חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת יחידות נופש באירופה

מאת: villa anaticaצימרים16/12/2010968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אירופה מהווה יעד נפוץ  ביותר אצל הישראלים. במרחק של שעות טיסה ספורות אפשר ליהנות משפע של אטרקציות, נופים קסומים וירוקים, אגמים, נהרות, יערות, פארקים לאומיים, ערים תוססות, אתרי תיירות ומרכזי קניות. קל להתמצא  באירופה והתחבורה בה נוחה. אירופה מתאימה לתקציבים וסוגי טיול שונים. הלינה המומלצת באירופה היא בצימרים שהם נוחים וחסכוניים.

צימרים ניתן להשכיר על בסיס יומי ולעבור כל הזמן  בין אזורים ומדינות. אפשרות אחרת היא שכירת צימר לתקופה של כמה לילות ויהווה לינת כוכב.  מקום הלינה משמש כנקודת מוצא ליציאה לטיולים. אם מחליטים ללון בכמה צימרים  יש לתכנן היטב מהם האזורים בהם רוצים לטייל ולבחור ביחידות נופש   שהם במיקום נוח לטיול באזורים הרצויים.  אם בוחרים בלינת כוכב, כדאי לבדוק שהמיקום של הצימר מספיק מרכזי כדי להגיע לכל המוקדים הרצויים. אין טען לבזבז זמן מיותר וכסף על נסיעות ברכב או להתחיל לנדוד שעות ברכבות. אפשר לשלב ולשכור יחידת נופש  לכמה ימים או יותר ולאחר מכן   להרחיק לאזורים אחרים ולפצל את הלינות בצימרים.

הצימרים כוללים ציוד כמו   מקרר, מכונת קפה, מכונת כביסה ועוד.  הציוד הזה מאפשר לתיירים שהייה נוחה וחוסך את הצורך לאכול כל הזמן במסעדות או לסחוב בגדים רבים מהארץ. עבור משפחות, הצימרים מאפשרים לילדים להרגיש כמו בבית.אם הילדים רוצים לראות סרט הם יכולים לצפות בו בדי.וי.די וכמו כן אפשר להכין להם את המאכלים האהובים מהבית. בנוסף, בחלק מהצימרים מוגשת ארוחת בוקר וכמו כן יש בריכה, מגרשי משחקים , סופרמרקט ועוד. בבתי מלון לרוב צריך להזמין שני חדרים למשפחה והלינה מתייקרת מאוד. בצימר כל המשפחה לנה במחיר נוח ובצורה מרווחת.

ישנם צימרים שהם ללא מטבחון למי שלא מעוניין להכין ארוחות ורוצה רק לישון בהם. ישנם צימרים שהם ליד הבית של בעלי הצימר והם מגישים למטיילים את ארוחת הבוקר המקומית. באירופה אפשר ללון בחוות חקלאיות בהן מושכרות יחידות מגורים. עבור הילדים זו חוויה מדהימה והם יכולים לצפות בהאכלת החיות וההווי הכפרי.

בעת הזמנת הצימר יש לבדוק אם נכללים במקום מגבות ומצעים ואם יש אפשרות לקבלם תמורת תשלום. יש לברר האם הצימר כולל ארוחת בוקר, מהו ציוד הבישול הקיים, האם יש באזור סופרמרקט ועוד. מומלץ לברר אם יש באזור   מתקני שעשועים לילדים, מהם דרכי התחבורה מהצימר ומהם המרחקים אל האזורים בהם אתם רוצים לטייל. ניתן להתרשם ממגוון המלצות על צימרים באתרי אינטרנט שונים הכוללים תמונות ופירוט לגבי הצימרים. ככל שתהיו מתוכננים ויסודיים, יותר , כך הטיול יהיה נוח, נעים וחסכוני  יותר.

למידע נוסף בקרו באתר:
http://relaxing-holiday.net  | וילות ביוון || חופשה ביוון || חופשה באי יווני

 



תגיות המאמר: צימר, חופש, יוון, יחידת נופש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://relaxing-holiday.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת villa anatica

מאת: villa anaticaטיולים בחו"ל30/01/11956 צפיות
טוסקנה נחשבת לאחד מחבלי הארץ היפים ביקום. האזור מתאפיין בגבעות מוריקות, ערים עתיקות מהמאה השבע עשרה, כפרים ציוריים וכמובן אוכל איטלקי מעולה.

מאת: villa anaticaטיולים בחו"ל01/11/10781 צפיות
יוון נמצאת בדרום חצי האי הבלקני וכוללת היצע של נופים ים תיכוניים קסומים, איים מיוחדים , וערים מרתקות כמו אתונה וסלוניקי. ביוון יש טופוגרפיה משתנה של נהרות, מפלים , פארקים לאומיים ועוד.

מאת: villa anaticaצימרים04/10/10855 צפיות
אם החלטתם לטוס עם הילדים לאירופה לטיול בר מצווה או הנאה וגיבוש בחופשה, כדאי לתכנן אותו בהתאם. הטיול צריך להיות מותאם לזמן העומד לרשותכם,לתקציב, לגילאי הילדים, לתחומי העניין של בני המשפחה בכלל ושל הילדים בפרט. וחשוב ביותר, לינה מרווחת וחסכונית , בה תוכלו לאגור כוחות בין היעדים.

מאת: villa anaticaצימרים26/08/10893 צפיות
האפשרות הנוחה והחסכונית ביותר ללינה בחו"ל היא על ידי השכרת צימרים. בכל מדינה יש מבחר של צימרים בגדלים שונים, מצוידים ומרוהטים לנוחיות המקסימאלית של הנופשים. הצימרים מושכרים כחבילה עם רכב וטיסה ובכך הנופש לא צריך להתחיל לבזבז זמן על חיפוש של טיסות לחוד עם התאמה לתאריכי הצימר וכן לשכור רכב בנפרד.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172099 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171448 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171523 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171489 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171508 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161564 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161596 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica