חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים יוקרתיים

מאת: ליאב אוזןצימרים21/12/2010978 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ארץ ישראל נשתבחה בצימרים קסומים המעניקים תחושת שלווה וחום, הממחישים את קשר האדם לטבע. כשמדובר בהחלטות חשובות בחיים (כגון: הצעות נישואין) או חגיגה מיוחדת (כגון: יום הולדת) עליכם להיות בטוחים כי הצימר בו תתאכסנו יהיה מאובזר מא' ועד ת', אם מדובר בנוחות חדר האמבטיה, בשירותי הטלוויזיה המוצעים, בנוף הנשקף מהחלון, ברמת האינטימיות והשקט המוצעים באזור ושלל אספקטים אחרים אותם אנו מחפשים בבואנו לצימר. בטחון זה תקבלו כשתבחרו בצימר הנושא את הכינוי "צימר יוקרתי".

אתרים רבים ברשת האינטרנט מציעים רשימה של צימרים יוקרתיים, צימרים אלו נבחנו בקפידה בטרם נוספו לאותה רשימה. בחינה זו כוללת ביקור פתע בצימר, הבודק את תחזוקו היום-יומי של הצימר וכי הוא אכן מספק את מה שהוא מציע בתיאור שירותיו. צימר יוקרתי ממשיך להיבדק גם לאחר שהוא נמצא באותה רשימה יוקרתית כדי למנוע מצב בו אותם צימרים משקיעים מאמץ ראשוני בלבד רק כדי להיכנס לרשימה, אך לא טורחים  לשמור על אותה רמה נדרשת.

ניתן למצוא צימרים יוקרתיים בכל רחבי הארץ - בין אם אתם מעוניינים בשקט של רמת הגולן ובין אם באטרקציות של אזור הכנרת, והרשימה עוד ארוכה. היכנסו לאתרי האינטרנט המונים את רשימת הצימרים היוקרתיים וחפשו את הצימר המתאים לכם באזור בו אתם חפצים לנפוש. המלצתי האישית היא כי בימי חורף קרים בהם יורד שלג - פנקו את עצמכם בחוויה ייחודית שקשה למצוא בארצנו החמימה - צימר יוקרתי בהר החרמון המושלג. אווירה קסומה זו מעניקה תחושת הנאה צרופה ממגוון האטרקציות שהר החרמון מציע וכמובן מהכיפה הלבנה וממשחקי שלג כמובן...

צימרים יוקרתיים אחרים מאפשרים לנופש בהם להתפעל מארכיטקטורה של זמן קדום יותר, לדוגמא בצפת ישנם צימרים הנראים כאילו נלקחו מתקופה אחרת, ובדרך זו מכניסים אתכם לתוך חוויה של מסע אחורה בזמן. צימרים אלו יעוררו את סקרנותכם ויבטיחו לכם חופשה חלומית ומעניינת שלא תשכחו זמן רב.

שימו לב כי הצימרים היוקרתיים משלבים גם אירוח בין תרבויות שונות. לדוגמא: ניתן ליהנות מאירוח דרוזי באזור הגליל, הכולל לינה בצימר המעוצב בניחוח נוסטלגי בעיצוב אבן- וכמובן ליהנות מארוחה דרוזית מסורתית. בנוסף, ניתן גם ליהנות מאירוח בדואי בנגב. באירוח זה תתחברו לחיי המדבר הלוהטים ביום אל מול הקרירות שבלילה, וכמובן תזכו לאירוח בדואי מהשורה הראשונה כמיטב המסורת הכולל גם טיול גמלים לילי רומנטי, טעימות תה מיוחדות וכדומה.

ישנם כמובן גם צימרים יוקרתיים המתמקדים במילה "יוקרה". מדובר על צימרים הבנויים בצורה יוקרתית, הכוללים בריכה, ריהוט גן יוקרתי, מיטות מתכווננות, מכונות קפה מתקדמות, מקרר מלא וחופשי ושלל אפשרויות נוספות. בבואכם לצימרים מסוג זה, סביר להניח כי תתרגלו במהירות לחיים ברמה הגבוהה, תזכו ליהנות מארוחות גורמה מפנקות ואף לטיפולי מסאז'ים זוגיים - הכל על פי החבילה אותה רכשתם, וכפי שניתן לראות- השמיים הם הגבול בכל הנוגע לצימרים יוקרתיים.

אל תתפשרו, המחיר הגבוה הנגבה עבור צימרים אלו נועד להבטיח לכם נופש ברמה שרק חלמתם עליה והכל כאן, בישראל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צימרים יוקרתיים - צימר קארד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאב אוזן

מאת: ליאב אוזןצימרים01/09/11962 צפיות
על כך שישראלים רבים מעדיפים לבלות את חופשת הפסח בחו"ל כולנו כבר יודעים אך לא כולם מודעים לכך שבשקט בשקט מתחילים צימרים עם בריכה לאותת על נוכחותם בענף התיירות. צימרים עם בריכה מהווים היום חלופה נהדרת לזוגות אשר מחפשים מקום אינטימי ורומנטי בו יוכלו לחמוק מעיני כל ומהלחץ היומיומי.

מאת: ליאב אוזןצימרים27/01/111334 צפיות
טוב אז הגיע הקיץ ועברנו את העומר ועכשיו זה מתחיל עונת החתונות... בחודשים הקרובים אין אחד מאיתנו שלא יוזמן לכמה חתונות לפחות במשך העונה. איך חתונה מתקשרת לצימרים? אז ככה לפני שמתחתנים יש המון חגיגות לפני כמו מסיבת רווקים/ רווקות ובשנים האחרונות הלהיט הוא להשכיר צימר או וילה לחגוג בו את המסיבה.

מאת: ליאב אוזןצימרים29/12/101169 צפיות
חשבתם שבניית צימר היא דבר פשוט, לא? בעיקר באותם צימרים הבנויים מאבן, עבודה קטנה עם קבלן והכל מוכן לאירוח אורחים ועשיית רווחים, נכון? אם כן, חשבו שנית... דווקא בצימרים בהם הנופשים באים להירגע ולנפוש מצופה כי רמת הצימר תהיה גבוהה ואיכותית, ואגב - מחירי הצימרים בארץ אינם זולים, בלשון המעטה, וגם מההיבט הכספי נדרש מאותו צימר או וילה לספק לצרכן את הרמה התואמת למחיר שאותו הוא דורש...

מאת: ליאב אוזןצימרים28/12/101075 צפיות
טרנד עבודות הגבס אומץ בצורה נרחבת דווקא בצימרים הפזורים בארצנו. עבודות גבס בצימרים הן מראה שכיח בימינו- אם מדובר בנישות גבס, מדפים מגבס, מזנונים מגבס, קרניז גבס, קירות גבס ושלל אפשרויות נוספות. בעלי צימרים מפוארים רבים החליטו לאחרונה להשתמש בעבודות הגבס בצימרים שלהם וזאת במטרה ליהנות משיפוץ זול, מהיר, אמין והכי חשוב - ברמת גימור גבוהה. השימושים הנפוצים בגבס הינם על מנת ליצור בחדר הצימר נישות...

מאת: ליאב אוזןספורט אתגרי16/11/101290 צפיות
נופש נחמד עם הפרטנר והילדים שלכם בצימר בצפון הארץ לא חייב להיות משעמם. רובנו אמנם נוסעים לצימרים הנפלאים במטרה להירגע משגרת חיי היום יום העמוסה, להתחבר קצת לטבע, להקדיש זמן מיוחד לנו ולמשפחתנו, וכמובן - ליהנות מנופי ארצנו. שילוב אטרקציות ופעילויות בנופש מסוג זה לא מפריעות להשגת המטרות לשמן אנו יוצאים לחופשה, אלא להיפך - החיבור המשפחתי שיתהווה, לדוגמא, בטיול אופניים מרגיע בנוף מדהים יוסיף לטיולנו גוון נוסף אותו לעיתים אנו מאבדים, והוא הקדשת זמן לפעילות עם משפחתנו.

מאת: ליאב אוזןצימרים10/10/101299 צפיות
חתונה הינו אירוע מדהים בשל עצמו ורבים מרגישים את החובה להעניק לעצמם פרידה קטנה מהרווקות ממש רגע לפני שנכנסים תחת חופה וקידושין. צימרים הוא אחד ההמצאות המוצלחות של המאה ה-21 שרק הולך ותופס תאוצה עם השנים. צימרים למסיבת רווקות היא הדרך המושלמת להעביר את היום לפני החתונה בדרך המרגיע ביותר שניתן. צימרים למסיבת רווקות משלבת בתוכה חגיגה מושלמת תוך כדי אווירה מרגיעה...

מאת: ליאב אוזןצימרים07/10/101490 צפיות
צימרים הוא מושג די חזק מאד היום בכל רחבי הארץ ובתחום התיירות הפנימית בישראל. כך יש גם צימרים בצפון. היום יש צימרים בסוגים שונים, צימרים עם בריכה, צימרים עם ג'קוזי, צימרים עם סאונה ועוד. באותו אופן, יש גם הרבה סוגים של צימרים בצפון שמציעים לכם ארוחות בוקר יוקרתיות.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171518 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica