חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם חילופי זוגות פוגעים במעמד האישה?

מאת: דוד אלפסימעמד האישה21/12/20101775 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נשים לא נפגעות כשהן משתתפות בחילופי זוגות.

כפי שנראה לי חילופי זוגות הינם חלופה מדהים לפתירת משבר מסוים בזוגיות, כיוון שהחלפת זוגות כפי שנכתב קודם מאפשרת להשיג ריענון כלשהו. בזמן האחרון אפשר להביט הרבה אנשים שמעוניינים לעשות חילופי זוגות ולמקסם את ההכרות שלהם עם זוגות שונים. בשביל למקסם את אופציות ההכרות שלהם עם אנשים וזוגות שונים רבים ככל האפשר,  ברוב המקרים זוגות אלו נפגשים במועדון פורמאלי. כפי שהוזכר תופעת חילופי הזוגות הינה אינטרנשיונלית ושכיחה בארצות כמו ברזיל, ארה"ב ופולין אפילו שיש ארצות דתיות כמובן. מאחר שמדובר במשגל עם נשים וגברים אחרים שלא מכירים באופן רשמי,  עקרונית יש גברים ונשים שמציינים כי חילופי זוגות זו כמובן בגידה.

גם זכרים שמאבדים שיער וגם בחורות בכל הגילאים יכולים לבצע חילופי זוגות בתקופות שונות בחייהם, היות ויש מגוון רחב של בני אדם שרוצים לבצע החלפת זוגות בכל הזדמנות. הודות לטאכנולוגיה ולאינטרנט,  בימים האחרונים אפשר למצוא ע"י הסלולרי או באמצעות המחשב הנייד זוגות נוספים להחלפה. כיוון שמסיבות מתקיימות לגמרי בדר"כ בכל עידן,  ישנם מועדונים פורמאלים שמוסרים מברק בוהק בנוגע למסיבות של חילופי זוגות בכל ימו"ה. כיוון שישנם זוגות מתחזים שחשוב להזהר מהם,  יש כנזכר למעלה לבדוק בדיקדוק את הזוגות שמולכם. עם השנים תוכלו בהחלט להבדיל לבד בין זוג מקורי לבין זוג לא אורגינאלי, הודות לניסיון שככל הנראה הספקתם לצבור בזמן האחרון.

מילת המפתח היא הסכמה של שני הצדדים.

כעקרון מסיבת חילופי זוגות חסר תקדים תביא מחד גיסא להכרה אוניברסלית בסצינה של הכרויות אלטרנטיביות. אך בפועל גם ללא בחינה מעמיקה של השוק אפשר להבין שמדובר באירוע מדהים. עקב זה שאחוזי הגירושין בימים האחרונים גבוהים ממה שהיו פעם ומביאים בד"כ לפרידות כואבות גם מסקירה כספית של זוגות,  גם נשים וגברים שמחפשים חלופה לזוגיות משעממת ורוצים להשתתף במסיבת חילופי זוגות יותר טובה למה שהם חווים בבית במקביל מרגע לרגע ירצו למצוא פיתרון במהירות. חוקרים גורסים שכדאי להסתפק במציאת מאטודה שתחזיק לנצח לארגון אירוע חילופי זוגות, בניגוד למתודות שבאות לפשר בעקבות זאת על חסרונות זוגיים למשל. עד כמה שידוע לי רצוי לעשות סקר באמצעות בני אדם המרבים לדבר על החלפת זוגות במובן האמין של הביטוי.

בטרם נתחיל אגיד שעשיתי סקירה לגבי הנושא של חילופי זוגות ואוכל לגרוס אחרי בחינה מעמיקה של השוק שהתופעה הזו הולכת וגדלה מדקה לדקה. בזמן האחרון ישנם אלפי נשים וגברים שמחליפים זוגות, במקביל לשנים שעברו שבהם היו מאות בודדות.  לדעתי גברים ונשים רבים מתחזים לזוגות נשואים, במטרה להשיג סקס קל וזמין. לפיכך עדיף כ"כ לשים לב אם הזוג הוא אורגינאלי ושיש זוגות אחרים שהמליצו עליו עד היום. בטרם תכנסו לתחום הבלתי רגיל הזה,  כדאי שתדונו עם זוגות וחברים על חילופי זוגות. כיוון שיש אנשים רבים שמחפשים בכל היזדמנות עוד ועוד זוגות בכדי לעשות איתם חילופי זוגות,  כנזכר למעלה יש צמיחה של מספר אתרי המרשתת שעוסקים בהחלפת זוגות.

זוגיות במבחן, מסיבות חילופי זוגות כאינדיקטור לבעיה.

דני ותומר גורסים שמאז שהתחילו לעשות חילופי זוגות החיים שלהם לגמרי השתנו לטובה, אלכס, עקב זה שבזמן זה המין שלהם עם האישה הוא היותר טוב שהיה זה המון שנים. בעקבות זה שיש הרבה אנשים שחוו את העניין לטוב ולרע,  קיימים סיבות או הסברים ודוקטרינות שונות כיצד לעשות חילופי זוגות על הצד הסביר ביותר. אף על פי שאם מדובר בזוג ליברלי שיגרתי ניתן להגיד שהאופציה של חילופי זוגות היא לגיטימית לגמרי,  מדענים אחרים טענו שחילופי זוגות נחשבים כבגידה. ניתן היום למצוא במרשתת סיפור מצוין על חילופי זוגות בכל בלוג, כיוון שבימים אלה הרבה בני אדם פותחים את הלב באופן סטאנדרטי ברשת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לכל אחד יש היכולת להמציא ביטויים ומילים חדשות שיוצרות שפה חדשה, סלנג מהווה את שיא הביטוי של השפה העממית החדשה הבאה מתוך מילים אשר מגיעות מתוך מוחו הקודח של העם המייצר עבורנו סלנג חדש.
זכרו שכל אחד יכול להוסיף בעצמו לשפת הסלנג, רק באמצעות הפעלת דמיון ויוזמה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד אלפסי

מאת: דוד אלפסיפסיכומטרי03/03/111654 צפיות
כיוון שהמון גברים ונשים מבינים שכדאי לקבל ציון גבוה במבחן, לימודי פסיכומטרי אצל צעירים נמצאים בצמיחה מתמדת. עקב כך שהמבדק שם שונה במקצת, בארצות כמו פולין אוקראינה וארה"ב קורס פסיכומטרי מתנהל מעט אחר.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון02/03/112438 צפיות
כמעט תמיד הגדרה מיטבית של מכונות ממתקים בתקופה האחרונה תהיה באמצעות סקירה של המטרה הסבירה ביותר שבה עושים שימוש, עם זאת שיש מכונות אוטומטיות שהצליחו במהלך הזמן לספק שירות שהוא בפועל איכותי ממש גם עבור בני אדם שבודקים בעין ביקורתית.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי02/03/112741 צפיות
בימים אלה כל ארגון בין-לאומי ממליץ על מזגנים כשיטה שנחשבת לעניין עדיף בשביל לקרר חדר רגיל, היות ושוב יש אנשי מחקר שטוענים בהחלט שרכישה של מזגן תעזור לקרר בימהרה. כפי שנראה לי ביקור קצר ביפן יוכיח כמו שנכתב לפני כן שגם ממחה בינלאומי כמו לירן דוידוב טועה לפעמים על פי מה שאני יודע

מאת: דוד אלפסיקניות 21/02/111501 צפיות
קיימים אתרי אינטרנט רבים במגוון ארצות בתבל כמו אנגליה, רומניה וארה"ב אשר מספקים הטבות או מבצעים שונים בתקווה למשוך אליהם גולשים. לעניות דעתי אתרי אינטרנט אלו מהווים פלטפורמה שיווקית ומאפשרת ליצור תהליך של קירבה עם הלקוחות השונים.

מאת: דוד אלפסיעסקי מזון21/02/111629 צפיות
כאמור מכונות אוטומטיות כמו לדוגמה מכונות שתייה או מכונות אוטומטיות הם בהחלט הדרך הסבירה ביותר על מנת לפתוח עסק עצמאי. עדיף לבצע בוחן שוק אולטימטיבי ולוודא איפה עדיף להפעיל קו מכונות שתייה ואילו ממתקים נחוץ להחדיר בקו מכונות אוטומטיות.

מאת: דוד אלפסיבניין ואחזקה - כללי19/02/111555 צפיות
היות ולא נעשה בחינה מעמיקה של השוק באופן סטנדרטי במטרה לדלל את המעלה היותר טובה של מחירי מזגנים, לא תמיד מזגנים היו חזקים ביחודי לדעתי בפיריודה בשנים עברו. כיוון שאין אלטרנטיבה אופציונלית להזמנת מזגנים עקרונית בחודשי הקיץ החמים בימים האחרונים.

מאת: דוד אלפסיניקיון17/02/111599 צפיות
לפי מיטב הבנתי צריך לבחון באמצעות בדיקה מעמיקה של השוק איזו חברת אחזקת מבנים היא הכי סבירה עבורכם. קריטי לשים לב אם ניקיון בניינים כוללת ניקיון חדרי מדרגות וכן ניהול מבנים אופטימלי.

מאמרים נוספים בנושא מעמד האישה

מאת: טומי רןמעמד האישה03/01/1310751 צפיות
למה רבים פונים לשירותי ליווי בחו"ל? האם כי חשים שזה לא מוסרי לפנות לנערות ליווי כאן בארץ? האם זה תלווי בהגדרה החוקית של הנושא או שפשוט חוששים שמישהו יזהה אותם עושים מעשה "לא ראוי".. ?

מאת: טומי רןמעמד האישה22/11/128942 צפיות
מעמדן של חברות העוסקות בתחום של שירותי ליווי מול בתי המשפט איננו ברור וודאי כבר שנים רבות. מערכת בתי המשפט דנה בנושא של האם לאשר לנערות ליווי לעסוק במקצוע זה אל מול לקוחותיהן – האם להענישם או לא.

מאת: טומי רןמעמד האישה11/10/128389 צפיות
קיימות הערות ציניות למכביר לגבי נושא של נישואין ומערכות יחסים מעמיקות. גברים רבים באמת חושבים כיום שנשים רוצות להיות עימם בגלל הכסף, הביטחון. לכן, רבים מעדיפים לפנות למערכות יחסים לא מחייבות ואם אפשר בשמירה על דיסקרטיות מה טוב. לכן גברים רבים פונים כיום לשירותי ליווי.

מאת: טומי רןמעמד האישה13/09/128926 צפיות
הצעת חוק הזנות החדש הצליח ליצור בלבול ולייצר דעות רבות של 'בעד ונגד' בכל הקשור אל השכרת שירותיהן של נערות ליווי. על מנת ליצור סדר בבלגן, מאמר זה יביא בפניכם נתונים אודות היחס אל נערות ליווי בישראל וכן נסביר מהו חוק הזנות החדש וכיצד הוא ישפיע על תעשייה זו באם הוא יתקבל.

מאת: טומי רןמעמד האישה13/09/128741 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש שאלות בכל הקשור אל שירות או מוצר אותו אנו צורכים ולכן אנו מעוניינים לדעת כי יש לנו כתובת אליה נוכל לפנות בכל עת. כיוון שבישראל שירותי ליווי הם אינם תחום אשר נחשב כרציני ובו יש שירות לקוחות פעיל ורבים מתביישים להודות כי הם מעוניינים בשירותים אלו או מעדיפים להימנע מלשאול שאלות רבות, אשר פעמים רבות מתגלות כשאלות חיונות, חלטנו לענות לכם על כל השאלות הנפוצות ביותר אודות שירותי ליווי בתל אביב, במאמר זה.

מאת: טומי רןמעמד האישה27/08/128730 צפיות
לאחרונה עלתה לטלויזייה סידרה על עולמן של החשפניות – אגב, סידרה מאוד מוצלחת (אם בוחנים זאת על פי הרייטינג). מה מושך אותנו לסדרה? אולי הרצון להכיר ולהתוודע לעולם שלרובינו אינו מוכר. האם אני טועה כשאני אומרת "רובינו"?

מאת: טומי רןמעמד האישה08/08/128693 צפיות
זנות הינו המקצוע העתיק ביותר. למי שמאמין בתנ"ך – יכול למצוא סיפורים רבים בנושא. למי שלא – יכול לקרוא על כך בספרים רבים, יכול לקרוא על כך בספרי ההיסטוריה השונים, וכמובן לראות בסרטים מתארים תקופות שונות. אם תשאל כל אדם מן היישוב, לגבי הנושא, הוא יאמר לך כי נערות ליווי זה משהו כיפי, "יכול להרים את הערב", עושה מצב רוח וכדומה. ועל כן תמצא מסיבות רווקים רבות שנושא הערב והעיסוק לקראת ערב הרווקים הינו אילו שירותי ליווי להזמין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica