חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בועות בצרורות 2

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין27/12/20101841 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המשחק הלא כל כך חדש בועות בצרורות 2 הגיע אלינו למסכי המחשב כבר מלפני מספר שנים וגולשים רבים התאהבו במשחק זה וכיום בועות בצרורות הינו אחד המשחקים הטובים ביותר שיצאו מבין משחקי הפלאש ובין המשחקים המפורסמים ביותר שיש.

כשהייתי קטן אפשר לומר שהייתי פוחד מחייזרים ומדמיות בלתי מזוהות בכללי וזה נשמע הגיוני שכן כל הילדים הקטנים פוחדים מיצורים שאינם מכירים ופוחדים מהם ואפילו מאלו שהם כן מכירים אך נראים להם מעט חריגים ומסוכנים למרות שהם לא תמיד כאלו.

אחד מההשפעות על הפחדים שלנו הינם התוכניות בטלוויזיה והחינוך שאנו עוברים, ניתן לומר שככל שאנו נהיים חכמים יותר וצוברים מידע רב יותר על העולם מסביבנו כך אנו מגלים דברים מחפירים יותר ניתן לומר שזה הכרחי לדעת את כל המידע הזה מכיוון שאין לדעת מתי ניתקל בדבר חריג ונצטרך להפעיל את הראש על מנת להתמודד עם המצב למשל כלב גדול המסתובב בחוץ לבדו נדע לא לנוע יותר מדי על מנת שהכלב לא ירגיש מותקף ויתקוף אותנו בחזרה ובלי הידע הזה אני מניח שהיינו פשוט בורחים לנפשנו והדבר היה מחמיר יותר את המצב הנוכחי שלנו ומצד שני לעתים רבות למידע שאנו מקבלים מסביבנו אין תמיד חשיבות קריטית אלא מידע כללי בלבד שלעתים סתם מפחיד אותנו למשל חייזרים, ישנם שמועות רבות בנוגע לחייזרים ואי אפשר לשלל או להסכים מכיוון שאף אחד עדיין לא נתקל בהם או שלפחות עדיין לא הוכיחו לנו את זה יש אנשים האומרים שחייזרים כבר הגיעו לכדור הארץ אבל אלו מעטים מאד ואי אפשר להסתמך על מילותיהם של מספר אנשים בודדים, נחשו מה היה קורה אם היינו יודעים בוודאות שקיבלנו ביקור מחברינו החוצנים.

יש אנשים שהיו נבהלים והיו חוקרים במרץ על מנת לגלות איזה דברים הם מסוגלים לעשות מכיוון שהאינסטינקט הראשוני שלנו הינו לשרוד ואם יש דבר מה המאיים עלינו עלנו לקבל את כל המידע עליו כדי שנוכל להתגונן בהתאם ובחוסר פחד ולא להגיע לקרב אם יידרש בחוסר אונים אלא נדע לאן אנו מגיעים ומה עלול לקרות לנו בכל מצב ולדעתי יהיו האנשים שדווקא יראו בזה לא איום אלא דבר אחר, מסקרן יותר או מרתק ואלו האנשים שוודא יתעניינו בנושא לא בגלל שהם יכולים לסכן אותנו אלא מכיוון שהחייזרים מסקרנים מבחינות רבות כגון האם הם נראים כמונו או שמא שונים לגמרי שכן הם חיים בכוכב אחר וממה הם ניזונים ואיך מתנהלת התרבות שלהם והשפה המיוחדת שלהם.

אם אכן נמצא הוכחות חותכות לכך שביקרו כאן חייזרים אני מניח שכל העולם יפנה את מבטו לקראת זה ויהיו דיבורים בלתי פוסקים על הנושא וכמובן ניסיונות אחר מציאת הוכחות נוספות ולגלות עליהם כמה שיותר מידע.

היוצרים החביבים לקחו את כל נושא החייזרים לפן מעט משעשע יותר.

מפתחי המשחק בועות בצרורות השתמשו בדמיות של החייזרים שאין אלו דמיות שאנו רגילים לראות מכיוון שבתודעה של כל אחד מאתנו נדמיין חייזר בדרך כלל ירוק ומבחיל אך כאן היוצרים יצרו את החייזרים שלהם כלומר הדמיות במשחק בועות בצרורות בצורה משעשעת יותר אך עם מעט רצינות.

הדמיות במשחק בועות בצרורות הינם חייזרים ליתר דיות שני חייזרים הלבושים בחליפות שחורות ואלגנטיות אך מתחת לכל הלבוש האלגנטי הזה מסתתרים בגדים ביתיים וכפכפי בית, יוצר המשחק בועות בצרורות רצו להוסיף צד אחד במשחק משעשע יותר חוץ מחוויית המשחק עצמה גם הדמיות במשחק חשובות גם הן ועליהן להיות יצירתיות, חדשות ולא משעממות על מנת שהמשחק יעלה בכמה וכמה רמות למעלה.

עקב ההצלחה הענקית של המשחק היוצרים פיתחו משחק המשחק שדי דומה לו אך עם עוד שלבים מהנים וממכרים הנקרא בועות בצרורות 2 זהו המשחק האחרון כרגע בסדרה ובקרוב נראה גם את המשחק השלישי והחדש של הסדרה בועות בצרורות כמובן שכאשר יצא המשחק השלישי והחדש איגיים משחקים ברשת יפרסם אותו באתר שאתם הגולשים תוכלו ליהנות ממנו ולשחק עם החברים.

אני חייב לציין שיצא גרסה חדשה יותר למשחק חוץ מבועות בצרורות 2 שהיא סוג של "פתח בעצמך את המשחק" של בועות בצרורות כלומר אתם אלו שתוכלו ליצור את המשחק בועות בצרורות החדש שלכם עם כמה שלבים שתרצו אבל כמובן שעדיף שנחכה למפתחים שיוצאו את הגרסה הרשמית החדשה לסדרת המשחקים בועות בצרורות מאשר שניצור בעצמו שכן המשחק שניצור לא יעלה ברמתו על המשחק החדש שהם יוכלו לפתח למען המעריצים והשחקנים השונים מכל רחבי העולם.

כמובן שיוצרי המשחק בועות בצרורות הרוויחו פרסום רב לאחר שהמשחק הפך לכה פופולרי ולכן היו חייבים להשאיר את התהילה בידיהם ולא לוותר על הפרסום ולהוציא משחקי המשך אני בטוח שאם הייתם מפתחי משחקים והמשחק שלכם היה זוכה לפופולריות רבה גם אם אין זה משחק מחשב מתוחכם בעל גרפיקה מדהימה הייתם מפתחים משחקי המשך ואם לא אשמח לשמוע מדוע.

אז איך משחקים במשחק בועות בצרורות אתם שואלים את עצמכם בטח אז ככה קודם כל עליכם לבחור האם תשחקו עם חבר כלומר במחשב שלכם ולא דרך הרשת כי אין עדיין אפשרות זאת במשחק בועות בצרורות ולאחר מכן להתחיל ולשחק.

מסך המשחק הינו פשוט, יש מד זמן היורד לאיטו לאורך המשחק ולפי שיתרוקן מד הזמן עד סופו יהיה עליכם לחסל את כל הבועות במסך וכיצד תעשו זאת, שחקו בתור החייזר ותנועו לרוחב בלבד לפחות בשלבים הראשונים במשחק ובמקביל עמדו מתחת לבועות המקפצות במסך ושחררו את החץ מהנשק שלכם באמצעות המקש המתאים לכך ואם תפגעו בבועות מה טוב ואם לא תמיד תוכלו לנסות שוב, אסור בתכלית האיסור שהבועות יגעו בדמות שלכם האמת היא שעדיין לא הבנתי מה ההסבר לכך אבל אני מניח שאין טעם לחפש הסבר מכיוון שזה מהנה ככה כמו שזה בלי סיבה מיוחדת לכך שאי אפשר לגעת בבועות, המשחק משאיר לדמיון שלנו את האפשרות לחשוב על הסיבות לכך.

הבועות הקופצניות במסך ינועו בצורה מתמדת ולעיתים ישנו את הכיוון לפי סוג הבועה שימו לב שהנכם מזהים את סוג הבועות כי לכל בועה יש את המאפיינים שלה והנכם צריכים להכין את עצמכם לקראת ההתמודדות נגדם בצורה הכי טובה כפי שכבר אמרנו מידע על היריב תמיד יכול לעזור.

במשחק בועות בצרורות אולי זה ישמע מגוחך מעט אבל אכן הבועות הם היריבים שלנו, מה שאהבתי במיוחד במשחק בועות בצרורות ובמשך ההמשך לו בועות בצרורות 2 הינה העובדה שבכל עת נוכל לחזור למשחק לשלב האחרון בו שיחקנו גם אם הפסדנו בו ולא נידרש להתחיל מהתחלה העניין פה שובר את התסכול של משחקים אחרים שבהם עברנו שלבים רבים ובגלל שהפסדנו נידרש להתחיל מהתחלה וכמובן אופן הצגת השלבים השונים במשחק בועות בצרורות הינו נח במיוחד אם אתם אוהבים את המשחק בועות בצרורות כמוני או סתם מסתקרנים ורוצים לשחק באחד ממשחקי הפלאש הטובים ביותר שקיימים ברשת האינטרנט בקרו באתר איגיים משחקים ברשת ותוכלו לשחק גם במשחק בועות בצרורות הראשון וגם במשחק בועות בצרורות 2 בחינם לגמרי ללא סיבוכים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איגיים משחקים ברשת מציע לכם אלפי משחקי פלאש ודפדפן שניתן לשחק בהם בחינם לגמרי ובנוסף עשרות משחקים להורדה המחולקים לשלל סוגים כגון משחקי פעולה, ספורט, מיומנות, אסטרטגיה ועוד'..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משחקים ברשת

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין04/04/111642 צפיות
ישנם ברשת האינטרנט משחקים לא חוקיים לאייפון אך יש גם כאלה שניתנים להורדה דרך האייפון בחינם ומשחקי אייפון שנידרש לשלם עליהם כסף כדי שנוכל להוריד אותם למכיר האייפון שלו ולשחק בהם, במאמר זה אביא לכם תמצית של משחקי האייפון למינהם ומידע כללי על משחקים אלו שמיועדים לאייפון.

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין02/01/111753 צפיות
חרבות וסנדלים הפכו מזמן לסדרת משחקים מצליחה מסוג פלאש שניתן לשחק באתרי אינטרנט והמון גולשים התמכרו לחוויה, במאמר זה אציג בפניכם מספר אלמנטים מהמשחק חרבות וסנדלים ונדבר עליו מעט וכמובן שניתן למצוא אותו באתר איגיים משחקים ברשת ועוד המון משחקי פלאש מהנים.

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין02/01/111318 צפיות
בראץ הפכה לסדרה מוכרת בכל העולם ובמאמר זה אציג היכן ניתן למצוא משחקי בראץ באתר איגיים משחקים ברשת המכיל כמיות ענקיות של משחקים איכותיים מכל רחבי רשת האינטרנט על מנת אתם הגולשים תהנו מהמשחקים הטובים ביותר שיש.

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין02/01/111695 צפיות
באבלס הינו משחק בועות פופלרי ובעקבות ההצלחה שלו נוצרו משחקי באבלס רבים ומלאי הנאה, במאמר זה אציג לפניכם משחקי באבלס שניתן לשחק בהם באתר איגיים משחקים ברשת.

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין30/12/101480 צפיות
משחקי בנות רבים ניתן למצוא בכל מיני אתרים אך עלי להמליץ על אחד מהאתרים הישראליים המובילים לדעתי בתחום הנקרא איגיים משחקים ברשת המכיל מאות משחקי בנות איכותיים במיוחד שמחכים רק לכם.

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין17/12/101175 צפיות
בן 10 הפך למותג עולמי בזכות הסדרה מצליחה של בן 10 המשודרת לילדים, ישנם משחקים רבים המבוססים על בן 10 וכעת אציג לכם משחק אחד אהוב של בן 10 הנקרא בן 10 בשחקים.

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין17/12/101326 צפיות
משחקי אופנועים קיימים כבר זמן רב ברשת האינרטנט וכמו גם משחקי פלאש עם אופנועים, במאמר זה אציג משחק אופנועים אחד ספציפי שאהבתי במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא משחקי אונליין

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172376 צפיות
אני מניח כי הילדים והילדות יודעים שהחופש הגדול הוא החופש הכי כיף בעולם שהם הכי מחכים לו. כל הילדים והילדות מחכים בקוצר רוח לחופש הגדול ומחכים שהוא כבר יתחיל והם יהנו ממנו, אך יש בעיה אחת גדולה בחופש הגדול. רוב הילדים והילדות לא יכולים להנות מכל הקיטנות השונות, החוגים השונים וכל הדברים שחלק מן הילדים הולכים ונרשמים אליהם, ולכן רוב הילדים בכלל לא נהנים בחופש הגדול ולא מוצאים שום דבר לעשות בו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172419 צפיות
אני מניח שהילדים והילדות כבר יודעים שהמשחקים שנהפכו להיות המשחקים האהובים והמוכרים ביותר בקרב הילדים והילדות בשנים האחרונות אלה כמובן משחקי אונליין. משחקי אונליין נהפכו בזמן האחרון למשחקים המוכרים והאהובים ביותר בקרב ילדים וילדות שרוצים להעביר את הזמן שלהם מבלי להשתעמם לרגע, ואני יכול להבין את הילדים ומדוע הם כל כך אוהבים ומעריצים את המשחקים הללו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/176741 צפיות
המשחק באבלס הפך לדבר כל כך חריף ועצבני, באבלס הוא משחק ממכר שכל אחד התמכר לו ואפילו יצא לי לראות את מיכאל לביא מהשכבה שלי מדבר עם עוד כמה ילדים על המשחק באבלס הוא סיפר איך הוא הפך להיות אלוף הבאבלס של כל העיר שלו, בין סימון סיפר כי חיפש בגוגל את המונח "באבלס" ולאחר מכן נכנס לאתר דרדסים.נט משחקים, שיחק במשחק "באבלס" ונוכח לדעת שזהו משחק מאוד ממכר וכיף.

מאת: רוני הכהןמשחקי אונליין17/04/152706 צפיות
המאמר מציג את אתר פריקס, אתר משחקים חדשים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין08/01/148211 צפיות
משחקי רשת הם כמובן משחקים אשר נמצאים ברשת האינטרנט הענקית, ולהם יש הרבה מאוד סגנונות ותחומים מגוונים, כגון 'משחקי פעולה', 'משחקי אסטרטגיה' ואף 'משחקי בנות' שהם משחקים ייחודיים לבנות מכל הגילאים, אשר כוללים משחקים המתאימים במיוחד להן.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138272 צפיות
משחקים לילדים אילו משחקים הפופלארים ביותר בקרב משחקים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138020 צפיות
בעולם המודרני של היום יש המון סוגי משחקים שונים למשל: משחקי מחשב, משחקי פלסטיישן, משחקים ברשת, משחקי דפדפן וכדומה. במאמר זה כפי שכבר הבנתם מכותרת המאמר הסביר על סוג אחד של משחקים אשר נקרא "משחקים ברשת".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica