חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לשווק את העסק שלך בשיווק רשתי

מאת: ניר מרוםשיווק רב שכבתי11/05/20091272 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לדעת לשווק את ההזדמנות העסקית שלכם אמורה להיות עבורגם קלה וטבעית בדיוק כפי שכאשר אשאל אתכם לשמכם והיכן אתם גרים. סביר להניח שלא תגמגמו בשעה ש"תתקלו" בשאלות אלו במפתיע.

ישנם מפיצים אשר "קופאים" כאשר שואלים אותם את השאלה הפשוטה הזו... "אז במה אתה עוסק" ? אני יודע שאני בתחילת דרכי נאלצתי להמציא כל מיני שמות למושג אשר קיים באופן חוקי ומנצח – "אני משווק רשתי, נעים מאוד".

מפיצים "יורדים למחתרת" כאשר שואלים אותם את השאלה הזו כאילו הם עוסקים במשהו לא חוקי, והאמת היא שעל מנת להבין מדוע זה קורה כך, עלינו להבין את הבסיס לכך.

 אדם נבוך כאשר הוא לא מאמין במה שהוא עושה !

ודאי ראיתם ילד אשר מסתיר את מעשה השובבות אשר ביצע וגרם לכך שהאגרטל היקר יישבר. כאשר הוריו ישאלו אותו כיצד הדבר קרה הוא יהיה נבוך, משום בהוא לא מאמין בדרך הפעולה אשר הביאה לתוצאה הזו.

ובדיוק כך הדבר קורה אצל משווקים אלו.

כשבעצם תחום השיווק הרשתי הינו תחום חוקי, מוכר ומניע את כלכלת העולם באופן וודאי וברור, הרי הנשיא ביל קלינטון הודה בנאומו לחברי השיווק הרשתי אשר מהווים אחוז נכבד ממנוע כלכלת ארה"ב.

הכנתי לכם סרטון אשר מציג נקודה זו – לחצו כאן

הסוד בלחשוף את ההזדמנות העסקית שלכם טמון במס' נקודות מרכזיות. והראשונה שבהם היא להכיר בערך עצמכם. משום מה ישנם משווקים אשר נבוכים לומר שהם עוסקים בשיווק רשתי אשר מתגמל אותם בצורה מדהימה מבחינה אישית, חברתית וכלכלית. אך לא מהססים לרגע לומר שהם עוסקים בחב' סלולר תחת שכר מינימום ! מדוע... משום שחב' סלולר הם לגיטימיות ויש להן "שוק" ?

על מנת להשתחרר מן המבוך הזה עליכם לפעול בצורה הבאה.

ראשית,  להזכיר לעצמכם כל בוקר כל יום מס' דברים מאוד בסיסיים אשר יגרמו לכם להיות מחודדים למטרה.

·         מי אתם – איך קוראים לכם, מה אתם עושים,

·         כיזמים מהי ראיית העולם שלכם- על פיה אתם מתנהלים וחיים יום יום, לדוגמא: אם אתם רואים את העסק שלכם במנטליות של מוכר ממולח, כך המועמדים שלכם ייראו אתכם, וביננו מי מאיתנו אוהב לקנות משהו ממוכר ממולח אשר אנו לא מצליחם לדעת "מה הוא מסתיר מאיתנו".

·         מהם הכללים על פיהם אתם פועלים בחיי היום יום שלכם – לכל אחד מאיתנו ישנם כללים מסויימים אשר הוא פועל על פיהם. קוראים להם "עקרונות". מהם העקרונות שלכם לחיים מוצלחים. לדוגמא: יכול להיות עקרון של בעסקים תמיד חייב להיות מצב שבו 2 הצדדים יוצאים נשכרים WIN WIN ולא רק אחד מהצדדים    . WIN LOSE

כאשר נחיה את הכללים הללו, איננו זקוקים לרשימת 108 מכיוון שכל זר הופך לידיד, מהסיבה הפשוטה שאתם נהפכים למוקד עניין עבור אותו זר.

מי אתה? יש לך תשובה מפורטת, לא בקטע של מצגת עסקית מהלכת, אלא בנקודות ממש כפי שהייתם עונים לי במידה והייתה לכם רשת אופנה.

אם תשאלו את לב לבייב מיהו- סביר להניח שחלק מתשובתו תהיה אני יזם, איש עסקים. ממש כפי שאנחנו בשיווק הרשתי.

אנו בונים נכסים של מערכות יחסים, נכסים אשר ערכם עולה ומשתבח עם השנים ממש כמו קרקעות הנדל"ן בקיסריה וזכרון יעקב. וזאת משום שיכול האדם לפעול היא זו שמניבה לו תוצאות .

הכנתי לכם סרטון אשר מציג נקודה זו – לחץ כאן

נקודה חשובה להבין היא ההבדל בין השיווק הישן  לחדש. בשעה שמשווק אשר פועל בשיטה הישנה מציג את ההזדמנות העסקית שלו לחבר אחד, או אולי קבוצה בחוג בית, אני מציג אותה לעשרות ומאות בני אדם. ולמען האמת כרגע, בשעה שאתם קוראים מכתב זה אני מציג את ההזדמנות העסקית שלי לעשרות אנשים ברחבי העולם ! – לזה קוראים יעילות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניר מרום

הדרך שלך להצלחה מתחילה כאן

שיווק רשתי ויזמות אינטרנטית

www.thesecretmlm.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר מרום

מאת: ניר מרוםשיווק רב שכבתי11/05/091218 צפיות
על מנת לשווק את המוצרים שלכם בצורה יעילה אתם חייבים לעשות דבר אחד... להשתמש בהם ! אני מניח ששמעתם את האפליין שלכם אומר לכם את כל הזמן, אך ידידי זו האמת. קודם כל תשתמשו במוצרים שלכם וזאת על מנת שתדעו את הערך שהם מעניקים ! המוצר שלכם הוא מעולה ואני בטוח שיש לו קהל מעריצים אשר נהנה מאוד מהתוצאות שהוא נותן.הבעיה היחידה שלו היא שהוא לא מדבר. על מנת שהמוצר שלכם יעבור ידיים, ז"א יניב לכם רווחים אתם חייבים לדבר בשמו. להסביר את התועלות שלו בכל רגע שבו יש לכם את ההזדמנות הנכונה לעשות זאת. ראשית

מאת: ניר מרוםשיווק רב שכבתי11/05/091306 צפיות
אם גם אתם חוויתם את התחושה הזו שכולם עולים לבמות לקבל הכרת תודה, כאשר מאחוריהם יש מס' רב של מפיצים שזה עתה הצטרפו כנראה שאתם עדיין צריכים לעבוד על עצמכם. בעסק שיווק רשתי אנשים נמשכים לאנשים וזה הכל. הדרך היחידה שמועמדים יירצו להיות בארגון שלכם ולבנות את העסק שלהם תלויה בכם בלבד, עליכם להפוך למנהיגים! חישבו על זה כך, כאשר אתם הולכים לראיון עבודה כשכירים, הרי המנהל מראיין אתכם ובוחר האם אתם מתאימים לו ! הוא לא ייקח כל אחד רק משום שהמועמד רוצה. בשיווק רשתי נוצר מצב בו מרשתים משדרים למועמדים שלהם

מאת: ניר מרוםשיווק רב שכבתי11/05/091273 צפיות
בשיווק רשתי אנו חייבים להבין עקרון פשוט מאוד אשר בד"כ מפיצים אינם פועלים על פיו. מפיצים רבים טועים לחשוב שאנשים יצטרפו אליהם מכיוון שיש להם קו מוצרים נהדר, חברה מבוססת ותוכנית תגמול מהפכנית. ובכן, כל אלו בהחלט חשובים אך אנשים מצטרפים לאנשים ! אם כך אם החברה עצמה איננה מעניינת את המועמדים אז למה בדיוק הם יצטרפו ? ובכן, המועמדים מזהים בהזדמנות העסקית את הפתרון שלהם לשלל בעיות אישיות שלהם, זה יכול להיות בתחום החברתי, בריאותי, כלכלי וכו'. אך יחד עם זאת הם מעוניינים במנהיג אשר ייקח אותם קדימה וי

מאמרים נוספים בנושא שיווק רב שכבתי

מאת: טיפ ווינרשיווק רב שכבתי17/11/129225 צפיות
בטוח ישבתם ואמרתם לעצמכם , יאללה אם רק הייתי שם עוד 100 שקל לעוד כפול או משולש הייתי מביא 16 בטוטו! , אבל לא תמיד אפשר להשקיע ל כך הרבה.... אז זהו, שעם קבוצת המיליונרים אפשר ועוד בסכומים הרבה יותר קטנים! בטוח ישבתם פעם עם חברים שלכם וראיתם תוצאות לוטו שמישהו זכה ב-10 מיליון ש"ח בלוטו , ואמרתם לחבר שלכם : " יודע מה , לא בא לי 10 מיליון , מספיק לי עכשיו 50,000 , רק בשביל לשלם על ה....." - מי מאיתנו לא חשב על זה ואמר שהיה מוכן לקבל את הכסף הזה ?

מאת: ronyotשיווק רב שכבתי17/09/128579 צפיות
כאשר מדובר על נטרול של ריחות בתחום התעשייה חייבים, באותה נשימה לשוחח על מקצועיות בתחום התקנת מנדפים וכן ניקוי מנדפים. אין להקל ראש כאשר מדובר על חומרים מסוכנים עבור בני אדם ועבור הסביבה ומערכות נידוף חייבות לעמוד בתקנים מאד מחמירים. המשרד להגנת הסביבה הוא הגוף הפועל בתחום על מנת לשמור על תהליכי התקנה ושימוש יעילים ובטוחים עבור האדם והסביבה.

מאת: אבי רוןשיווק רב שכבתי29/07/128448 צפיות
אנו בעיצומו של תהליך שחושף בפני אוכלוסייה רחבה (שהיו ברובם סקפטיים מאוד לגבי כל הנושא של שיווק רב שיכבתי) את העוצמה הכלכלית וההיגיון שעומד מאחורי התכניות השונות.

מאת: דניאל seoשיווק רב שכבתי10/06/128418 צפיות
רבים מנסים לתת לחדר ביתם את התחושה הביתית שהם כל-כך צריכים אך כושלים. תחושה ביתית מתבטאת באופנים שאפילו קשה לתאר אך אם ננסה לתת לה מילים נרדפות זה יתממש במילים כמו חמימות, נינוחות, אינטימיות ומקום אשר יש לו ערך סנטימנטלי עבורנו. אך עושים זאת? זו שאלה שהרבה שואלים את עצמם ולא מצליחים למצוא לה את התשובה, על כן החלטתי לשבת לכתוב מאמר זה על-מנת לסייע לאותם אנשים.

מאת: עידן קידום אתריםשיווק רב שכבתי06/12/118420 צפיות
בית דפוס הוא מפעל לכל דבר. אולי לפעמים אנחנו לא שמים לב למה עומד מאחורי הדברים הקטנים בחיים שלנו, אבל אם נחשוב על זה לרגע כל פריט קטן שאנחנו משתמשים בו הוא פריט שהשקיעו בו זמן ועשיה. מחת לכותלי בית דפוס מתרחשת עבודת כפיים סזיפית שעומלת יום ולילה על מנת להכין לנו מוצרי דפוס אייכותיים. כל פלייר שאנחנו רואים מקופל למשל עבר מכונה שתקפל אותו וגם המגנטים שלנו עברו תהליך לא קצר של הצמדות. מגנטים הם מוצר דפוס שדורש השקעה רבה מצידם של כל הנוגעים בדבר.

מאת: ניר לבשיווק רב שכבתי25/04/118978 צפיות
איך בונים עסק אמיתי, יציב ומצליח לחיים ? מהו אותו השינוי בתפיסת העולם הנדרש בכדי לבצע זאת נכון ?

מאת: ארקדי פודליסקרשיווק רב שכבתי07/03/119661 צפיות
אם הדף נחיתה שלכם מצליח לייתר המרה של 10-20 אחוז כניראה שמאמר זה לא בשבילכם...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica