חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק טלפוני – טלמיטינג

מאת: מאיה גולדהייעוץ עסקי27/12/2010765 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השיווק הטלפוני – טלמיטינג, הוא שירות שמטרתו ליידע את הלקוח הפוטנציאלי בשירותינו ולתאם עבורינו פגישה.

מאחורי השירות עומדת ההנחה שכל נותן שירות יכול / בעל עסק יכול למכור את העסק שלו הכי טוב. רק שים אותו מול לקוח. טלמיטינג – עושה בדיוק את זה. מתאם לבעל העסק פגישה עם לקוח פוטנציאלי.

מה חשוב לעשות?

שיווק טלפוני מביא מידע על העסק שלנו ועל קיומנו ללקוחות פוטנציאליים. חשוב לוודא שהמידע עובר לאנשים הנכונים. לכן, לפני תחילתו של סבב טלפוני שכזה כדאי להגדיר היטב מיהו הלקוח הפוטנציאלי.

כמו כן, חשוב להגדיר את מהות המידע שנרצה להעביר. שירות חדש שמוצע ללקוח, מבצע , מידע כללי על פעילותה של החברה וכד'.

לאחר איסוף כל המידע הרלוונטי, יש להחליט על סנריו שיחה. סנריו שיחה הינו "תסריט" של שיחת הטלפון. לכל משפט יש חשיבות בסנריו כזה. המשפט הראשון צריך להיות כזה שיעניין מספיק את השומע על מנת שירצה להמשיך להקשיב והתוכן צריך להיות כזה שיביא לפגישה.

טלמיטינג לוקח זמן. הרבה זמן. כיום מוצעים שירותי טלמיטינג דרך חברות שירותים שונות (חברות טלמיטינג וחברות הנותנות שירותי משרד). היתרון בחברות כאלה הם כמובן החיסכון בזמן ובמקצועיות השירות. כמו כן, אנו נתקלים בקושי שלאנשים רבים לשווק את עצמם. שירותי טלמיטינג פותרים גם בעיה זו.

החסרונות – עלויות נוספות לעסק. אנשי השירות אינם מבינים בתחומי העיסוק שלנו כמונו.

איך זה עובד?

בין שהחלטנו לשווק את עצמנו או לשכור שירותי טלמיטינג, ככה זה עובד:

1. יש להחליט על מסר שיווקי. מה אנחנו רוצים שהמאזין לשיחת הטלפון יקח איתו. המסר הזה צריך ללות את כל השיחה. כדאי שהמסר הזה יהיה זהה למסר המצוי בכל הפרסומים של העסק.

2. יש לקבוע מהו המידע שנרצה להעביר ללקוח הפוטנציאלי. האם נרצה ליידע על הרחבת הפעילות, שינוי שעשינו או רק להזכיר את עצמינו.

3. על פי המידע שנרצה להעביר, יש לקבוע מהי ההצעה שנציע: הנחה, מבצע, פגישת ייעוץ חינם וכו'.

4. פילוח שוק המטרה. מיהם האנשים שנרצה לפנות אליהם? מי הוא הלקוח הפוטנציאלי שלי. ככל שהפילוח יהיה מדוייק יותר, כך נגיע לתוצאות טובות יותר.

5. מאגר המידע בו נשתמש. לקוחות עבר?, אנשים חדשים?, מפעלים?

6. לכתוב סנריו שיחה. עלינו לכתוב סנריו שיחה מדוייק ככל האפשר. הסנריו צריך להציג תרחישי שיחה שונים ולהציע גם טיפול בהתנגדויות שיכולות לעלות במהלך השיחה.

7. לטלפן לטלפן לטלפן. להתחיל להרים טלפונים. לשמוע תגובות של אנשים ולבחון את האפקטיביות של השירות כל פרק זמן. לאחר הבחינה, לשפר את מה שצריך ולהמשיך.

בהצלחה.

מאיה גולדה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה גולדה

Adminit שירותי משרד מתקדמים

054-7616787

www.adminit.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה גולדה

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי18/03/19938 צפיות
צו הריסה מנהלי: הורחבה האפשרות להוצאת צו הריסה מנהלי עד חצי שנה מסיום הבניה ובבית מגורים- ימים ממועד האכלוס. 30 ניתן לכלול בצו המנהלי גם הוראות לעניין איסור שימוש ותחולתו בתנאים מסוימים גם חודשים לאחר 6 על עבודה שנעשתה לאחר מתן הצו וגם על בניה מחדש שבוצעה תוך ביצוע ההריסה. ימים לגבי 7 - ימים מהמצאתו ו 4 צו הריסה מנהלי ניתן לביצוע על פי התיקון רק בחלוף עבודה שהסתיימה. במאמר תמצאו את כל הפרטים של התקנות החדשות, מידע על גובה הקנסות והעונשים.

מאת: שלום כהןייעוץ עסקי18/06/18320 צפיות
ההחלטה התקבלה והחיפושים כמעט הסתיימו. זיכיון יכול בהחלט להוות פתרון אידאלי ואתם יודעים איזה מותג אתם רוצים לקנות לעצמכם. עכשיו, רגע לפני שאתם חותמים ומשקיעים לא מעט כסף, כדאי שתהיו מודעים לזכויות ולחובות שלכם.

מאת: אלכסיי קוגןייעוץ עסקי29/04/18411 צפיות
הסכם זכיינות הוא חוזה מחייב אשר נחתם בין הרשת שמציעה למכירה זיכיון לבין יזם שמעוניין לחבור אל אותה רשת.

מאת: מאירייעוץ עסקי08/01/18479 צפיות
תחום המשא ומתן הינו תחום יותר מורכב ממה שבעלי עסקים נוטים לחשוב. כאשר ישנו הידע כיצד להתכונן, לנהל ולבצע משא ומתן יעיל, הסיכוי להגדלת התוצאות העסקיות גדל באופן משמעותי. נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם יעדים ספציפיים ומאתגרים השיגו תוצאות טובות יותר לעומת נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם רמות אחרות של יעדים או ללא יעדים מוגדרים. להלן מספר נקודות להתייחסות כשמתחילים במשא ומתן:

מאת: ליאורייעוץ עסקי07/11/17705 צפיות
מכונות שרינק מעולות במיוחד, מסייעות לשפר תוצאות של עסקים שונים. מכונת שרינק, היא סוג של מכונת אריזה. כדאי לרכוש מכונת שרינק, מחברה בעלת מוניטין בתחום מכונות האריזה.

מאת: מאירייעוץ עסקי29/09/17527 צפיות
חוכמת ההמונים – על מנת לפתור בעיה באופן המדויק ביותר נשתמש בממוצע של אוסף הדעות של ההמון, אשר יניב את הפתרון המלא, המקיף והמדויק ביותר ביחס לקבוצה של מומחים. מיקור המונים - עקרון של ביצוע שירותים, העלאת רעיונות או כתיבת תוכן על ידי קבוצה גדולה של אנשים (ההמון) בעלי מוטיבציה כלשהי וזאת במקום שהיחיד יבצע את אותה המשימה.

מאת: מיכל דגן ברעםייעוץ עסקי20/08/171060 צפיות
אוגוסט, חם, כולם בחופש. זמן מצוין להשתעשע בחידון "בחן את עצמך", בנושא חווית לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica