חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

באבלס

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין02/01/20111695 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד מהמשחקים הפשוטים והממכרים ביותר שזכה לפופולריות רבה ברשת נקרא באבלס.

אתרים רבים נפתחו ומשחקים רבים פתחו לאחר הגרסה הראשונה והקלאסית של באבלס הנקראת כפי שכבר ציינתי באבלס.

המטרה במשחק באבלס הינה פשוטה למדי, אתם מקבלים בועה או עיגול איך שתרצו לקרוא לזה בצבע מסוים ויש בלוח מספר בועות שכאלו בצבעים שונים והמטרה שלכם הינה לנתב את הבועות אחד למשנהו לפי הצבעים שלהם ובכך להעלים קבוצות של בועות לפי שהזמן נגמר או שהבועות מתקרבות יותר מדי ובכך לנצח במשחק באבלס.

במשחק הזה האפשריות והכלים הניתנים לנו אינם כה מורכבים ומסובכים, כל מה שאנחנו מקבלים במשחק באבלס זה את הבועה בצבע המשתנה ולעיתים לראות את צבע הבועה שתגיע אחריה, לכוון את כיוון העפת הבועה ולהעיף אותה לכיוון הרצוי.

המשחק באבלס כבש בתים רבים לא רק נערים וילדים אלא גם מבוגרים רבים שהתאהבו במשחק, חלק מהגרסאות השונות של באבלס מאפשרים לנו חווית משחק יותר מתוחכמת וקשה וישנם כאלה שפשוט לקחו את המשחק הקלאסי ושייכו אליו מותג מוכר כלשהו על מנת לקדם את המותג או המוצר שלהם.

למשל מריו באבלס שניתן לראות במשחק זה אלמנטים הקשורים למריו כגון רקע המשחק הלקוח מהמשחק מריו עצמו והמנגינה המתנגנת לה ברקע אך המשחק באבלס עדיין נשאר באבלס.

הניקוד בכל שלב במשחק מצטבר כך שאם התחלנו לשחק בבאלס כדאי להישאר עד השלבים המתקדמים ביותר ובכך לצבור מספר נקודות רב ואולי להיות אלופי האלופים של המשחק.

"באבלס, משחקי באבלס" אני שומע מרחוק כאשר אני עובר ברחוב ורואה ילדים קטנים מפרחים בועות סבון זה שיעשע אותי למען האמת ואני מכיר את המשחק באבלס כבר זמן מה וידעתי למה הם מתכוונים אך לא תהיתי עד לאיזו רמת פרסום הגיע המשחק באבלס שאינו כל כך מושקע מבחינת המשחק עצמו ומבחינת השקעה בפרסום שלו יותר נכון איני יודע בכלל שהושקעו כספים על מנת לפרסם את המשחק אלא לפי מה שאני יודע המשחק באבלס התפרסם בגלל שאתרי משחקים רבים הכילו את המשחק והמליצו עליו ובכך הוא התפרסם וזו ההוכחה שכאשר ישנו מוצר איכותי במקרה זה המשחק באבלס ניתן להתפרסם גם מבלי להשקיע כסף רב והמשחק מדבר בעד עצמו, מכל אוכלוסיות הגיל מבוגרים, הורים, ילדים ונערים משחקים במשחק באבלס יום יום.

לאחרונה נתקלתי במשחק באבלס משודרג של חברת משחקים אחרת אשר בה הרעיון הינו זהה לרעיון במשחק באבלס רק הגרפיקה מעט שונה ומשודרגת והמשחק מכיל דמיות חביבות למדי והוספו כל מיני תוספות כגון מד זמן הנועד להלחיץ אותנו במשחק ולהקשות עלינו.

ישנם ארגונים שונים המשתמשים במותג באבלס על מנת להרוויח כסף למשל ארגון פרסום המפרסם משחק באבלס בשלל מקומות ומבטיח הגרלה של עשרות אלפי שקלים לאחד משני המשחק באבלס יותר חכם לעשות כפי שהם עשו מכיוון שאם ניתן את הסכום ישירות לשחקן שצבר הכי הרבה נקודות ישר הפסדנו שחקנים פוטנציאלים מכיוון שכאשר הם יראו רף גבוה ביותר הם פשוט יאלצו לוותר ומצד שני אלו השחקנים שכבר ישחקו במשחק באבלס על מנת לזכות יעבירו זמן רב יותר במשחק על מנת לצבור מספר נקודות גבוה.

כל מי שניסה לשחק באותו משחק באבלס יכול באותם האחוזים לזכות בפרס כפי שהשחקן ששיחק הכי הרבה במשחק יכול לכן לדעתי לא כדאי לעביר יותר זמן במשחק במחשבה שזה ייתן לנו יתרון כלשהו אלא מפני שאתם באמת נהנים מהמשחק עצמו.

המקשים במשחק אינם מורכבים על מה שתצטרכו על מנת לשחק בבאלס זה להיכנס לאתר איגיים משחקים ברשת להקליק על המשחק באבלס ולהתחיל להעיף בועות בעזרת העכבר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איגיים משחקים ברשת מציע לכם אלפי משחקי פלאש ודפדפן שניתן לשחק בהם בחינם לגמרי ובנוסף עשרות משחקים להורדה המחולקים לשלל סוגים כגון משחקי פעולה, ספורט, מיומנות, אסטרטגיה ועוד'..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משחקים ברשת

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין04/04/111642 צפיות
ישנם ברשת האינטרנט משחקים לא חוקיים לאייפון אך יש גם כאלה שניתנים להורדה דרך האייפון בחינם ומשחקי אייפון שנידרש לשלם עליהם כסף כדי שנוכל להוריד אותם למכיר האייפון שלו ולשחק בהם, במאמר זה אביא לכם תמצית של משחקי האייפון למינהם ומידע כללי על משחקים אלו שמיועדים לאייפון.

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין02/01/111753 צפיות
חרבות וסנדלים הפכו מזמן לסדרת משחקים מצליחה מסוג פלאש שניתן לשחק באתרי אינטרנט והמון גולשים התמכרו לחוויה, במאמר זה אציג בפניכם מספר אלמנטים מהמשחק חרבות וסנדלים ונדבר עליו מעט וכמובן שניתן למצוא אותו באתר איגיים משחקים ברשת ועוד המון משחקי פלאש מהנים.

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין02/01/111318 צפיות
בראץ הפכה לסדרה מוכרת בכל העולם ובמאמר זה אציג היכן ניתן למצוא משחקי בראץ באתר איגיים משחקים ברשת המכיל כמיות ענקיות של משחקים איכותיים מכל רחבי רשת האינטרנט על מנת אתם הגולשים תהנו מהמשחקים הטובים ביותר שיש.

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין30/12/101481 צפיות
משחקי בנות רבים ניתן למצוא בכל מיני אתרים אך עלי להמליץ על אחד מהאתרים הישראליים המובילים לדעתי בתחום הנקרא איגיים משחקים ברשת המכיל מאות משחקי בנות איכותיים במיוחד שמחכים רק לכם.

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין27/12/101842 צפיות
המשחק בועות בצרורות הינו משחק פלאש שסחפף אחריו מעריצים רבים ובמאמר זה אפרט על המשחק בועות בצרורות ואסביר למה הוא הפך למשחק כה ממכר ומהנה כמו בועות בצרורות 2 שהינו משחק ההמשך וכמו משחקי פלאש טובים וממכרים אחרים.

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין17/12/101175 צפיות
בן 10 הפך למותג עולמי בזכות הסדרה מצליחה של בן 10 המשודרת לילדים, ישנם משחקים רבים המבוססים על בן 10 וכעת אציג לכם משחק אחד אהוב של בן 10 הנקרא בן 10 בשחקים.

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין17/12/101326 צפיות
משחקי אופנועים קיימים כבר זמן רב ברשת האינרטנט וכמו גם משחקי פלאש עם אופנועים, במאמר זה אציג משחק אופנועים אחד ספציפי שאהבתי במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא משחקי אונליין

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172376 צפיות
אני מניח כי הילדים והילדות יודעים שהחופש הגדול הוא החופש הכי כיף בעולם שהם הכי מחכים לו. כל הילדים והילדות מחכים בקוצר רוח לחופש הגדול ומחכים שהוא כבר יתחיל והם יהנו ממנו, אך יש בעיה אחת גדולה בחופש הגדול. רוב הילדים והילדות לא יכולים להנות מכל הקיטנות השונות, החוגים השונים וכל הדברים שחלק מן הילדים הולכים ונרשמים אליהם, ולכן רוב הילדים בכלל לא נהנים בחופש הגדול ולא מוצאים שום דבר לעשות בו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172420 צפיות
אני מניח שהילדים והילדות כבר יודעים שהמשחקים שנהפכו להיות המשחקים האהובים והמוכרים ביותר בקרב הילדים והילדות בשנים האחרונות אלה כמובן משחקי אונליין. משחקי אונליין נהפכו בזמן האחרון למשחקים המוכרים והאהובים ביותר בקרב ילדים וילדות שרוצים להעביר את הזמן שלהם מבלי להשתעמם לרגע, ואני יכול להבין את הילדים ומדוע הם כל כך אוהבים ומעריצים את המשחקים הללו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/176744 צפיות
המשחק באבלס הפך לדבר כל כך חריף ועצבני, באבלס הוא משחק ממכר שכל אחד התמכר לו ואפילו יצא לי לראות את מיכאל לביא מהשכבה שלי מדבר עם עוד כמה ילדים על המשחק באבלס הוא סיפר איך הוא הפך להיות אלוף הבאבלס של כל העיר שלו, בין סימון סיפר כי חיפש בגוגל את המונח "באבלס" ולאחר מכן נכנס לאתר דרדסים.נט משחקים, שיחק במשחק "באבלס" ונוכח לדעת שזהו משחק מאוד ממכר וכיף.

מאת: רוני הכהןמשחקי אונליין17/04/152706 צפיות
המאמר מציג את אתר פריקס, אתר משחקים חדשים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין08/01/148211 צפיות
משחקי רשת הם כמובן משחקים אשר נמצאים ברשת האינטרנט הענקית, ולהם יש הרבה מאוד סגנונות ותחומים מגוונים, כגון 'משחקי פעולה', 'משחקי אסטרטגיה' ואף 'משחקי בנות' שהם משחקים ייחודיים לבנות מכל הגילאים, אשר כוללים משחקים המתאימים במיוחד להן.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138272 צפיות
משחקים לילדים אילו משחקים הפופלארים ביותר בקרב משחקים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138020 צפיות
בעולם המודרני של היום יש המון סוגי משחקים שונים למשל: משחקי מחשב, משחקי פלסטיישן, משחקים ברשת, משחקי דפדפן וכדומה. במאמר זה כפי שכבר הבנתם מכותרת המאמר הסביר על סוג אחד של משחקים אשר נקרא "משחקים ברשת".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica