חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לידים, לקוחות ומה שבינהם

מאת: leadimפרסום23/12/2010877 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אין לך תנועה של לקוחות הכסף לא יכנס -  זאת יגיד לך כל בעל עסק וזהו מצב ששום בעל עסק לא ירצה להיות בו. כיום קיימות דרכים רבות להשיג לקוחות לעסק שלך בצורה מקוונת או מסורתית. אם אתה הבעלים של עסק מקוון או באינטרנט אתה מקבל את התנועה שלך בחינם או שהעסק שלך פועל על בסיס פרסום בתשלום. אם כבר יש לך עסק באינטרנט, אתה יכול לנסות להשיג תנועה בחינם. אתה יכול לנסות ולחפש להבין איך לקדם את האתר שלך במנועי חיפוש דוגמת גוגל ויאהו ולבזבז שעות על גבי שעות בפעילות סרק של משאים ומתנים עם בעלי אתרים אחרים לצורך החלפת לינקים שיתכן שלא יתרמו לך דבר. אתה יכול לנסות לפתוח קבוצה בפייסבוק ולחכות במתח כל יום כדי לראות אם עוד לקוח פוטנציאלי עשה לייק לעמוד שלך או עזב.

בשני המקרים תגלה מהר מאוד שההשקעה אינה שווה את המאמץ. יתכן שבשלב זה תעבור לשלם עבור הפרסום באינטרנט. חברות רבות של קידום אתרים יציעו לך את שירותם תמורת אלפי שקלים בחודש ויבטיחו לך קידום בתוצאות האורגניות של גוגל ואולי אפילו יוציאו ממך תקציב שמן לפרסום ממומן. אבל בדיוק כמוך יש להם עוד עשרות לקוחות (לעיתים אפילו מתחרים שלך) ותוך כמה חודשים תגלה שאתה מוציא אלפי שקלים ולא יודע מה בדיוק אתה מקבל בתמורה. התחנה הבאה אליה תגיע ככל הנראה תהיה עבודה עם רשתות שותפים שיבטיחו לספק לך לידים במחירים נמוכים. המודל הזה נשמע מבטיח, הרי אתה משלם רק עבור לקוחות פוטנציאליים מדויקים ולא זורק סתם כסף על פרסום מפוזר. הכל נכון, עד שתגלה שאתה מקבל ומשלם על לידים כפולים, משובשים או מילדים משועממים שמילאו טופס באמצע הלילה.

אז מה בעצם הפתרון? המודל העדכני ביותר הקיים היום בעולם הפרסום מציע איסוף לקוחות דרך כל השיטות המוזכרות לעיל אך עם תוספת של סינון טכנולוגי ואנושי מתקדם של לידים לפני שהם מועברים ללקוח. כך מקבל ומשלם בעל העסק רק על ליד חם ואמיתי שממתין לשיחה. זה הזמן לעבור לדור הבא של עולם הפרסום. עולם מבוסס תוצאות שבו תדע בדיוק על מה אתה משלם וכמה. שיהיה בהצלחה!

 



תגיות המאמר: לידים, לידים איכותיים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוגש ע"י BEST! השוואת מבצעים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת leadim

מאת: leadimהסרת שיער18/05/111080 צפיות
הסרת שיער היא תהליך שנשים רבות בוחרות לעבור, מסיבות אסתטיות וחברתיות שונות, אך הוא אינו תמיד נעים. ישנן נשים אשר מוציאות סכומי כסף גדולים על טיפולי לייזר על מנת להסיר שיער גוף מיותר מאזורים שונים.

מאת: leadimבריאות העין18/05/111116 צפיות
הסרת משקפיים הוא הליך שלא מעט אנשים רוצים לעבור אותו אבל פוחדים מעט. הרי עיניים הן אחרי הכל אחד האיברים הרגישים ביותר והחשובים ביותר של בני האדם.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222887 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213715 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192471 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175885 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175347 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162442 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161965 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica