חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוג - האמן כמוצר

מאת: מתחם SPS רמת החיילמוסיקה30/12/20101050 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הילד של הבמבה איך קוראים לו?? אתם לא יודעים, אבל אתם יודעים בדיוק איזה מוצר הוא מוכר, מה שם החברה שיצרה אותו ולאיזה גילאים הוא מכוון...

שלושת השאלות המרכזיות שיעסיקו אתכם בזמן הקרוב:

מהו המותג שאתם רוצים ליצור?

מה עושה המוצר ולמה משמש?

מי קהל היעד למוצר?

המותג יכול להיות אתם כזמר או זמרת, הוא יכול להיות אתם כיוצרים, הוא יכול להיות אתם כמפיקים ובכלל כל מה שתבחרו.

המוצר:

אם אתם זמרים, אז המוצר שלכם הוא שירים שמביאים רגש מסוים לאדם השומע.

אם אתם יוצרים, אז המוצר שלכם הוא מילים או לחנים או שניהם, אשר מביאים אושר לזמר המבצע אשר חיפש את המוצר שלכם.

אם אתם מוזיקאים, המוצר שלכם הוא תפירה והתאמת המילים והלחן עם כלי נגינה לזמר המבצע... דבר המביא לכל אמן את הכוח להמשיך ולחפש שירים חדשים שירגשו, ישמחו ואפילו סתם יקפיצו במועדוני לילה למיניהם.

קידום אמנים באינטרנט, מה זה?

אנסה להרחיב את הנושא עד כמה שאוכל ...

מקורות פרסום עיקריים לאמן הם:

פייסבוק - FaceBook

מייספייס - MySpace

בבו – Bebo

טוויטר - Twitter

לינקטון, פטיפון, אתרי סיקורים למיניהם, פורומים, בניית אתר אישי וכמובן פרסום ממומן בגוגל.

אני חושב שכיסיתי את העיקריים.

בכל אופן, מה עושים עם זה?

אז ככה, צרו שם משתמש משלכם עם סיסמא בהרשמה לאתרים החברתיים הללו והתחילו ליצור לעצמכם תדמית ברשת.

הכוונה לתמונות שמוציאות אתכם טוב, מקבץ שירים יפים שהפקתם - לא סקיצות למען השם!!!

נניח ואתם זמרים.. אז לוח הופעות, סגנונות מוזיקה אהובים וכיוצא בזה ...

תמונות מהופעות שלכם וכוכבים שאתם מעריצים - נתונים אלו יתנו לקהל שלכם רקע על האמן שבכם עם השפעות מוזיקליות שהביאו אתכם לאותה נישה שאתם בה כיום.

אם תצלמו את עצמכם אוכלים במסעדות ותעלו תמונה זו, הקהל שלכם יחשוב שאתם כל היום במסעדות אוכלים... כי זה מה שנתתם לו לראות. כאן אתם יוצרים את הרכילות שלכם וכדאי שתהיה טובה ומוקפדת.

בואו נמשיך... מינון

כמה לפרסם ומתי?

תשובתי לעניין היא פשוט ״הרבה מאוד, בכל זמן שאתם יכולים״

כל הופעה או מפגש מוזיקלי אם באולפן, בחדרי חזרות ובכלל עם שותפים למוזיקה חייב להיות מתועד ומופץ בכל דרך שהיא.

לינקטון ופטיפון הם סוג של יחסי ציבור לסינגלים לאמן.. הם נותנים שירות הפצה לבין 500 ל-700 שדרנים, מפיקים, כתבים ואנשי קשר מתחום המוזיקה.

עוד צעד בדרך להיות אמן מוכר...

הכותב הינו מוזיקאי ובעל מתחם הפקות בת"א

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתחם SPS רמת החייל

הפקת אלבומים לזמרים; הפקת סינגל לזמר; הפקה מוזיקלית; עיבוד מוזיקלי; הקלטת זמרים; הקלטת אמנים; הפקת פלייבקים; הקמת הרכבים; ניצוח חבורות זמר; קליפ מקצועי; שיר במתנה; קליפ במתנה; קליפ כרומקי; חדר חזרות; עריכת וידאו מקצועי; המרת קלטות וידאו ל-DVD; מאסטרינג לשיר; הקלטת שירה מקצועית; פיתוח קול; הקלטות חוץ; קליפ לאירוע; מתחם SPS; אולפני הקלטה בתל אביב.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מתחם SPS רמת החייל

מאת: מתחם SPS רמת החיילבר ובת מצווה11/05/13921 צפיות
אין ספק שצילום של קליפ בת מצווה הוא חוויה נהדרת לכל מי שמשתתף בו - בני המשפחה, החברים וכמובן כלת השמחה עצמה - כולם נהנים מאד מהתהליך, ובסופו של דבר ההקרנה של קליפ בת מצווה מהווה את השיר של הערב ...

מאת: מתחם SPS רמת החיילבניית אתרים11/05/131065 צפיות
נשים רבים בעולם העסקי, מתעניינים בנושא של פיתוח אפליקציות. האפליקציה מבחינתם, היא אמצעי נהדר להפיץ את העסק שלהם לכמה שיותר אנשים, וגם לשמור על הלקוחות הקיימים, ולהראות להם כי בעסק חושבים עליהם לכל אורך הדרך ...

מאת: מתחם SPS רמת החיילמוסיקה11/05/131395 צפיות
כאשר מדובר על הקלטה ועל הפקת סינגל, חשוב מאד לדעת כי הסינגל הפך להיות עניין נפוץ מאד, כמעט בכל תחומי המוזיקה השונים, למעט אולי מוזיקה קלאסית.

מאת: מתחם SPS רמת החיילצילום11/05/13995 צפיות
אם נהגתם לראות סרטים וסדרות פני 30 ואפילו 20 שנה, אתם בוודאי זוכרים את הסצנות שצולמו על גבי המסך הכחול - הרקע נראה תלוש למדי, והיה ברור כי מדובר על סצנות בתוך אולפן.

מאת: מתחם SPS רמת החיילמוסיקה11/05/131324 צפיות
לרוב, כאשר כותבים על אולפן הקלטות נהוג לחשוב עליו בתור מתחם אשר מותאם להקלטה של שירים ...

מאת: מתחם SPS רמת החיילהפקת אירועים28/12/111229 צפיות
נמאס לכם להסתובב כל פעם ולחפש מתנה מקורית ומפתיעה? אזלו לכם הרעיונות לספרים, קרמים, תיקים ובגדים?. יש לנו רעיון חדש ומרענן עבורכם – שיר במתנה ...

מאת: מתחם SPS רמת החיילאינטרנט - כללי28/12/111225 צפיות
שידור חי, הוא שידור של תוכנית או סצנה כלשהי בטלוויזיה או ברדיו בזמן אמת, כלומר בזמן בו אכן היא מתרחשת ...

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204795 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205267 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205269 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195918 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193566 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193521 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193802 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica