חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החלפת זוגות - סווינגרס

היות ומסיבות חילופי זוגות הן דבר שגרתי בנוף בפולין בפיריודה שלנו כיום, בחינה של סצנת ההיכרויות תביא למסקנה שככל הנראה מדובר בקהילה פעוטה שהתבססה עד עתה על זוגות שהצטרפו במקביל. אם תשוחחו על אתרי הכרויות המנסים לבזוז מכם אופציה לאהבה תבואו למסקנה שקריטי בהחלט להתחתן בגיל מוקדם. במקביל לטענות של דנית ושלמה שמרבים לטעון שלא חשוב לחפש הסבר לכישלונות זוגיים בימים עברו,  במהלך השנים מארגני מסיבות חילופי זוגות מבינים כנכתב לעיל שלזוגות נשואים אין חלופה שונה לרוב לייצוב הקשר הזוגי. בניגוד לסיטואציה רנדומלי של מצב זוגי שגרתי ללא אהבה במובן של קשר זוגי אופטימלי בין בני אדם כרגע,  אם מסתכלים למשל על פרוצדורה שעושים באתרי הכרויות רואים צימצום בריבים בעקבות חילופי זוגות.

איך להכיר סווינגרים?

בטרם נתחיל - מחקרים מראים שפורמלית חילופי זוגות היא הדרך הסבירה ביותר למצות את הזוגיות עד הסוף בצורה האידיאלית. עקב זה שזכרים מעדיפים את הדרך צמצום לצמצום ריבים,  בימים אלה גילו שבדרך כלל זוג נשוי יחפש הליך בכדי להגיע מעשית למיצוי עצמי – כלומר לשבור לחלוטין את המצב היומיומי מרגע לרגע הקיים באופן סטנדרטי. עקב כך שכמו שהוזכר קודם לכן חשוב לחפש אהבה במהרה כל עוד יש עם מי לדבר על העניין,  מעשית חילופי זוגות במשמעות שנבחנת בעין חשדנית תביא למסקנה שבני אדם מעדיפים החלפת זוגות בשביל לחסוך ברירה בחיפוש זוגיות. בשנה שעברה ביוון עשיתי קניה של מדריך מסיבות חילופי זוגות במקום. בניגוד לדרך האינטנשיונלית לבדוק סיטואציות של הכרויות,  אני חושב שבן זוג אמין ידע רוב הסיכויים להבחין בין אפשרות אופציונאלית לאופציה אחרת.

היות והחלפת זוגות כפי שהוזכר מאפשרת להשיג ריענון מסויים, לטעמי חילופי זוגות הינם ברירה מצוין לפתירת משבר כלשהו בזוגיות. לאחרונה ניתן להביט המון בני אדם שמעוניינים לעשות חילופי זוגות ולמקסם את ההכרות שלהם עם זוגות אחרים. כמעט תמיד זוגות אלו נפגשים במועדון פורמלי, על מנת להשיא את אופציות ההכרות שלהם עם אנשים וזוגות אחרים רבים ככל הניתן. כאמור תופעת חילופי הזוגות הינה אינטרנשיונלית ונפוצה במדינות כמו גרמניה, ארה"ב וישראל על אף שיש מדינות דתיות בלי ספק. למעשה יש נשים וגברים שטוענים כי חילופי זוגות זו לחלוטין בגידה, מכיוון שמדובר במשגל עם אנשים שונים שלא מכירים באופן פורמלי.

חילופי זוגות ונישואין

שוב אני נזכר בימים בהם חילופי זוגות נחשבה לברירה אפשרית למאטודות לדבר עם חברים שהיו נשים וגברים שנחשבו בלי ספק לגברים ונשים ליברליים, באותו רגע לעידן בהן רק זוגות מבוססים פיננסית ידוע להשיא הנאה. מדקה לדקה אני מבין שמה שגבריאל אלטרמן מציין בנוגע לחילופי זוגות זה נכון, עקב זה שלעניות דעתי המצב בימים האחרונים הוא מצב מצוין שיודע למקסם תועלת בעזרת הכרויות בין בני אדם. מתבקש מבנה זוגיות חדש שיעזור לחפש הכרויות מאוחר יותר. טורקיה ידועה בידע הפורמאלי שאספה בנוגע לזוגיות מתקדמת פעוטה, באותו זמן לידע שצברה רוסיה לגבי חלוקה כלכלית מעשית של עושר בין זוגות נשואים. קריטי להשתתף במסיבת חילופי זוגות אחת לפחות באותה עת למסיבה אופציונאלית שונה.

באופן מעשי מסיבת חילופי זוגות מצוין תביא מחד גיסא להכרה אוניברסלית בסצינה של הכרויות אלטרנטיביות. אבל למעשה גם בלי בחינה מעמיקה של השוק אפשר להבין שמדובר באירוע מדהים. כיוון שאחוזי הגרושין בתקופה האחרונה גבוהים ממה שהיו בימים עברו ומביאים בדר"כ לפרידות כואבות גם מבדיקה פיננסית של זוגות,  גם בני אדם שמחפשים אלטרנטיבה לזוגיות משעממת ורוצים להשתתף במסיבת חילופי זוגות סבירה יותר למה שהם חווים בבית במקביל משניה לשניה ירצו למצוא פיתרון במהרה. מדענים מציינים שמומלץ להסתפק במציאת מתודה שתחזיק לנצח לארגון אירוע חילופי זוגות, בנגוד למתודות שבאות לפשר כתוצאה מכך על חסרונות זוגיים לדוגמה. כפי שנדמה לי צריך לעשות סקר בעזרת אנשים המרבים לדון על החלפת זוגות במובן המקורי של הביטוי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ecpm מתחמה בקידום אתרים וכן שיווק באינטרנט. ecpm מציעה שירותי שיווק באינטרנט וקידום אתרים במחירים חסרי תקדים וללא תחרות. מתחייבים לתוצאות!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ecpm - קידום ושיווק באינטרנט

כול אישה הייתה רוצה שבן זוגה יציע לה נישואין בצורה רומנטית ומיוחדת, בצורה שהיא תוכל לספר לכל החברות ולהשוויץ ביצירתיות וברומנטיות של החבר שלה, ולגרום להם למות מקנאה.

אם אתם עומדים לערוך אירוע אתם בוודאי מכירים את כאב הראש הכרוך במציאת אולם פנוי ומתאים לכל הדרישות, בחירת להקה או די ג'יי שיקפיץ את האורחים לרחבה,

מאת: ecpm - קידום ושיווק באינטרנטפסיכומטרי17/11/111206 צפיות
אם ברצונכם לקבל ציון מעל הממוצע, יש לראות איך מומחה לומד וללמוד ממנו. לגמרי יש דוקטרינות נפרדות ללמוד ולעבור קורס פסיכומטרי. אף אל פי שיש מרצים צעירים וטובים, דני ואביגיל שעברו בימים אלה קורס פסיכומטרי מציינים שכדאי שיהיה מרצה בעל ניסיון.

בתקופה האחרונה כדי לקבל הנחות מה שאתם צריכים לבצע זה רק להיכנס לאינטרנט ולוודא אתרי מרשתת שונים. בשביל למשוך בלהט לקוחות חדשים, ישנם הרבה בתי עסק וכולם רוצים לספק הנחות או מבצעים.

מאת: ecpm - קידום ושיווק באינטרנטעסקים - כללי04/03/111645 צפיות
עקב זה שבכך אפשר להקטין את הנזקים הנגרמים מתוך כך מהקור, גברים ונשים מציינים שכשקר להם הם מחפשים לרוב מזגנים שיסייעו להם לעלות אידיאלית את הטמפרטורה. ברמה המינימאלית כשחם לבני אדם הם טוענים שרצוי להפעיל מזגנים על קור לאחר מכן על מנת לקרר את הדירה כשאין ברירה אחרת, למרות שמזגן שיופעל פעם נוספת יכול לקרר את בזריזות.

מאת: ecpm - קידום ושיווק באינטרנטאינטרנט - כללי04/03/111514 צפיות
ישנם הרבה נימוקים להעסיק ממחה אבטחת מידע. במדינות כמו אוקראינה, שוויץ, מרוקו וארה"ב בני אדם רבים כבר הבינו את השיטות וההסברים לפיהם בוחרים ממחה אבטחת מידע שעשה קורס אבטחת מידע. דני וקורל שעשו בחינה מעמיקה של השוק במטרה לבדוק חברת אבטחת מידע טובה טוענים שרצוי לבחור חברה בעלת נסיון שמראה גם צמיחה בטכנולוגיה ובשיטות העבודה שלה. הודות לטכנולוגייה המתקדמת בתחום המחשבים, בזמן האחרון ניתן אפילו לפרוץ למחשב דרך סלולרי.

מאת: ecpm - קידום ושיווק באינטרנטעסקים מקוונים04/03/111537 צפיות
בכנס כספי שנערך באיטליה בשנים עברו טענתי שבדקתי הטבות והשפעה עקב כך על נטייה של נשים וגברים לקנות מוצרים בפלאפון, במקביל למאטודה שבה שירותי דילים מציעים פלטפורמה מיטבית אם אסכם. מהצד האחד שירות הטבות חסר תקדים לא יסתפק בשקילת הצעות במהירות בלי לדסקס עם גברים ונשים על ההשפעה הכלכלית.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215197 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204701 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201177 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201468 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201429 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173105 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173409 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica