חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכבכם נפגע בתאונה? - נפגעתם פעמיים

מאת: מתי בשאריתאונות דרכים15/12/20101223 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכבכם נפגע בתאונה? אתם חייבים לקרוא את המאמר ולהבין למה בדיקת הרכב בהקדם על ידי שמאי רכב מוסמך כל כך חשובה!

נפגעתם פעמיים:

ירידת ערך מסחריתבמכירה מול ירידת ערך טכנית "ועדת ששון" במקרים שהרכב נפגע בתאונה הנזק פח אם חזית או אחור אם תביעה לפוליסה או בתביעה צד שלישי נוסחת ירידת הערך מעוררת מאז ומעולם חילוקי דעות קשים בין המבוטחים ובין חברות הביטוח חברות הביטוח מבטחות את הרכב בביטוח מקיף הרכב נפגע בתאונה ירידת הערך לנזק הנגרם לפח או לשילדת כמו קורות אורך או קורות רוחב הנקראות בשפת הרחוב תאונות שסי חברות הביטוח בדרך כלל מפצות לפי דוח שמאי שבדרך כלל נמצא בניגוד עניינים (ברשימת השמאים) חברות הביטוח נשענות על ועדת ששון, בפצוי בועדת ששון נקבעה ירידת ערך נמוכה לרכב שנפגע בתאונה, ירידת ערך טכנית ולא מסחרית חברות הביטוח משלמות את ירידת הערך לפי חוות דעת שמאי בפועל רכב שנפגע

1) בקורות אורך שלדה (שסי)

2) קורות רוחב שילדה (שסי )

3) עמודי המרכב

4)וגג בחוות הדעת של השמאי בהתאם להם ירידת הערך הכל טוב אים הרכב נישאר בבעלותכם היכן מתעוררת הבעיה, אם אתם רוצים למכור את הרכב אז במכוני הבדיקה נאמר לכם כי יש ברכב תאונה שלדה (שסי) או אז אתם באים לחברת הביטוח שביטחה את הרכב שלכם תבביעה להשלמת אחוזי ירידת הערך המיסחרית לרוב חברות הביטוח שולחות את המבותחים לשמאי שביצע את חוות הדעת שיתקון את חוות הדעת ובאופון מפתיע מגדיל את אחוזי ירידת הערך אים אתם לא מרוצים מחוות הדעת של השמאי אזשמאי על גלגלים נותן חוות דעת לרכב, הכוללת ידע והתמחות בחקר שוק ובירידת ערך מיסחרית בתביעות משפטיות יש כמה תקדימים הנושא ירידת ערך מסחרית לסיכום, נפגעתם בתאונה אל תוותרו בידקו את הרכב על ידי שמאי חיצוני אל תסמכו על שמאי הנימצאים ברשימות של חברות הביטוח הוא נימצא בניגוד עניינים (מן הסתם יתן לכם ירידת ערך נמוכה ולא ריאלית)

דוגמא מהשטח:

תאור המקרה רכב שנפגע בתאונה ניפגע בחלקו הקידמי הרכב ניגרר למוסך הסדר של חברת הביטוח בעל הרכב קיבל רכב חלופיוהכול התנהל על מי מנוחות הרכב יצא מהמוסך מצוחצח ונקי הבעיה התעוררה שבעל הרכב רצה למכור האת הרכב למודל יותר חדש כמובן בבדיקה נמצאו פגיעות בקורות רוחב(שסי) פגיעה בפח חזית פגיעה בקורות אורך (שסי) כמובן שהעיסקה היתפוצצה בעל ברכב התקשר עם חברת הביטוח לפשר הדבר ואיך היתכן כי לרכב לא היתה ירידת ערך גבוהה יותר כמובן ובהיתממות שלחה חברת הביטוח את בעל ברכב לשמאי שביצע עבורה את דווח חוות הדעת לרכב וראו זה פלא בשיחה שניהל בעל הרכב עים השמאי השמאי אמר לו כי יבדוק את המקרה ואים יש צורך השמאי יתקן את דוח חוות הדעת לאחר כמה ימים התקשר השמאי לבעל הרכב וראו זה פלא נוספו לדוח עוד שני אחוז כמובן כי בעל הרכב לא הסכים והזמין שמאי פרטי שמתמחה בתאונות ובירידת ערך מסחרית השמאי כתב חוות דעת מומחה ונתן ירידת ערך של עשרים ושתיים אחוז בעל הרכב ביקש מחברת הביטוח שלו כי איך יתכן פערים גדולים בין שמאי שלהם לשמאי שהוא הביא מטעמו לא היה לחברת הביטוח הסבר בעל הרכב תבע את 1) חברת הביטוח את השמאי שביצע את חוות הדעת 2) את הגורם והאשם בתאונה לאחר דיון ראשון הסכימה חברת הביטוח לפצות את בעל הרכב במלוא סכום ירידת הערך ידע זה כח!המידע הכתוב בדף זה מהווה יעוץ ראשוני בלבד ואינו תחליף לייעוץ ובדיקה מקצועית על ידי שמאי רכב מוסמך. כל שימוש במידע ו\או נזק או הפסד הנגרם כתוצאה מכך הינו באחריות המשתמש\ת בלבד! להזמנת בדיקת רכב לפני קניה משמאי רכב מוסמך התקשרו: 1-800-202-770 או לחצו כאן ליצירת קשר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמאי על גלגלים
טלפון: 1-800-202-770
אתר: שמאי על גלגלים - בדיקת רכב לפני קניה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מתי בשארי

מאת: מתי בשארירכב11/10/111855 צפיות
מזל טוב, רכשת את המכשירים 4-5 גזים , כאן תוכלו ללמוד בדיוק מה זה אומר בדיקת מזהמים לרכבים, מה עושים בדיוק עם מכשיר 4-5 גזים ועוד...

מאת: מתי בשארירכב11/10/111524 צפיות
פגיעות ברכב, הן כבד והן קל יכולות להיות בעלות משמעות ומשקל רב יותר בבואכם לקנות רכב. על כן, חשוב מאוד להכיר את החלקים השונים וההשפעה המכרעת שיש לתאונות ופגיעות על ערך הרכב, וחשוב עוד יותר , לבדוק את הרכב על ידי מומחה.

מאת: מתי בשארירכב11/10/111210 צפיות
לצערי, בעולם השמאות וקניה ומכירה של רכבים יד שנייה התרבו תופעות לא טובות בזמן האחרון. אני מביא לכם את הסיפורים שלי , כדי שתוכלו ללמוד מניסיוני ולא להיפגע בעצמכם כמו רבים מהלקוחות שאותם פגשתי.

מאת: מתי בשארירכב11/10/111307 צפיות
לצערי, בעולם השמאות וקניה ומכירה של רכבים יד שנייה התרבו תופעות לא טובות בזמן האחרון. אני מביא לכם את הסיפורים שלי , כדי שתוכלו ללמוד מניסיוני ולא להיפגע בעצמכם כמו רבים מהלקוחות שאותם פגשתי.

מאת: מתי בשארירכב11/10/111208 צפיות
לצערי, בעולם השמאות וקניה ומכירה של רכבים יד שנייה התרבו תופעות לא טובות בזמן האחרון. אני מביא לכם את הסיפורים שלי , כדי שתוכלו ללמוד מניסיוני ולא להפגע בעצמכם כמו רבים מהלקוחות שאותם פגשתי.

מאת: מתי בשארירכב11/10/111262 צפיות
לצערי, בעולם השמאות וקניה ומכירה של רכבים יד שנייה התרבו תופעות לא טובות בזמן האחרון. אני מביא לכם את הסיפורים שלי , כדי שתוכלו ללמוד מניסיוני ולא להיפגע בעצמכם כמו רבים מהלקוחות שאותם פגשתי.

מאת: מתי בשארירכב11/10/111497 צפיות
לצערי , אני רואה ושומע מלקוחות יותר ויותר מקרים על בעיות כאלה ואחרות ברכביהם. הדבר הנורא הוא העובדה שכולם מודים, שמאי רכב מומחה איכותי היה מונע את ההסתבכות המיותרת.

מאמרים נוספים בנושא תאונות דרכים

מאת: אור ורדיתאונות דרכים14/07/152337 צפיות
אני לא פיזיקאי, אבל אני כן יודע שלכל חפץ יש מרכז כובד וככל שמרכז הכובד קרוב יותר לקרקע – אותו גוף יהיה יותר יציב. ובשביל לפשט את העניינים – נמיר את המונח "מרכז כובד" ל"משקל".

מאת: אור ורדיתאונות דרכים07/07/151648 צפיות
אני מתעורר בבוקר, מתלבש, שותה כוס קפה, לוקח את חוליו (הכלב) לטיול. חוזר זריז לסגור דברים אחרונים ואז... עולה על אפוד, חובש את הקסדה, סכין בין השיניים ולוקח את המפתחות של הטויוטה.

מאת: אור ורדיתאונות דרכים30/06/151575 צפיות
מה קורה לנו כאשר אנחנו מוסחים תוך כדי נהיגה? ומה הם הפתרונות?

מאת: אור ורדיתאונות דרכים16/06/151562 צפיות
זה היה כשהייתי במשרד, בערך בשעות הצהרים – ממש אחרי שחזרתי מהרצאה שהעברתי לעמותת "אור ירוק".

מאת: נינה כהןתאונות דרכים05/11/142705 צפיות
ברגע שצריך לחקור תאונת דרכים יש לבצע מספר רב של פעולות שרק איש מקצוע מהתחום יכול לבצע אותן

מאת: נינה כהןתאונות דרכים05/11/142673 צפיות
מומחיות היא דבר חשוב שיש לו ערך רב בין אם עוסקים בתחום מוכר מאוד ובין אם מדובר בתחום ממוקד כלשהו.

מאת: נינה כהןתאונות דרכים05/11/142539 צפיות
לא קשה להבחין בקיומו של בוחן תנועה במשפטי תעבורה רבים בישראל. למרבה הצער לא מעט תאונות קורות ברחבי ישראל מדי שנה,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica