חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח הצמדת אוזניים

מאת: גיל כהןניתוחים פלסטיים22/12/20101054 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניתוח הצמדת אוזניים מבוצע במבוגרים וגם בילדים. מדובר בהליך בטוח, קצר, נטול תופעות לוואי המוביל לקבלת מראה טבעי לחלוטין. מאחר שהאפרכסת מגיעה לגודלה המלא כבר בגיל צעיר, ניתן לבצע את ניתוח הצמדת האוזניים כבר מגיל שש ולחסוך מהילד את עוגמת הנפש הקשורה במום אסתטי זה.

במהלך ניתוח הצמדת אוזניים, מוצמדות האפרכסות לראש, כך מוקטנות אוזניים גדולות ומתוקנים  עיוותים מולדים או גנטיים באפרכסת.


אפרכסת האוזן מורכבת משתי שכבות עור וביניהן שכבת סחוס שמעוצבת על ידי מספר קפלים. מחסור בקפלים או עודף סחוס בחלקה הקעור של האפרכסת, גורמים להזדקרות האוזן כך שהיא בולטת ביחס לראש. 


ניתוח פלסטי באוזניים משחזר את הגודל הנכון של הקונכייה ואת המיקום הנכון של קפל האנטי-הליקס. הצמדת אוזניים נעשית בנפרד בכל אוזן. והיא מחזירה לאוזן את המבנה האנטומי הנורמאלי, בלי לפגוע בסחוס ובלי לקבל קווי קפל חדים. מומלץ לבצע ניתוח הצמדת אוזניים, כשהזווית שבין אפרכסת האוזן לקרקפת עולה על 30 מעלות.

 
חשוב לציין שהפגמים בצורת האפרכסת, הנם פגעים אסתטיים בלבד והם אינם פוגמים בתפקוד מערכת השמיעה. 

ניתוח הצמדת אוזניים הנו ניתוח שכיח, המותיר אחריו כאב קל בלבד, המטופל באמצעות משככי כאבים.  

ניתוח הצמדת אוזניים בולטות נמשך כשעה. בהרדמה כללית או מקומית. במהלך ניתוח הצמדת אוזניים מבוצע חתך לאורך הצד האחורי של האפרכסת, בצורת שעון חול. מבעד לחתך נחשף השלד הסחוסי של האפרכסת כדי שהמנתח יבצע את השינויים המתוכננים. בסיום הניתוח החתך בעור נתפר והאפרכסות נחבשות בחבישה הדוקה. ההחלמה הנה מהירה, פשוטה וקלה. אין צורך באשפוז, אלא בהשגחה וביקורת רפואית למספר שעות בלבד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל כהן

מאת: גיל כהןשיער27/01/111303 צפיות
לימודי עיצוב שיער מחייבים את התלמיד קודם כל להבין את האחריות המוטלת על כתפיו בבואו לשנות, לייפות ולעצב את שיער ראשה של לקוחתו. עיצוב השיער בו הוא יבחר, ילווה אותה לאורך תקופה שנעה ממספר שבועות ועד מספר שנים. מדובר באחריות אליה חייב המעצב לעתיד להתייחס, בבואו להתחיל לימודי עיצוב שיער.

מאת: גיל כהןשיער27/01/111500 צפיות
עיצוב שיער הוא השם הכולל לכלל המקצועות הקשורים בטיפול בשיער, בטיפוחו, בשיקומו ובעיצובו. עיצוב שיער מתחיל בלימוד השיער ובהיכרותו, בלימוד האישיות של בעלת השיער ובהבנת שאיפותיה ורצונותיה.

מאת: גיל כהןשיער27/01/111373 צפיות
רבות מאיתנו אינן מרוצות ממה שנתן להן הטבע. גם השנים החולפות גורמת לנשים רבות לירידה מתמדת בנפח שיער הראש. השיער הופך דק, שביר ודליל עם השנים, ולעיתים נגרמות נקודות הקרחה. הירידה בצפיפות השיער גורמת לירידה בדימוי העצמי הנשי ופוגעת באיכות חייה של האישה.

מאת: גיל כהןשיער27/01/111153 צפיות
החלקה יפנית היא הלהיט התורן בתחום עיצוב השיער. הסיבה לכך פשוטה, כל אישה מבקשת להפסיק לבזבז שעות של סירוק מול המראה בכל יום. בזכות טיפול של החלקה יפנית ניתן לקום בבוקר אל שיער מסודר וחלק, ללא צורך במאמץ מיוחד.

מאת: גיל כהןשיער27/01/111859 צפיות
ערב החתונה הוא ערב קסום ומיוחד, ואת משמשת בו כמלכת הערב. לשם כך עלייך להיות יפה וזוהרת כפי שלא היית מעולם. מראה שיערך מהווה חלק בלתי נפרד מעיצוב המראה המושלם אליו את רוצה להגיע. לשם כך, את חייבת להגיע לסלון עיצוב תסרוקות כלה, בו תוכלי להגשים את החלום. בסלון עיצוב תסרוקות כלה תוכלי לזכות במראה קלאסי, אופנתי, נועז או רומנטי.

מאת: גיל כהןשיער27/01/1110093 צפיות
לפני יציאה לאירוע חשוב, את חייבת להיכנס למעצב תסרוקות ערב ולעצב לעצמך את התסרוקת שתתאים לאירוע אליו את מוזמנת. שיער יומיומי פרוע - נוטה להתפזר, להידבק לשפתון, להתנפח ולהתנהג בצורה חסרת שליטה. זה מעציב כשמדובר בדייט, אבל זה הופך לטראגי כשהאירוע הוא אירוע רשמי שמצלמים בו ואת בחרת שלא ללכת לעיצוב תסרוקות ערב.

מאת: גיל כהןתעשייה12/01/111354 צפיות
אחד הדברים הראשונים שאנחנו רואים כשאנחנו נוסעים באזורים איכותיים הן הגדרות המקיפות את הבית על פניו חלפנו. כבר מזמן אנחנו לא מתלהבים רק מהמבנה אלא מביטים ביופין של הגדרות המקיפות אותו.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152305 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica