חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער

מאת: leadimהסרת שיער18/05/20111079 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסרת שיער היא תהליך שנשים רבות בוחרות לעבור, מסיבות אסתטיות וחברתיות שונות, אך הוא אינו תמיד נעים. ישנן נשים אשר מוציאות סכומי כסף גדולים על טיפולי לייזר על מנת להסיר שיער גוף מיותר מאזורים שונים. ישנן נשים אשר סובלות מכאבים בעקבות הסרת שיער על ידי שעווה חמה או על ידי הסרת שיער עם מכונות חשמליות. כמו כן, ישנן נשים אשר סובלות מגירויים בעור ומהופעה של פצעונים קטנים ואדמומיות בעקבות שימוש מרובה בסכיני גילוח. למרות זאת, נשים רבות אינן מוותרות על הסרת שיער. חלקן מרגישות נינוחות יותר ומשוחררות יותר כאשר הן מתהלכות ללא שיער גוף מיותר. נשים אחרות מתביישות להציג גוף מלא שערות או שערות כהות. נשים אשר לא מבצעות הסרת שיער במקומות בולטים לעין לרוב נחשבות כנשים אשר לא מטפחות את עצמן או לא דואגות לשמור על המראה החיצוני שלהן.

הסרת שיער שמתבצעת על ידי לייזר כמעט תמיד מתקיימת בתוך מכון לרפואה אסתטית או מכון להסרת שיער. הסרת שיער בלייזר לרוב נמשכת כמה מפגשים, שתדירות המפגשים משתנה בין אישה לאישה. אחד החסרונות המרכזיים של הסרת שיער בלייזר הוא המחיר אך היתרון הגדול הוא שלאחר מכן השיער המיותר מוסר לצמיתות והאישה אינה צריכה עוד להוציא כסף, או להתעסק עם פעולות שונות להסרת שיער. כיום לא רק נשים מבצעות הסרת שיער אלא גם מספר לא מבוטל של גברים. המקומות בגוף בהם מסירים נשים וגברים שיער אינם דומים. נשים לרוב מבצעות הסרת שיער מהרגליים, מבית השחי, מהידיים, מהמפשעות ולעתים גם מהפנים. גברים בדרך כלל מסירים לחלוטין או מדללים את השיער שלהם בחזה, בגב, בכתפיים ובמקרים מסוימים גם בישבן.

הסרת שיער בלייזר פותרת בעיה שנשים אשר מורידות שיער בשעווה או מגלחות שיער מיותר לעתים סובלות ממנה: צמיחת שיער הפוכה. כאשר מבצעים הסרת שיער בלייזר השערה אינה צומחת מתחת לעור והעור נשאר חלק ומטופח. אם אישה סובלת מדלקות חוזרות בעקבות הסרת שיער כדאי לה בהחלט לשקול הסרת שיער על ידי לייזר. הטיפול מתאים ביותר לנשים בעלות עור בהיר, שאינו נוטה להשתזף, ואשר יש להן שיער גוף כהה יחסית.

 



תגיות המאמר: הסרת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוגש ע"י BEST! השוואת מבצעים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת leadim

מאת: leadimבריאות העין18/05/111113 צפיות
הסרת משקפיים הוא הליך שלא מעט אנשים רוצים לעבור אותו אבל פוחדים מעט. הרי עיניים הן אחרי הכל אחד האיברים הרגישים ביותר והחשובים ביותר של בני האדם.

מאת: leadimפרסום23/12/10876 צפיות
זה הזמן לעבור לדור הבא של עולם הפרסום. עולם מבוסס תוצאות שבו תדע בדיוק על מה אתה משלם וכמה.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818376 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184315 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142341 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142575 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144017 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144370 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148368 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica