חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עשה זאת בעצמך נגרות - פלטות עץ מותאמות אישית

מאת: אבי בר-חייםריהוט 17/12/20108899 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין הנגריות הגדולות המציעות מוצרים סטנדרטיים ובין הנגריות הקטנות המציעות עבודות עץ בהתאמה אישית - יש מי שמציע פתרון מקיף לכל סוגי עבודות העץ - גם הקטנות ביותר. עשה זאת בעצמך נגרות - חפשו וגלו עולם חדש הזמין לשירותכם.

כשמדובר על עבודות עץ, השוק נחלק לשלוש קבוצות עיקריות:

בקבוצה אחת נמצאים כל אותם האנשים המעוניינים בפתרונות עץ בגודל סטנדרטי. אותם ניתן להשיג בנגריות תעשייתיות ובחנויות רהיטים מוכרות, המציעות מגוון גדול מאוד של רהיטים בגדלים קבועים מראש.

בקבוצה השניה נמצאים אותם האנשים הזקוקים לפתרונות בהתאמה אישית. בדרך כלל, כשמדובר במוצרים גדולים כמו מערכות סלון, מטבחים, חדרי שינה וכדומה, הנגריות הקטנות והפרטיות בהחלט יכולות להציע פתרון הולם לכך, במחיר שלרוב יהיה גבוה למדי.

בין שתי הקבוצות הללו ישנה קבוצה שלישית, עשה זאת בעצמך נגרות, הכוללת אנשים הזקוקים לפתרונות עץ - קטנים כגדולים התפורים לפי מידה. מצד אחד מדובר בנישה שאינה מתאימה לנגריות התעשייתיות ומצד שני מדובר בעבודה שאינה מורכבת דיה לנגריות הפרטיות.

המסקנה אם כן ברורה: אם יש לכם צורך בהתאמת מוצרי עץ במידות לא סטנדרטיות: פלטות עץ לפי מידה, מדפים מעץ, ארגזי עץ, בסיס למיטה ועוד, דעו כי יש לכך פתרון ראוי בשוק -עשה זאת בעצמך נגרות.

לקוחות נודניקים זקוקים לפתרון

לקוחות הנימנים על הקבוצה השלישית - אנשים פרטיים, מפעלים ועסקים יצרניים - בשל הצורך ההולך וגדל לפתרונות ביניים מהסוג שלכם, נוסד מקום בו ניתן לקבל פתרונות עץ גדולים כקטנים, עם כל ההכוונה הדרושה לביצוע עבודה לא שגרתית בשיטת עשה זאת בעצמך נגרות. להלן כמה דוגמאות לעבודות עץ שניתן לקבל ולהזמין במקום:

פלטות עץ. פלטות עץ בכל גודל, עובי או אורך זמינים לרשותכם. דעו כי ישנה גם אפשרות להזמין חצי פלטה, מה שאינו מקובל ברוב הנגריות. כל סוגי העץ לרבות פלטות עץ ממלמין, MDF, לבידים ועוד זמינים לרשותכם לכל מטרה.

בסיס למיטה. אם חפצה נפשכם בבסיס מיטה שאינו בגודל סטנדרטי - יש לכם כתובת. ניתן להזמין בסיס מיטה בכל גודל שתרצו ואף להתאים לו ארגז מצעים, סיפון וראש מיטה.

ריהוט מעץ. שולחנות, מדפים, תאי אחסון, ארוניות ועוד ועוד. ריהוט מעץ מכיל מאות פריטים קטנים וגדולים שלא תמיד ניתן להזמינם באופן פרטי בחלק גדול מהנגריות. בנגריות עשה זאת בעצמך - אפשר גם אפשר. בכל מידה, בכל כמות ובכל רמת גימור (מוצר מוגמר / להרכבה עצמית וכדומה).

מדפים מעץ. מהיום אין צורך לקנות ערכות מדפים שלא מתאימות בדיוק לגודל הרצוי - אפשר להזמין מדפים בכל גודל, בכל עובי ומכל סוג עץ שתחפצו ואף לבחור את רמת הגימור (עם / בלי חורים וכדומה).

חיתוך עץ. אם טרם מצאתם מקום לבצע בו חיתוך עץ, בהתאם למפרט ספציפי? הפתרון הנכון והמשתלם ביותר מאפשר לכם לבצע חיתוך עץ בכל גודל על פי דרישה, בהתאם לעובי, אורך וסוג העץ.

אריזות עץ. פתרון המושלם להעברת מוצרים הוא אריזות עץ - מתאים לשינוע חפצים כבדים, שבירים או עדינים. אריזות עץ בהתאמה אישית, הם כלי יעיל ביותר לעסקים ובעלי מקצוע רבים הזקוקים לפתרון בתפירה אישית. אריזות עץ בכל גודל, עם אפשרות לחציצה על פי דרישה, בתוספת כוורת איכותית להגנה על המוצרים - הם נכס עסקי לכל דבר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי בר-חיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי בר-חיים

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201573 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201708 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica