בוודאי שהופעות זו לא אחת המחשבות הראשונות שלנו. תתפלאו לדעת, שהנגב צומח ומתפתח, ולאחרונה צצים לא מעט מועדונים שמביאים הופעות חיות על בסיס קבוע.

מאת: מיקרופוןמוסיקה04/01/111181 צפיות
לוח הופעות הוא מקום בו מתפרסמות הופעות לזמן הקרוב. ניתן למצוא לוחות בהם מתפרסמות הופעות לפי סגנון, לדוגמא הופעות מוסיקליות, מופעי מחו"ל הצגות וכו' או לוחות בהם מתפרסמות הופעות על פי אזור גאוגרפי.

מאת: מיקרופוןמוסיקה17/11/101065 צפיות
אהבתנו הגדולה למוסיקה ולאמנים מושפעת רבות מבחירתם של עורכי תוכניות הרדיו, מפסי קול של סרטים, תוכניות טלוויזיה וסדרות. אך לאמן השפעה קטנה על כל אלו, אם זאת, אחת הדרכים הנוספות של האמנים להשפיע על דעתנו עליהם ועל המוסיקה שלהם מסתתרת בזמן הופעות חיות.

מאת: מיקרופוןבידור ופנאי - כללי16/05/101061 צפיות
בהופעות אשר נערכו בקרית טבעון הוחלט להנהיג חזרה את מצעד המחולות אשר הופסק לאחר מסורת רבת שנים. הופעות המצעד כללו מגוון רב של משתתפים בגילאים כגון: ילדי מעונות טבעון, ילדי הגנים, תלמידי בתי הספר ועוד.

מאמרים נוספים בנושא תעופה

מאת: רוני הכהןתעופה24/01/181228 צפיות
חלק מהשדרוגים הלו קשור גם אל העולם של טיסות פרטיות אשר עדיין יש להן דרישה גדולה. מדוע? קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים.

מאת: ניב אבןתעופה15/11/171543 צפיות
ישנם אנשים אשר הטיסה היא חלק בלתי נפרד מן העולם שלהם, כאשר הם צריכים לצאת אל עבר טיסה למטרות עסקיות בצורה תדירה למדי, ועבורם כניסה אל מטוס מנהלים הוא חלק בלתי נפרד מן המעמד, ומן התפקיד גם כן. למה דווקא מטוס שכזה הולם את התפקיד? קראו הלאה.

מאת: articlestbdתעופה31/01/172210 צפיות
מה חשוב לדעת ומה יתרונותיה של הסעה לשדה התעופה?

מאת: articlestbdתעופה10/05/161602 צפיות
הסעות לשדה התעופה – לא רק עבור נסיעה סטנדרטית לשדה התעופה. אלא גם עבור...

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/132435 צפיות
תיאור של שיטות הלימוד והנושאים הנלמדים במסגרת קורסי טייס. המאמר גם מדבר על הנושא של הגדר מכשירים.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131745 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: דורון שפיראתעופה21/04/132743 צפיות
החלום להטיס מטוס משותף להרבה אנשים, חלקם ינסו להגשים אותו בצבא, חלקם באזרחות אבל רבים ישארו עם החלום. בפעם הבאה כשאתם מחפשים איזו מתנה לתת למישהו קרוב, לרגל אירוע מיוחד, או כשאתם רוצים לרגש באופן מיוחד, הגשימו לאותו אדם חלום וקנו לו במתנה טיסה מסוג "טייס ליום אחד", את המתנה הזאת לא שוכחים במהרה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica