חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיתוח אפליקציות

פיתוח אפליקציות לסנכרון עם מערכות

אנשים רבים בעולם העסקי, מתעניינים בנושא של פיתוח אפליקציות. האפליקציה מבחינתם, היא אמצעי נהדר להפיץ את העסק שלהם לכמה שיותר אנשים, וגם לשמור על הלקוחות הקיימים, ולהראות להם כי בעסק חושבים עליהם לכל אורך הדרך. עם זאת, בהנחה שאתם מעוניינים בפיתוח של אפליקציה אשר תספק מידע מסוים, או תאפשר למשתמש לבצע פעולות מסוימות, הרי שאתם חייבים לפנות לחברה שתבצע פיתוח אפליקציות, אשר המידע בתוכן יסתנכרן עם המערכות שלכם.

על איזה סנכרון מדובר?

בתהליך של פיתוח אפליקציות, עליכם לציין בפני החברה איה מידע האפליקציה תספק, ואיזה מידע היא צריכה לדעת לקבל ולהעביר לגורמים השונים בעסק. למשל, אם מדובר על אפליקציה אשר תספק מידע גיאוגרפי, הרי שהיא צריכה להסתנכרן עם מערכות של GPS כמו האפליקציה הידועה WAZE. אם האפליקציה מאפשרת למשתמש לרכוש מוצר מסוים - היא חייבת להסתנכרן עם מערכות רכישה מקוונת אשר מחוברות לשרת החברה. אלו הן רק דוגמאות ספורות שמראות כיצד פיתוח אפליקציות חייב להתבצע במחשבה תחילה, עם תכנון מוקדם, כך שהאפליקציה תשרת היטב את הלקוחות שלכם, ותיצור מיתוג חיובי של העסק שלכם.

 

כיצד פיתוח אפליקציות יתרום לעסק שלכם?

אמנם אנשים רבים מתעניינים כיום בנושא של פיתוח אפליקציות, אבל האם זה באמת דבר אשר יכול לתרום לעסק שלכם? האם פיתוח אפליקציות לעסקים הוא לא יותר מאשר אופנה חולפת? כל הנתונים מראים שאין זה המצב, ופיתוח יעיל של אפליקציות איכותיות הוא דבר שיכול לקדם את העסק שלכם בצורה משמעותית, אבל כיצד האפליקציה תורמת?

שימור לקוחות והרחבת המעגל

ראשית, כאשר אתם מבצעים פיתוח אפליקציות, אתם יוצרים אפליקציה חדשה, אשר אמורה בסופו של דבר לשרת את הלקוחות שלכם. כך, אתם דואגים לשימור יעיל של הלקוחות שלהם, ומאפשרים להם לקבל שירות בכל שעה ובכל מקום שבו הם נמצאים. שימור לקוחות הוא ערך עליון לכל חברה, שכן הלקוחות הקבועים הם אלו שמייצרים את רוב הרווחים לחברה. מעבר לכך, פיתוח אפליקציות איכותיות, יכול לסייע לכם גם במשיכת לקוחות חדשים. הלקוחות הקיימים יכולים להמליץ לחבריהם על האפליקציה, ועקב כך גם על העסק או הארגון שלכם. מדובר היום על אמצעי חשוב שעוזר להתמודד מול המתחרים שלכם, כך שהדבר מהווה תרומה משמעותית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתחם SPS רמת החייל

הפקת אלבומים לזמרים; הפקת סינגל לזמר; הפקה מוזיקלית; עיבוד מוזיקלי; הקלטת זמרים; הקלטת אמנים; הפקת פלייבקים; הקמת הרכבים; ניצוח חבורות זמר; קליפ מקצועי; שיר במתנה; קליפ במתנה; קליפ כרומקי; חדר חזרות; עריכת וידאו מקצועי; המרת קלטות וידאו ל-DVD; מאסטרינג לשיר; הקלטת שירה מקצועית; פיתוח קול; הקלטות חוץ; קליפ לאירוע; מתחם SPS; אולפני הקלטה בתל אביב.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מתחם SPS רמת החייל

מאת: מתחם SPS רמת החיילבר ובת מצווה11/05/13921 צפיות
אין ספק שצילום של קליפ בת מצווה הוא חוויה נהדרת לכל מי שמשתתף בו - בני המשפחה, החברים וכמובן כלת השמחה עצמה - כולם נהנים מאד מהתהליך, ובסופו של דבר ההקרנה של קליפ בת מצווה מהווה את השיר של הערב ...

מאת: מתחם SPS רמת החיילמוסיקה11/05/131396 צפיות
כאשר מדובר על הקלטה ועל הפקת סינגל, חשוב מאד לדעת כי הסינגל הפך להיות עניין נפוץ מאד, כמעט בכל תחומי המוזיקה השונים, למעט אולי מוזיקה קלאסית.

מאת: מתחם SPS רמת החיילצילום11/05/13997 צפיות
אם נהגתם לראות סרטים וסדרות פני 30 ואפילו 20 שנה, אתם בוודאי זוכרים את הסצנות שצולמו על גבי המסך הכחול - הרקע נראה תלוש למדי, והיה ברור כי מדובר על סצנות בתוך אולפן.

מאת: מתחם SPS רמת החיילמוסיקה11/05/131326 צפיות
לרוב, כאשר כותבים על אולפן הקלטות נהוג לחשוב עליו בתור מתחם אשר מותאם להקלטה של שירים ...

מאת: מתחם SPS רמת החיילהפקת אירועים28/12/111230 צפיות
נמאס לכם להסתובב כל פעם ולחפש מתנה מקורית ומפתיעה? אזלו לכם הרעיונות לספרים, קרמים, תיקים ובגדים?. יש לנו רעיון חדש ומרענן עבורכם – שיר במתנה ...

מאת: מתחם SPS רמת החיילאינטרנט - כללי28/12/111227 צפיות
שידור חי, הוא שידור של תוכנית או סצנה כלשהי בטלוויזיה או ברדיו בזמן אמת, כלומר בזמן בו אכן היא מתרחשת ...

מאת: מתחם SPS רמת החיילרדיו 28/12/118073 צפיות
קריינות היא מקצוע שהחל עם המצאתו של מחזה התיאטרון הראשון בעולם ביוון העתיקה, היו קריינים אשר תפקידם היה להציג את המחזות השונים לפני עלייתם לבמה. כיום אנו מכירים את המושג קריינות בעיקר מהרדיו והטלוויזיה ...

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213620 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194084 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175724 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172719 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172288 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica