חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלונות בלגיים אלומיניום

מאת: אקסטלאדריכלות23/12/20101646 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מקורו של הביטוי חלונות בלגיים הוא בכינוי שהודבק לחלונות ברזל. חלונות אלה היו נהוגים באירופה כולה והסגנון הובא לארץ על כל מאפייניו. חלונות בלגיים אלומיניום מחקים את סגנון חלונות הברזל אך נותנים את הערך המוסף שמאפשר החומר וצורת היצור – דיוק רב יותר, איטום טוב יותר. למעשה רק חלונות אלומיניום מאפשרים יצירת חלונות בלגיים בהזזה ודלתות בלגיות במפתחים הנהוגים בארץ.

עם ירידת מחירם של חלונות האלומיניום הפכו החלונות הבלגיים נפוצים והם מאפיינים את הבניה בארץ בוילות ובתי יוקרה. חלונות אלה אטומים, עמידים לאורך שנים, אינם מחלידים ואפילו מאפשרים שימוש בזכוכית בידודית שהיא עבה יחסית ואינה אפשרית בחלונות ברזל. מבחינה עיצובית נהוג להשתמש בפרופיל זה בחלוקות משנה של החלון או הדלת. במקורו נוהג זה נבע מעלותה הגבוהה של הזכוכית אולם כיום הוא עיצובי בלבד. להשלמת המראה החם והמשפחתי של החלונות הבלגיים נהוג להשתמש בידיות בעלות מראה עתיק. שילוב זה של יתרונות המבנה, המנגנון והדיוק של פרופילי אלומיניום עם המראה והעיצוב של פרופילי הברזל הוא שילוב מנצח.

מאפייני חלונות בלגיים אלומיניום

1.      פרופיל צר יחסית, עם מגרעת עיצובית לאורך הפרופיל.

2.      חלוקות משנה בחלון להשגת המראה העיצובי הרצוי.

3.      איטום ברמה הגבוהה ביותר.

4.      פרופילים שאינם מחלידים או מתעקמים.

5.      צביעת פרופילים מודרנית בצבע שאינו דורש תחזוקה.

6.      שילוב זיגוג רגיל, בידודי או טריפלקס, על פי דרישות הלקוח והתקציב.

7.      שמירת פתח אור גדול ופרופיל חלון צר.

חלונות בלגיים מאלומיניום מגיעים בכל צבעי ה Ral הקימים ובמספר גימורים. צבע Ral הוא צבע מתכת המשמש את התעשיה, מתעשיית הרכב ועד לצביעת גדרות, מעקות, חלונות ועוד. מניפת צבעים זו גדולה מאד ומאפשרת גוונים רבים. מלבד הגוון, ניתן לקבל את הצבע במספר מרקמים או גימורים. גימורים אלה יכולים להיות מבריקים, בגוון משי, מט, במרקם מחוספס, מגורען המדמה חלונות ברזל ועוד.

מערכות חלונות בלגיים משלבים בתוכם רשתות, תריסים ואת כל מערכות הפתחים הנדרשות. גם הפרופילים של מערכות אלה מבוצעים באותו סגנון עיצובי כך שלא נוצרת חריגה בין הרשת בסלון והחלון שבפינת האוכל.

החלונות הבלגיים מאפשרים גם ביצוע של פתחים מיוחדים. פרופילי אלומיניום ניתנים לכיפוף לקשתות ואפילו לחלונות עגולים. חלוקות המשנה הנהוגות בהם מאפשרים פתיחה חלקית ושימוש בחלונות צרים במיוחד. חלונות קשתיים באלומיניום נפוצים בבניה הכפרית ובעיצוב זה המשתמש בחיפוי אבן וגוונים חמים חלונות בלגיים אלומיניום נותנים את השלמות העיצובית הנדרשת בלי להתפשר על איטום או איכות סגירה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקסטל - חלונות אלומיניום, דלתות אלומיניום, קירות מסך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקסטל

מאת: אקסטלבניין ואחזקה - כללי06/03/111149 צפיות
קניתם שטח לבנות את בית חלומותיכם. התכנון הסתיים, השלד הולך ונבנה, הכל מתקדם כמו שצריך ואז... הגעתם לבחירת החלונות והדלתות. מה בוחרים? איך בוחרים?

מאת: אקסטלאדריכלות26/12/10946 צפיות
תקן צבע האלומיניום חשוב במיוחד בחלונות בלגיים. חלונות אלה נצבעים במקרים רבים בצבעים כהים, בגוון טקסטורה מגורען. בצבעים אלה, במידה ואינם נעשים ברמה גבוהה ועל פי התקן המחמיר יותר, תתגלה דהייה עוד כשהבית כולו יראה כחדש. בכל אזור מרכז הארץ ובמיוחד במישור החוף, בחירה לא נכונה של תקן צביעה היא טעות עיצובית שיכולה להמנע בעלות נמוכה יחסית.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222239 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222745 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222719 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222843 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213614 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213862 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212188 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica