חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנהל עבודה

בכל אתר בניה בו מתבצעות עבודות, מחייב החוק למנות כאחראי מנהל עבודה.

מנהל העבודה הוא הסמכות הביצועית העליונה באתר הבנייה, ובמקרים בהם לא מונה מנהל עבודה, אזי, כל החובות משוייכים למזמין העבודה, היינו הלקוח.
ולכן, מתפקידו של מזמין העבודה למנות מנהל עבודה אשר יפקח על הבנייה באתר, וינכח באתר במהלך העבודות.

מיהו אותו לקוח, אותו מזמין העבודה?

מבחינת החוק, כאשר העבודה מבוצעת על ידי מספר קבלני משנה, שלכל אחד מהם תחום אחריות אחר, מזמין העבודה הינו בעל הנכס, והאחריות למינוי מנהל עבודה נופלת עליו.
הרי אין זה הגיוני שתוטל אחריות על קבלן גמר, קבלן שלד, קבלן חשמל וכו'- כל אחד בנפרד.
במקרים בהן יש קבלן מפתח, והוא זה האחראי על תהליך הבניה מתחילתו ועד סופו, האחריות למינוי מנהל עבודה נופלת עליו, ובמקרה שלא מינה - האחריות לכל נזק באתר הבניה.
המשמעות הינה שמנהל עבודה איכותי אינו "מותרות" אלא תפקיד הכרחי באתר הבניה.

את הצורך בפיקוח במהלך הבניה, כמעט ומיותר להסביר -אתר בנייה הוא כר מועד לתקלות ולתאונות, ולא תמיד ההקפדה על נהלי הבטיחות מספקת.
תאונות עלולות לגרום במקרים הקיצוניים אף לתהליכים פליליים ולתביעות נזיקין, ומומלץ להיעזר בשירותי מנהל עבודה.

תפקידו, של מנהל העבודה ,אם כך, ללוות את העבודה באופן צמוד ולפקח על עמידה בתקני הבניה ובנהלי הבטיחות.

כיצד תבחרו מנהל עבודה טוב?

  • הכרחי לוודא שלמנהל העבודה ניסיון מוכח בתחום ההנדסה האזרחית.
  • בקיאות במתרחש באתרי בנייה גם היא הכרחית.
  • המלצות של לקוחות .
  • מגוון פרוייקטים.
  • ועוד.

חברת אורון - שפירא מהנדסים ויועצים מתמחה ומספקת מנהל עבודה לאתרי בנייה.
הידע המקצוי הרב והניסיון המוכח יאפשרו לכם "ראש שקט" כאשר אורון שפירא מבצעים את ניהול העבודה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיקרופון הוא אינדקס הופעות המספק מידע אודות מופעים שונים בארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיקרופון

מאת: מיקרופוןמוסיקה20/02/111185 צפיות
בכל פעם שאנו שומעים את המילה "נגב", כל שעולה לנו בראש זה שממה, חול ועיירות פיתוח נידחות - בוודאי שהופעות זו לא אחת המחשבות הראשונות שלנו. תתפלאו לדעת, שהנגב צומח ומתפתח, ולאחרונה צצים לא מעט מועדונים שמביאים הופעות חיות על בסיס קבוע.

מאת: מיקרופוןמוסיקה04/01/111181 צפיות
לוח הופעות הוא מקום בו מתפרסמות הופעות לזמן הקרוב. ניתן למצוא לוחות בהם מתפרסמות הופעות לפי סגנון, לדוגמא הופעות מוסיקליות, מופעי מחו"ל הצגות וכו' או לוחות בהם מתפרסמות הופעות על פי אזור גאוגרפי.

מאת: מיקרופוןתעופה13/12/101256 צפיות
כיום בעולם המודרני, תעופה נהפכה לכלי התחבורה הגדול והפופולארי ביותר. כלי התעופה הפכו לכלי הנחוץ ביותר שאפילו אנחנו לא יכולים בלעדיו. קיימות מספר סוגי טיסות: טיסות נוסעים וטיסות תובלה. טיסות הת ובלה משמשות כדי לספק סחורות ומשלוחים בין ארצות ואפילו בין יבשות, טיסות אלו הן הדרך המהירה ביותר מבין כל האפשריות הקימות.

מאת: מיקרופוןמוסיקה17/11/101065 צפיות
אהבתנו הגדולה למוסיקה ולאמנים מושפעת רבות מבחירתם של עורכי תוכניות הרדיו, מפסי קול של סרטים, תוכניות טלוויזיה וסדרות. אך לאמן השפעה קטנה על כל אלו, אם זאת, אחת הדרכים הנוספות של האמנים להשפיע על דעתנו עליהם ועל המוסיקה שלהם מסתתרת בזמן הופעות חיות.

מאת: מיקרופוןבידור ופנאי - כללי16/05/101062 צפיות
בהופעות אשר נערכו בקרית טבעון הוחלט להנהיג חזרה את מצעד המחולות אשר הופסק לאחר מסורת רבת שנים. הופעות המצעד כללו מגוון רב של משתתפים בגילאים כגון: ילדי מעונות טבעון, ילדי הגנים, תלמידי בתי הספר ועוד.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222810 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223119 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211332 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211591 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211566 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211753 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica