חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טרנד קניות חברתיות

הכל התחיל מגרופון

על אף זה שללא שתשוחחו על דרך אפשרית לחסוך בכסף בלי קופונים תוך סקירה שלהם בדקדקנות, לטעמי קניה חברתית טובה יותר עד עכשיו הסתכמה בקופונים שחולקו באותה עת להנחות. צרכן רגיל יפנה לבעלי עסקים בשביל לבצע בוחן שוק כאמור על כל יתרון פיננסי צריך שיש לבעלי עסקים מצד אחד. אך למעשה באוקראינה רק אחרי שהצרכן ביצע קניה מיטבית הוא פונה לדבר עם חבריו. כיוון שבימים אלה בחיים לא תמצאו חנות ללא עושים,  אביאל פולינסקי טוען שזו סיבה מספיק טובה להצדיק קניה חברתית כאפשרות היותר טובה במסגרת צרכנות נבונה. סיוון ברקוביץ מהמועצה לצרכנות בצרפת טוענת שכדאי לבצע בדיקה לכל המבצעים בשוק, היות ובארצה היו קשיים להשיג אפשרויות קניה חברתית או קופונים והנחות בתקופות קודמות.

צריך להבדיל בין קניות חברתיות לבין קניות פומביות בהן כפי שהוזכר מציעים את המחיר הגבוה ביותר על מוצר מסוים. לפי דעתי כמובן עדיף לרכוש במתודה של קניה חברתית, עקב כך שכך תחסכו הוצאות כספיות גדולות. אם נרצה להשיא את ניצול הכסף שלנו ולבוא למקסימום ניצול, צריך לדעתי לקנות שירות דרך קניה חברתית. מפני שיותר ויותר עסקים מבינים שמדובר כאן בדוקטרינה טכנולוגית חדשנית שיכולה להניב להם הכנסות סקסיות ללא שום ספק ובאופן פורמאלי,  מעת לעת ניתן לראות התגברות של התופעה.  קניה חברתית תהפוך לשוחח רגיל עם הזמן, הודות לצמיחה עולמית של המרשתת והחנויות המקוונות.

דני אהרונוב ביצע קניה של פלאפון מאחת מהרשתות מפאת דיל יומי של קניה חברתית כמו שנאמר, למרות שאשתו שירה אמרה לו שמדובר במוצר רגיל. באמריקה יש אנשים שאומרים שקבוצות קנייה זה עניין מדהים לגברים ונשים חסרי מורא. מי שמבצע קניה חברתית מחמת מבצע אמין בדר"כ אחרי כן לא מצטער. עקב כך שעסקים מניחים שאין לצרכן אלטרנטיבה שתחשב רוב הסיכויים לאלטרנטיבה שנרצה לבצע בה שימוש שוב,  יש חנויות הרוצות לבזוז אתכם פיננסית. מכל הסיבות כנכתב למעלה קניה חברתית מיטבית תהיה דבר מומלץ לבעל העסק ולצרכן שעשה בדק שוק מקיף טרם הרכישה. היות ולפי מיטב הבנתי מדובר בהליך פיננסי ראנדומלי לצרכן,  מרבית הסיבות לכך שחוקרים גורסים שיש דרך כספית ללכת בה הם בעקבות שאין חלופה יותר עדיפה.

קניה חברתית חוסכת בהוצאות

אני מציין שכשעושים קניה חברתית ממניע כספי פורמאלי מובהק תמיד תתגלה כחיסכון, למרות שבדיקה לפני קניה כמעט תמיד לסייע למקסם רווחים בעזרת פרוצדורה מינימלית. בפועל חסכון כספי מתרחש מרגע לרגע בהתאם למחויבות הצרכנית של בני אדם שונים. קניה חברתית בדקדקנות היא דרך המלך האפשרית לרכישות זולות ומוצלחות. גם מי שמחפש לבזוז דיל יומי רוב הסיכוים שלא יתקשה למצוא דרך, אף על פי שיש אנשים שלא נוהגים לדסקס על דילים יומיים במקביל לנוהג הנורמלי. קניה חברתית הצליחה מסקירה אינטרנשיונאלית, היות והיא מספקת לצרכנים הזדמנות לחסוך כסף בפשטות. אם נסכם מומלץ לחסוך כסף גם כשאין אלטרנטיבה יותר סבירה. במקביל למכשיר סלולארי שרכשתי אתמול,  בעשור האחרון ביצעתי קניה של טלוויזיה במחיר ממש טוב.

נשים וגברים רבים טוענים שלמרות שהם ללא שום ספק אוהבים את חווית הקנייה הפיסית, מבחינתם רצוי לקנות דרך המרשתת היות וניתן למצוא הנחות ומוצרים רבים במיוחד במאתודה של קניה חברתית. יש לכך לכל הדעות המון הסברים כמו לדוגמה המגוון, היות וקיימים המון אתרי מרשתת. מדענים אשר עשו בדיקה מעמיקה של השוק. הודות לנסיון הראשון של המתודה במדינות הברית,  קניה חברתית אגרה תאוצה במדינות רבות כמו מרוקו ופולין. כנזכר למעלה לארצות הברית יש טכנולוגייה מפותחת ללא ספק וכתוצאה מכך אפשר היה להבחין בצמיחה והתפתחות של התחום גם במדינות שונות באוניברסום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ecpm מתחמה בקידום אתרים וכן שיווק באינטרנט. ecpm מציעה שירותי שיווק באינטרנט וקידום אתרים במחירים חסרי תקדים וללא תחרות. מתחייבים לתוצאות!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ecpm - קידום ושיווק באינטרנט

כול אישה הייתה רוצה שבן זוגה יציע לה נישואין בצורה רומנטית ומיוחדת, בצורה שהיא תוכל לספר לכל החברות ולהשוויץ ביצירתיות וברומנטיות של החבר שלה, ולגרום להם למות מקנאה.

אם אתם עומדים לערוך אירוע אתם בוודאי מכירים את כאב הראש הכרוך במציאת אולם פנוי ומתאים לכל הדרישות, בחירת להקה או די ג'יי שיקפיץ את האורחים לרחבה,

מאת: ecpm - קידום ושיווק באינטרנטפסיכומטרי17/11/111204 צפיות
אם ברצונכם לקבל ציון מעל הממוצע, יש לראות איך מומחה לומד וללמוד ממנו. לגמרי יש דוקטרינות נפרדות ללמוד ולעבור קורס פסיכומטרי. אף אל פי שיש מרצים צעירים וטובים, דני ואביגיל שעברו בימים אלה קורס פסיכומטרי מציינים שכדאי שיהיה מרצה בעל ניסיון.

בתקופה האחרונה כדי לקבל הנחות מה שאתם צריכים לבצע זה רק להיכנס לאינטרנט ולוודא אתרי מרשתת שונים. בשביל למשוך בלהט לקוחות חדשים, ישנם הרבה בתי עסק וכולם רוצים לספק הנחות או מבצעים.

מאת: ecpm - קידום ושיווק באינטרנטעסקים - כללי04/03/111643 צפיות
עקב זה שבכך אפשר להקטין את הנזקים הנגרמים מתוך כך מהקור, גברים ונשים מציינים שכשקר להם הם מחפשים לרוב מזגנים שיסייעו להם לעלות אידיאלית את הטמפרטורה. ברמה המינימאלית כשחם לבני אדם הם טוענים שרצוי להפעיל מזגנים על קור לאחר מכן על מנת לקרר את הדירה כשאין ברירה אחרת, למרות שמזגן שיופעל פעם נוספת יכול לקרר את בזריזות.

מאת: ecpm - קידום ושיווק באינטרנטאינטרנט - כללי04/03/111513 צפיות
ישנם הרבה נימוקים להעסיק ממחה אבטחת מידע. במדינות כמו אוקראינה, שוויץ, מרוקו וארה"ב בני אדם רבים כבר הבינו את השיטות וההסברים לפיהם בוחרים ממחה אבטחת מידע שעשה קורס אבטחת מידע. דני וקורל שעשו בחינה מעמיקה של השוק במטרה לבדוק חברת אבטחת מידע טובה טוענים שרצוי לבחור חברה בעלת נסיון שמראה גם צמיחה בטכנולוגיה ובשיטות העבודה שלה. הודות לטכנולוגייה המתקדמת בתחום המחשבים, בזמן האחרון ניתן אפילו לפרוץ למחשב דרך סלולרי.

מאת: ecpm - קידום ושיווק באינטרנטעסקים מקוונים04/03/111536 צפיות
בכנס כספי שנערך באיטליה בשנים עברו טענתי שבדקתי הטבות והשפעה עקב כך על נטייה של נשים וגברים לקנות מוצרים בפלאפון, במקביל למאטודה שבה שירותי דילים מציעים פלטפורמה מיטבית אם אסכם. מהצד האחד שירות הטבות חסר תקדים לא יסתפק בשקילת הצעות במהירות בלי לדסקס עם גברים ונשים על ההשפעה הכלכלית.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות וקניות

מאת: אמורצרכנות וקניות26/07/231904 צפיות
גן עדן למחפשי רוח : החנות שלנו ( אונליין) היא גן עדן לאלו המבקשים להתחבר לאמונתם ולאמץ את היופי שבמסורות הדתיות. אנו מבינים את החשיבות של מציאת פריט דתי מושלם או מוצר יודאיקה כדי להשלים את השיטות הרוחניות שלך

מאת: חיים נויצרכנות וקניות24/09/20845 צפיות
Zynga Inc. (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום שהמשחק לסלולר Match-3 הקסום שלה Harry Potter: Puzzles & Spells הושק רשמית והחלה ההפצה שלו ברחבי העולם. עם רישיון רשמי מ-Warner Bros. Games ומוציא לאור בלייבל Portkey Games, המשחק זמין להורדה חינם במכשירי iOS ואנדרואיד, וגם באמזון קינדל ופייסבוק.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות16/02/201127 צפיות
Mary Kay Inc., חברת קוסמטיקה גלובלית ומובילה בחידושים בטיפוח העור, ממשיכה בתמיכה בת עשרות שנים שלה בקהילת הקוסמטיקה והקהילה המדעית על ידי תמיכה לאחרונה בכנס פאלם ספרינג לדרמטולוגיה דורית 2020 מ-14 עד 16 בפברואר.

מאת: דודישצרכנות וקניות30/04/184432 צפיות
עכשיו שיש לנו מדיניות של "שמים פתוחים" כל העולם נפתח בפנינו. תמורת כמה מאות שקלים אנחנו יכולים להגיע לפריס, אמסטרדם, ברלין או רומא ואכן אנחנו הישראלים מנצלים היטב את השמיים שנפתחו בפנינו.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות17/03/165849 צפיות
מייקל קורס נכנס עכשיו לשוק הלבישים. בסתיו הזה החברה תציג קו אקססוריז חדש של טכנולוגיה לבישה, והפריט הראשון הוא שעון התצוגה החכם MICHAEL KORS ACCESS. ההשקה מכוונת לצרכן שמתמקד באופנה וכוללת שעון חכם שמתמקד בסגנון זוהר ועיצוב חדשני ממוביל באופנת מותרות.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות02/03/164611 צפיות
פאפא ג'ונס פיצה ממשיכה את הצמיחה הגלובלית שלה כחברת משלוחי הפיצות השלישית בגודלה בעולם בפתיחת הסניף הראשון שלה בישראל.

מאת: orya peryצרכנות וקניות17/09/154332 צפיות
לידה היא דבר מרגש מאוד. כאשר מדובר בלידה של קרובת משפחה, קרובה או רחוקה, חברה טובה, חברה לעבודה ועוד, הדבר מרגש אף יותר. אין דבר משמח יותר מלשמוע בשורה על תינוק חדש שנולד וכל אדם שקרוב ליולדת, מעוניין לבוא, לבקר, להתעניין בשלומה וכמובן להעניק לה מתנת לידה, שתסמל באופן הטוב ביותר, את ההתרגשות והשמחה שהוא חש יחד עם היולדת, על הולדתו של התינוק החדש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica