חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום האישה הבינלאומי 2011 בעמותת אל הלב

מאת: תמר לביאקורסים וסדנאות21/12/20103396 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום האישה הבינלאומי המצויין כבר כ-100 שנים החל כמאבק למען זכויותיהן של נשים לתנאי עבודה טובים יותר, שכר שווה, והזכות להצביע. במרוצת השנים, ציין היום את המאבק לשחרור האישה, המאבק באלימות נגד נשים, זכותן של נשים לשיוויון זכויות ועוד. בשנים האחרונות הפך יום האישה פחות למאבק ויותר לחגיגה: מחגיגה ציבורית של הישגי נשים בפוליטיקה, מדע ותחומים נוספים ועד להוקרה פרטית של נשים בבית ובמקום העבודה.

כעמותה המוקדשת להעצמה של נשים ואוכלוסיות נוספות בסיכון, אנחנו מכירות בחשיבותה של תחושת ביטחון אישית להתפתחות והגשמה עצמית. כאשר אישה (או כל אדם למעשה) מרגישה לא מוגנת, מאויימת או חסרת אונים, הדבר מתבטא באופן בו היא הולכת ומתנהלת בעולם. החששות והפחדים מונעים מאיתנו להעז, ליצור ולהתבטא.

אנו מאמינות שכאשר אנחנו לומדים להקשיב לתחושות הבטן שלנו, מתרגלים להציב גבולות כאשר אנחנו במצב לא נעים או מאיים, וכאשר אנחנו נותנים לעצמנו "אישור" להגן על עצמנו, כאשר מישהו פורץ את הגבולות שלנו, אנחנו נהיים פנויים יותר לעשייה, הגשמה ומימוש.

הידיעה כי יש בידינו כלים להתמודדות עם מצבי סיכון ועימותים מחזקת את תחושת העוצמה שלנו ומרחיבה את האפשרויות העומדות בפנינו, בין אם בתחום הבינאישי באופן בו אנחנו מבטאים את עצמנו במערכות יחסים עם משפחה, חברים ובני זוג, ובין אם בתחום המקצועי, שכן כאשר אנחנו מכירים בערך של עצמנו הדבר ניכר ומשפיע על האופן בו רואים אותנו האנשים הסובבים אותנו.     

לוח השנה של אל הלב נסוב סביב שני מוקדים חשובים ויקרי ערך:
את חודש נובמבר הקדשנו לקיום עשרות רבות של סדנאות הגנה עצמית לנשים ונערות בשיתוף ארגונים שונים בכל רחבי הארץ. חודש זה מציין את יום המאבק למניעת אלימות נגד נשים ומטרתנו בקיום הסדנאות הייתה לעורר כמה שיותר מודעות לחשיבות שיש לרכישת מיומנויות הגנה עצמית כדרך למגר את תופעת האלימות נגד נשים.

חודש מרץ הקרוב יוקדש באל הלב לחגיגת העוצמה והאחווה הנשית. במהלך כל החודש נקיים סדנאות חוויתיות לגילוי העוצמה הטמונה בכל אישה. הסדנאות יערכו בכל רחבי הארץ לארגונים וקבוצות פרטיות וכל סדנא תעזור לממן סדנת הגנה עצמית ובטיחות אישית לקבוצות של נשים בסיכון ונפגעות אלימות. כך שלכל משתתפת ניתנת הזדמנות להעצים את עצמה ובו זמנית לתרום באופן ישיר להעצמת והקניית מיומנויות הגנה עצמית לאישה נוספת.

הסדנאות "נתפרות" למידות הקבוצה, ויכולות לנוע בין סדנאות הגנה עצמית, פעילויות גיבוש והעצמה, שבירת לבנים, היכרות חוויתית עם עולם אומנויות הלחימה והריפוי ועוד בגישתה ההוליסטית הייחודית של אל הלב והכל תוך מתן דגש על ביטוי עצמי בסביבה תומכת ואוהדת.

לבירור והזמנת סדנאות:

02-6781764

 adi@elhalev.org  

* נשמח לארח אתכן גם בביתנו, בית אל הלב, בירושלים. 

 http://www.facebook.com/elhalev

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


עמותת אל הלב
www.elhalev.org
02-6781764
tamar@elhalev.org

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמר לביא

מאת: תמר לביאאומנויות לחימה09/05/111610 צפיות
קייטנת אומנויות לחימה מהווה הזדמנות פז לחשוף ילדות לעולמן הקסום של אומנויות הלחימה בסביבה תומכת תוך כדי שילוב אלמנטים מוכרים יותר של יצירה, ריקוד וכו'. חשיפתן למגוון רחב של אומנויות לחימה יאפשר להן להתנסות בכל אחת ולמצוא את זו המדברת אליה ביותר. בין אם מדובר בג'ודו, קפואירה, קראטה או אייקידו, אנחנו מאמינות כי כל אחד ואחת יכולים למצוא את אומנות הלחימה שתעשיר את חייהם.

מאת: תמר לביאצדק חברתי21/07/102187 צפיות
לכבוד יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים, תערוך עמותת אל הלב במהלך כל חודש נובמבר סדנאות בשיתוף ארגונים ומוסדות שונים כדי לעורר את מודעות הציבור לבעיית האלימות הגואה נגד נשים וכדי להראות כי קיים פתרון נגיש ויעיל להפחתת התופעה וליצירת שינוי חברתי בכל הנוגע לצמצום האלימות כלפי נשים, נערות ואוכלוסיות נוספות בסיכון.

מאמרים נוספים בנושא קורסים וסדנאות

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191723 צפיות
קורס סלולר וניהול מעבדה המצב בשוק כיום הוא כזה, שכמעט לכל אדם מעת עמדו על דעתו, יש מכשיר סלולארי כלשהו, סמארטפון, טאבלט ואפילו שניהם. לעומת זאת המעבדות וטכנאים המוכשרים לתיקונים הנפוצים הנדרשים לאותם מכשירי סלולר – מועטים למדי ביחס לכמות העצומה של מכשירי הסלולר הנמצאים בשימוש כל הזמן ומועדים לתקלות מכל סוג. מסיבה זו, קיימת היום דרישה רבה לאנשי מקצוע מוסמכים, המסוגלים לתת את המענה המושלם לכל צורך בתחום תיקוני סמארטפונים או טאבלטים או כל מכשיר סלולארי אחר. למי מתאים להיות טכנאי סלולר?

מאת: pebקורסים וסדנאות03/03/191692 צפיות
למה דווקא טכנאי טלפונים סלולרים ? שכיר או עצמאי – לפתוח מעבדת תיקונים או לעבוד במעבדה פרטית או לעבוד בחברות הסלולריות אתגר – בחזית הטכנולוגית. שוק מפותח וגדל – התפתחות מדהימה בנושא הסלולר התפתחות טכנולוגית. פתיחת שוק המכשירים הסלולרים לתחרות. שימוש הולך וגדל – לא רק טלפון. תלות הולכת וגדולה במכשיר הסלולרי. מכשירי הטלפון שבחזית הטכנולוגית מתאימים לכל הגילאים. שינוי מרכז ההוצאה – העברת עלות השימוש מחברות הסלולר. המחיר הממוצע אותו אנו משלמים עבור המכשיר עלה. חבילות התקשורת מוזלות באופן משמעותי – י

מאת: נויקורסים וסדנאות28/09/172961 צפיות
יותר ויותר אנשים בוחרים ללכת וללמוד מקצוע דרך קורס מקצועי כזה או אחר כאשר לא כולם פונים ללימודי תואר ראשון. הסיבה לכך היא שאנשים מבינים כי סביבה משרדית או סביבה סגורה לא תמיד מתאימה לכולם.

מאת: מגניב קורסים וסדנאות29/09/161856 צפיות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות

מאת: רוני הכהןקורסים וסדנאות25/09/161712 צפיות
אחד הדברים הבולטים בכפר הקטן הזה שלנו הוא הקשרים שכולנו יוצרים עם אנשים זרים שהדרך היחידה לפתוח ערוצי תקשורת איתם באינטרנט היא על ידי הבנה של השפה הבינלאומית ברחבי הסייבר שהיא השפה האנגלית

מאת: אבי דוידיקורסים וסדנאות03/08/161856 צפיות
בקצרה על לימודי אנגלית למתקדמים עם רמה בסיסית תוך המלצה על לימודי אנגלית בטלפון בהתאמה אישית.

לגרום למישהו לא לעשן, שיטות להפסקת עישון, לשכנע את עצמך לא לעשן, איך להפסיק לעשן, לשכנע מישהו לא לעשן, דרכים לא לעשן, מאמן אישי מומלץ, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: כן מה אתה אומר מההתחלה, מישהו. ש: מישהו רוצה להפסיק לעשן. אליעד: מישהו רוצה להפסיק לעשן כבר נפסלת עוף. ש: הוא טוען שהוא רוצה להפסיק לעשן. אליעד: אוקי תודה רבה אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי עכשיו בא נתקדם כן, מישהו אמר שהוא רוצה להפסיק לעשן אוקי סיפור מעניין אוקי. ש: שואלים אותו למה אתה לא מפסיק לעשן. אליעד: שואלים אותו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica