חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רפואת שיניים העידן החדש

מאת: חיות פלוסבריאות השן15/12/20101147 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי מאיתנו אוהב ללכת לרופא שיניים? מי מאיתנו לא ניסה לדחות את טיפול השורש/הסתימה וכו' כמה שרק אפשר? הרי רובנו נוכל להעיד כי מרפאת שיניים זהו מקום מאוד מלחיץ בשל הטיפולים הלא נעימים שכרוכים בהגעה לשם. עד השנים האחרונות טיפולי השיניים אכן היו כרוכים בכאבים וסבל רב שלעיתים נמשך גם תקופה ארוכה בסדרת טיפולים ממושכת. כיום רפואת השיניים התפתחה וניתן לקבל טיפולים רבים ללא כאבים כלל!

רפואת שיניים כיום

כיום, בשל התפתחות הטכנולוגיה והמשאבים בעולם רפואת השיניים, ניתן לקבל טיפולי שיניים כגון: השתלות שיניים, יישור שיניים, הלבנת שיניים ועוד בשיטות מתקדמות מאוד וללא כאבים!

אז אם גם אתם דוחים את ההגעה לרופא השיניים מכיוון שהיה לכם טיפול לא נעים בעבר, שאלו את הרופא על השיטות החדשות והכי חשוב תלכו לטיפול והיו מרוצים עם חיוך ענק!

השתלות שיניים אז והיום

השתלות שיניים עד היום היו טיפולים מאוד מייסרים וכואבים הנמשכים על פני תקופה ממושכת וסדרת טיפולים.  כיום ישנה שיטה שפועלת בשוק - השתלות שיניים בלייזר. בשיטה זו המטופלים כמעט ואינם חשים בכאב במהלך הטיפול וגם לא לאחריו. אין ספק כי השתלות שיניים בלייזר ובכלל רפואת שיניים בשיטת לייזר נחשבת לפריצת דרך בעולם רפואת השיניים.

היתרונות ב- רפואת שיניים בלייזר

  • הפחתה ניכרת בזמן הטיפול- זמן הטיפול של רפואת שיניים בלייזר קצר משמעותית לעומת טיפולי שיניים שאינם בלייזר ובנוסף מספר הטיפולים יהיו קטנים יותר.
  • דייקנות - רפואת שיניים בלייזר הוכחה כמדויקת ואפקטיבית אף יותר מהרפואה הסטנדרטית ולכן יעילה יותר.
  • אין כאבים מיותרים - החשש הכי גדול של כל מטופלי השיניים ייעלם כאשר הם יעברו טיפול שיניים בלייזר. אין ספק כי ההבדל בעוצמת הכאב גדולה מאוד. כמו כן, הדימומים ירדו בצורה ניכרת.
  • אין זיהומים - אם בטיפולי שיניים רגילים רבים מהמטופלים היו צריכים לנטול אנטיביוטיקה ותרופות אחרות להוריד את הזיהומים שנוצרו, ברפואת שיניים בלייזר כמעט ולא מופיעים זיהומים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיות פלוסקופירייטינג וכתיבת תוכן מקצועי ושיווקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיות פלוס

מאת: חיות פלוסאילוף בעלי חיים22/07/121089 צפיות
מיותר לציין, כי התנהגותם של כלבים, וזאת בניגוד כמעט גמור להתנהגותם של בני האדם, לא צפויה ולבטח לא מובנת. יתרה מכך, ישנם גזעים מסוימים של כלבים אשר מאופיינים בפוטנציאל התנהגות מסוכן ונפיץ ביותר.

מאת: חיות פלוסאילוף בעלי חיים15/07/121210 צפיות
נמאס לך שכלבך עושה את צרכיו בבית? נמאס לך שכלבך לא מקשיב לך ועושה מה שעולה על דעתו? אתה מנסה ללמד את כלבך טריקים ומשחקים והוא לא מגיב? זה הזמן להזמין מאלף כלבים מקצועי

מאת: חיות פלוסבעלי חיים - כללי10/07/121374 צפיות
אם הנכם מחפשים אחר הפינוק המושלם לחתול שלכם, רצוי שתיקחו אותו אל מספרת חתולים, שם הוא יקבל את הפינוק המושלם באמת: טיפוח לפרווה שלו ולציפורניים שלו מא' עד ת'.

מאת: חיות פלוסניקיון01/04/12989 צפיות
פינוי דירה וניקיון לפני שמתחילים לשפץ אם אתם עומדים לפני שיפוץ יסודי של הדירה, כולל שבירת קירות והוספת קירות גבס, מה שאתם צריכים, זה שהבית שלכם יהיה מפונה לגמרי לפני שמתחילות עבודות השיפוץ. במקרה כזה, מומלץ להזמין חברת פינוי מקצועית שתבצע עבורכם תהליך של פינוי דירה וניקיון. ולמה ניקיון, אתם שואלים את עצמכם, לפני שעושים שיפוץ, כשכל הבית, במילא יתמלא באבק ובנסורת? כי ניקוי מוקדם של הבית, ימנע שלכלוך חדש יידבק בלכלוך ישן, וע"י כך, יכפיל את הזמן שייקח לנקות את הבית, אחרי עבודות השיפוץ. פינוי דירה ו

מאת: חיות פלוסשיווק באינטרנט20/02/121049 צפיות
שובר מתנה, שהוא אהוב ביותר עבור הרבה אזרחים בארצנו, הינו שובר מתנה למכוני ספא. שוברי מתנה לחבילות ספא, אהובים בקרב בני זוג אשר מחפשים כל הזמן לצאת לחופשה זוגית זולה וחלומית. אלו שוברים שנחטפים במיוחד בתקופות החגים ובקיץ.

מאת: חיות פלוסבניין ואחזקה - כללי08/05/11935 צפיות
כל אחד יכול למצוא עצמו בסיטואציה בו הוא ננעל מחוץ לרכבו או מחוץ לדירתו. זה יכול לקרות בשעה נוחה בה אפשר להזעיק שכנים ומכרים, או לתפוס אתכם בשעת לילה מאוחרת ולהשאירכם בתחושת חוסר אונים.

מאת: חיות פלוסתקליטנים04/10/101333 צפיות
אתם עומדים בפני הרגע החשוב והמרגש ביותר בחייכם – יום חתונתכם. כעת אתם צריכים לארגן אירוע שלם ולבחור בסוג האוכל, אולם, הטבעות, האטרקציות וכן גם מה יהיו השירים בחתונה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201584 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181663 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181775 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171501 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171377 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica