חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימר בגליל

מאת: שרית לבביצימרים13/12/2010836 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התיירות בישראל משגשגת לאחרונה  ומתבטאת בכך שישראלים רבים בוחרים להסתכל קרוב יותר ומחליטים לפוש ולתור בחופשתם דווקא את ישראל.

ישראל אמנם קטנה אך האופציות לנופש שלו ומהנה בה רבות- כל איזור והיתרונות, האטרקציות והקסם המיוחד לו- איזור נפלא להעביר בו חופשה חלומית בישראל הוא איזור הגליל המערבי.

הגליל המערבי מהווה חלק מאזור הגליל ומשתרע מראש הנקרה בצפון ועד לעמק זבולון בדרום, באזור זה תמצאו שילוב נפלא בין נופים ירוקים יפהפיים, חופי ים זהובים, הרים גבוהים, נחלים ואטרקציות ואתרים מעניינים ומגוונים.

הגליל המערבי שופע אתרים ופעילויות מעניינות כמו טיולים בסמטאות עכו העתיקה, ביקור בנקרות היפהפיות בראש הנקרה, שחייה במים התכולים של בצת, אכזיב, עכו ונהריה.

אחת הדרכים הקסומות והמהנות ביותר לחוות חופשה בגליל המערבי היא לשהות מספר לילות באחת מני הצימרים בגליל המערבי, צימרים יוקרתיים יפהפיים ומפנקים אשר מהווים נקודת בסיס אולטימטיבית ליציאה לטיולים באזור.

צימרים בגליל המערבי מצויים בשפע וניתן למצוא צימרים בנהריה, צימרים בעכו, צימרים באכזיב ובבצת , צימרים בראש הנקרה וצימרים בקיבוצים ובמושבים הרבים באזור הגליל המערבי.

הגליל המערבי מציע מגוון רחב ומעניין של צימרים- החל מצימרים מעץ בגליל המערבי, צימרים מאבן, חדרי אירוח במושבים ובקיבוצים וכלה בצימרים בסגנון מערת אבן בגליל המערבי.

המגוון הוא עצום ונהדר, הנוף והאטרקציות משגעים והחוויה יוצאת דופן.

בגלל המגוון הרחב ניתן למצוא צימרים בגליל המערבי בזול יחסית, מה שהופך את החוויה לא רק למהנה במיוחד, אלא גם למשתלמת.

אם כן, צימרים בגליל המערבי מאפשרים ליהנות משלל אפשרויות נופש שונות ומגוונות נוכח מגוון הפעילויות והאטרקציות הקיימות בגליל המערבי, כמו כן הצימרים בגליל המערבי כל-כך רבים שהם פותחים בפניי הנופשים אפשרויות רבות לבחירת סוג הצימר, המחיר והמקום.

צימר בגליל המערבי מאפשר לחוות חוויה יוצאת דופן המשלבת טיולים באזורים הירוקים, בנחלים, בחופים ובעתיקות שמציע הגליל המערבי ולאחר מכן לחזור לצימר מפנק אשר נמצא במקום שלו ורגוע ולנוח מכל חוויות היום.

לאחר יום ארוך ומייגע באחד מחופי אכזיב, בטיולים בסמטאות עכו העתיקה או בטראקים חווייתיים בטבע השופע שמציע הגליל המערבי, אין דבר מהנה יותר מלחזור לצימר מפנק, לאכול ארוחת ערב טובה, להתפנק בג'קוזי ולהתרווח על מיטה נוחה ומעוצבת עם מוסיקה מרגיעה ברקע והאנשים שאנו אוהבים.

מקומות רבים בישראל מציעים חופשה מהנה, שלווה ומפנקת בצימרים ובחדרי אירוח שונים, אך החוויה של צימרים בגליל המערבי היא בהחלט חוויה יוצאת דופן ומיוחדת נוכח השילוב המדהים שמעניק לנו הגליל המערבי בין טבע שופע ויפהפה, חופים זהובים ותכולים, ערים עתיקות ובעלות משמעות היסטורית ומגוון רחב של קיבוצים ומושבים הנמצאים במקומות קסומים, שקטים ושלווים ומציעים צימרים מפנקים מכל הסוגים ובכל המחירים.

אז לכו להתפנק באחד מהצימרים בגליל המערבי, תהנו מטיפולי ספא ותגלו איזור מעניין, יפהפה ומיוחד שישאיר לכם טעם של עוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרית לבבי

מאת: שרית לבביצימרים23/01/11817 צפיות
התיירות בישראל משגשגת לאחרונה ומתבטאת בכך שישראלים רבים בוחרים להסתכל קרוב יותר ומחליטים לפוש ולתור בחופשתם דווקא את ישראל. ישראל אמנם קטנה אך האופציות לנופש שלו ומהנה בה רבות- כל איזור והיתרונות, האטרקציות והקסם המיוחד לו - איזור נפלא להעביר בו חופשה חלומית בישראל הוא איזור הגליל המערבי. הגליל המערבי מהווה חלק מאזור הגליל ומשתרע מראש הנקרה בצפון ועד לעמק זבולון בדרום, באזור זה תמצאו שילוב נפלא בין נופים ירוקים יפהפיים, חופי ים זהובים, הרים גבוהים, נחלים ואטרקציות ואתרים מעניינים ומגוונים...

מאת: שרית לבביצימרים27/12/10860 צפיות
עבודת האינסטלטור הינה עבודה סבוכה ומורכבת, שמטרותיה הן רבות. האינסטלציה נכללת כמרכיב עיקרי (לצד תכנון החשמל) בבניית צימר או שיפוצו. על מנת להימנע משבירת קירות עקב צינור מטפטף או פתיחת הבלטות ברצפה עקב החלפת צינור חלש שלא עמד בלחץ - דאגו מראש, כבעלי הצימר, להיוועץ בתכנון המוקדם לשיפוץ עם אינסטלטור לצימרים בעל ניסיון...

מאת: שרית לבביצימרים17/12/101009 צפיות
בחירת צימר לבילוי זוגי או משפחתי היא משימה לא קלה. יש בארץ מאות צימרים, במקומות שונים וברמות גימור שונות, והבחירה לא פשוטה בכלל. נראה שבאזור בצפון אפשר למצוא מספר צימרים בצפון בכל מושב, ורובם דומים אחד לשני, אז איך בוחרים?, ומה עושים בעלי הצימרים כדי למשוך את הנופשים? אחד התחומים המתפתחים לאחרונה הוא צימר עם בריכה פרטית. בניגוד לחופשה בבית מלון, שם פוגשים אורחים נוספים בחדר האוכל, על שפת הבריכה ובמעלית, בזמן בילוי בצימר השאיפה היא לפגוש כמה שפחות אנשים - להתנתק, להירגע ולנוח. שלל האטרקציות...

מאת: שרית לבבירהיטים13/12/101111 צפיות
ריהוט גן בעצם מתייחס לכל אותם פריטי ריהוט המיועדים לדקורציה חיצונית. דהיינו, פריטי ריהוט הממוקמים במרפסות, בגגות ובחצרות הבית. בין פריטי ריהוט גן אופייניים ניתן למנות ספסלים, ערסלים, שולחנות חצר, פמוטים, צמחייה ואיך לא, ריהוט הגן הפופולארי ביותר בקרב ישראלים - הפרגולה. רהיטי גן כדוגמת אלו שציינתי, עוזרים ליצירת אווירת חופש כאשר אתם פוסעים מתוך הבית החוצה...

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172094 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171483 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161591 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica