חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברת עכברים

מאת: יפה קינןהדברה20/12/2010891 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם נתקלתם בבעיית עכברים אצלכם בבית או במקום העסק, כדאי שתמגרו את התופעה כמה שיותר מהר. עכברים נושאים מחלות שונות, ומעבר ללכלוך ולנזק שהם גורמים במקום שבו הם נמצאים, הם עלולים להעביר את המחלות לבני אדם ולחיות אחרות, ולגרום לנזק בריאותי. אפשרויות ההדברה רבות ושונות, ותלויות במקום המגורים, בכמות העכברים, בסוג ההדברה הרצוי ובדחיפות המקרה.

אם אתם בוחרים לנסות ולבצע הדברה בעצמכם, התייעצו עם בעל החנות שממנה אתם קונים את המלכודות, לגבי המלכודות שיתאימו לכם בצורה הטובה ביותר. כיום יש הרבה מלכודות ידידותיות לעכברים, שלא פוגעות בהם בצורה פיזית. כך אפשר ללכוד את העכבר, ולשחררו בשדה או בשטח אחר. יש לזכור שעכברים גם מזיקים לחקלאות, כך שלא מומלץ לשחרר את העכבר בשטח חקלאי מעובד, כדי לא לגרום נזק לחקלאים.

מלכודות דבק הן צורה נפוצה, זולה ויעילה ללכידת העכברים. המלכודות מדביקות את העכברים ולא מאפשרות להם תזוזה, אך משאירות אותם בחיים, לפחות עד שזורקים אותם עם המלכודת לפח. יש לשים לב למקומות שבהם מפזרים את המלכודות, במיוחד אם יש ילדים בבית. יש לבדוק את המלכודות בתדירות גבוהה, כדי לא לאפשר לילד או לחיית מחמד לגשת לעכבר ולגעת בו.

אפשרות נוספת להדברה היא פיזור רעל במקומות שונים בבית. צריך להקפיד על פיזור רעל במקומות שאליהם ילדים וחיות מחמד לא יוכלו להגיע, ובכל מקרה כדאי לשקול שנית את השימוש בגרגירי רעל במקרה שיש ילדים וחיות מחמד בבית, ואולי לנסות שיטה אחרת להדברה.

הדברת עכברים יכולה גם להתבצע על ידי לוכד עכברים. לוכד עכברים הוא אדם מנוסה שיודע כיצד לתפוס עכברים ולגרשם בצורה מהירה. כדאי לבחור בלוכד ותיק ומנוסה, שגם ייתן ביטוח ואחריות כלשהי על ההדברה. חבל יהיה לגלות יום אחרי ביקור הלוכד שנשארו עכברים בבית. ללוכדי עכברים יש שיטות משלהם, והם מומחים בהדברת עכברים במקומות שבהם כל השיטות הרגילות נוסו ולא צלחו.

שיטת הדברת עכברים נוספת, ובעיקר מניעת חזרתם של העכברים, היא שימוש בהדברה אלקטרונית. בהדברה כזאת, משתמשים במכשיר שמשדר קול בתדר שרק מזיקים שונים שומעים. הקול לא מפריע לבני אדם ולחיות מחמד, אך למזיקים שונים הוא מפריע מאוד, וגורם להם לברוח מהבית. יש מכשירים שונים, ואפשר לרכוש מכשיר בתור מניעה לאורך זמן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יפה קינן

מאת: יפה קינןהדברה07/08/111173 צפיות
כלבים וחתולים הם חמודים ונוחים לתפעול. הם מתרוצצים, מסתובבים, מפעילים את הגוף במשך רוב שעות היממה ובעיקר, בעלי דם טעים ומזין. לא מדובר, לכל מי שחושש, על סוג מזון גורמה חדש שהגיע לארץ, אלא על אלו שלדידם חיות המחמד המתוקות שלנו הם מזווה נייד ונגיש בכל יום מימות השנה ובכל דקה משעות היום- פרעושים.

מאת: יפה קינןהדברה02/08/11921 צפיות
מבין האגדות והמיתוסים הרבים הקשורים לבעלי החיים ולתכונות האופי שלהן, רובן ככולן מבקשות לעשות הקבלה לתכונות אנושיות ולהקל על מקבל המשל להבין את הנמשל ולהפנימו, ראוי להתעכב על המיתוס, ההזוי והלא מובן, של הפילים המפחדים מעכברים. במחשבה ראשונה, והאמת חייבת להיאמר, גם בתהיות נוספות לאחריה, מעלה התיאוריה גיחוכים של חוסר אמון ונימה ביקורתית במיוחד.

מאת: יפה קינןהדברה27/07/11963 צפיות
שבועיים שבהם לא עשיתם ניקיון יסודי, אפילו פחות אם מדובר על התקופה החמה, זה, בדרך כלל, מה שנדרש על מנת להפוך את המבצר של כל אחד מכם, את המקום הפרטי והבטוח ביותר של כל אחת מכן, לזירת התגוששות ומאבק חסר פשרות שבו יהיה רק צד מנצח אחד, ואילו הצד השני ייאלץ להסתפק, אם בכלל, לחיים כדייר משנה בבית. אנו מדברים, כמובן, על מכת נמלים שאיתה מתמודדים רוב, אם לא כל, משקי הבית בישראל, וכנראה ברחבי העולם, אלא אם מדובר על בית שבו רמת הניקיון והתנאים הסניטאריים הם מעל לכל שלמות, ומניסיון, אפילו בבתי חולים לא כל כך

מאת: יפה קינןהדברה25/07/11936 צפיות
הקיץ בישראל. חופים, חופש גדול, ים, אבטיח קפוא עם פרוסות גבינה בולגרית, אילת, טבריה, חו"ל והרבה הרבה מאוד שמש. אה, וגם המוני ג'וקים, נמלים ורמשים אחרים המתעוררים לאחר שנת החורף והורדת קצב ההתנהלות והפעילות ומתחילים להגביר את פעילותם ואת התרבותם. השינויים האנושיים בהרגלי צריכת המזון, רכישתו ואופן השימוש בו אולי אינם ברורים או רלוונטיים מדי לנו ולשגרת חיינו, אך עבור אותם בעלי חיים, מדובר במהפכה של ממש.

מאת: יפה קינןהדברה22/07/11930 צפיות
מגיל צעיר מלמדים אותנו שבדרך כלל אסור ללחוץ, שצריכים לזמן לעשות את שלו ושדחיקת הדברים רק תוביל לתוצאות בלתי רצויות ובלתי ניתנות לשליטה אך, יחד עם זאת, פעמים רבות נוספות הלחיצה על הגז היא דווקא חיובית וממריצה, הלחיצה הקטנה הנוספת הזו שמביאה את משב הרוח לכיוון שלנו וכמובן הלחיצה ההיא, האחרונה, שאחריה נשמע קולו המרטיט של הבכי האנושי הראשון.

מאת: יפה קינןהדברה10/04/111071 צפיות
טרמיטים הינם חרקים המקימים קולוניות/מושבות בעלות מבנה חברתי המופרד על ידי מעמדות מוגדרים ושונים אחד מן השני. על פי תיוג אותו מעמד מודע כל טרמיט לתפקידו אשר נועד בסופו של דבר להביא לפריחה ושגשוג של המושבה כולה.

מאת: יפה קינןהדברה10/04/11989 צפיות
סוגי ההדברה הינם שונים ומגוונים כמו גם החומרים שניתן להיעזר בהם אשר מתחדשים ומתחלפים משנה לשנה. ישנה הדברה המערבת שימוש בחומרים כימיקלים רעילים ומסוכנים וישנו טיפול הדברתי ללא השימוש בכימיקלים שונים.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191739 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181637 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181246 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181365 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181373 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181349 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181265 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica