חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברה כימית או "ירוקה"?

מאת: רחלי פריהדברה13/12/2010900 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדברה

כולנו נתקלים לא פעם במזיקים המתרוצצים בין רגלינו. הם נמצאים כמעט בכל מקום. בין אם זה התגודדות של כמה מאות נמלים קטנות ליד כמה גרגירי סוכר שנשפכו בטעות על השיש ומישהו התעצל לנקות אותם, או בין שזה עכבר קטן וחמקמק שאנו מזהים לפני השיירים שהוא דואג להשאיר כמעט בכל פינה. אנו מוצאים אותם בחצר, בגינת הירק, בבית ובמשרד והם מעצבנים ומטרידים ולפעמים אף עלולים להיות מסוכנים.

לעשות הדברה – זה טוב או רע?

אז למה שלא נזמין באמת חברת הדברת מזיקים שתדביר את כל המזיקים הללו אחת ו(כמעט)לתמיד? יהיו כאלו שיענו – הדברה היא לא מספיק מתחשבת בסביבה, היא לא "ירוקה" והיא עלולה להזיק מלבד מה שהיא מועילה בסילוק המזיקים. הם יוסיפו וישאלו, הם ניתן לבצע הדברה מקוצרת ומבוקרת שלא תזיק לבני אדם ולחיות מחמד שנמצאים בסביבה? האם ניתן להזמין חומרי הדברה ירוקים ובטוחים לשימוש?

חרקים וחיידקים מועילים לאנושות במובנים רבים אך באותה העת הם יכולים גם להיות מזיקים והרסניים, ולכן צריך לדעת כיצד להשתלט עליהם בצורה נבונה שתדביר רק את הרע. ולכך יש את צורת ההדברה הטובה והיעילה ביותר שפועלת כך:

זיהוי הבעיה

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לזהות את שורש הבעיה ולהכיר את האויב שנמצא מולך. לכל חרק יש את סוג ההדברה המתאים לו ולכן צריך לדעת בדיוק מהם סוג המזיקים איתם צריך להתמודד. בנוסף לזה צריך לבדוק האם המזיקים הם באמת מזיקים. כלומר, יש סוגי חרקים הנמצאים בגינה שתפקידם הוא לאכול את המזיקים שאוכלים את הירק – סוג של הדברה אורגנית. בוודאי שלא תרצו לרסס את החרקים המועילים הללו.

האם ההדברה היא הכרחית

הדבר השני שצריכים לבדוק האם פעולת הדברת מזיקים היא הכרחית. רק המשפחה המתגוררת באותו מקום תוכל לקבוע האם היא אכן הכרחית. אם המזיקים הם בודדים ניתן לקטול אותם בעזרת חומר הדברה ביתי פשוט, אך אם ישנם כמויות גדולות של מזיקים לא יהיה מנוס מלקרוא לחברת הדברה מוסמכת.

צורת ההדברה

ישנן שתי צורות הדברה. הדברה כימית והדברה "ירוקה". הדברה ללא חומרים כימיים לא מתאימה להדברת כל סוגי החרקים כי אם רק לחלקם. כמו למשל הדברת עכברים שניתן לעשות בעזרת מלכודות וללא שימוש ברעל עכברים. לעומת זאת גם אם יש צורך בהדברה כימית יש לעשות זאת בצורה מבוקרת ומדויקת שלא תזיק לסביבה.

 



תגיות המאמר: הדברה, הדברת מזיקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121303 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121359 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111832 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111279 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112137 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111552 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191745 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181665 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181252 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181372 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181379 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181354 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181271 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica