חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גרין סקרין

מאת: מתחם SPS רמת החיילצילום11/05/2013996 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האיכות הגבוהה של גרין סקרין

אם נהגתם לראות סרטים וסדרות פני 30 ואפילו 20 שנה, אתם בוודאי זוכרים את הסצנות שצולמו על גבי המסך הכחול - הרקע נראה תלוש למדי, והיה ברור כי מדובר על סצנות בתוך אולפן. עם זאת, בהפקות בהווה קשה לדעת אילו סצנות צולמו על גרין סקרין, ואילו באמת צולמו בחוץ. הסיבה לכך היא שהטכנולוגיות הדיגיטליות יודעות לעבור היום בצורה מושלמת עםמסך ירוק, ולהימנע מדחיסות של התמונה, כך שהאיכות הסופית היא גבוהה פי כמה.

מתי זקוקים לאיכות גבוהה?

צילומים עם מסך ירוק חייבים להיות באיכות גבוהה במיוחד, שכן לא משנה על איזו הפקה מדובר, תמיד יש ליצור את האשליה המתאימה של צילומי חוץ. הדבר נכון כמובן עבור הפקות מקצועיות של סרטים או סדרות, אבל לא רק עבורן. גם אם אתם מצלמים לדוגמה סרט חתונה או קליפ למסיבת בת מצווה - חשוב מאד שהדמויות ישתלבו בצורה מושלמת עם הרקע. איכות גבוהה של סרט לאירוע אישי, תספק מזכרת נהדרת לאורחים שלכם - וכל זאת בעזרת גרין סקרין איכותי.

למי גרין סקרין יכול להתאים?

השימוש בצילום בעזרת מסך ירוק יכול להתאים כמעט לכל סוג הפקה. בשביל להבין למי גרין סקרין יכול לעזור, יש צורך להבין מה הוא בכלל עושה. המסך הירוק מאפשר להדביק על גביו צילומים שונים - בין אם מדובר על צילומי סטילס או צילומי וידאו. כך, כאשר מצלמים דמות בתוך האולפן, נראה כאילו היא עומדת על רקע משתנה ואמיתי לחלוטין. כך, אפשר לחסוך בעלויות של צילום חוץ, ועדיין ליהנות מאיכות צילום גבוהה.

מתאים לכל אחד

באופן טבעי, גרין סקרין יכול להתאים להפקות רבות, אשר לא יכולות להרשות לעצמן את העלות הגבוהה של צילומי חוץ. בעזרת חדר ירוק אפשר לצלם קליפים אישיים לאירועים כמו ימי הולדת, חתונות ובר ובת מצווה. כמובן שגם לצורך צילום שלקליפים מקצועיים לשירים וסינגלים אפשר להשתמש במסך ירוק. מסך ירוק יכול לסייע גם לצורך צילום סצנות עבור סרטים וסדרות שונות. האולפן מאפשר לכם לבצע שפע של מניפולציות בצילום עצמו. תוכלו לצלם סצנות שמתרחשות במקומות מרוחקים בעולם וליצור אפקטים חזקים מאד, אשר יראו ריאליסטים לחלוטין במסך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתחם SPS רמת החייל

הפקת אלבומים לזמרים; הפקת סינגל לזמר; הפקה מוזיקלית; עיבוד מוזיקלי; הקלטת זמרים; הקלטת אמנים; הפקת פלייבקים; הקמת הרכבים; ניצוח חבורות זמר; קליפ מקצועי; שיר במתנה; קליפ במתנה; קליפ כרומקי; חדר חזרות; עריכת וידאו מקצועי; המרת קלטות וידאו ל-DVD; מאסטרינג לשיר; הקלטת שירה מקצועית; פיתוח קול; הקלטות חוץ; קליפ לאירוע; מתחם SPS; אולפני הקלטה בתל אביב.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מתחם SPS רמת החייל

מאת: מתחם SPS רמת החיילבר ובת מצווה11/05/13921 צפיות
אין ספק שצילום של קליפ בת מצווה הוא חוויה נהדרת לכל מי שמשתתף בו - בני המשפחה, החברים וכמובן כלת השמחה עצמה - כולם נהנים מאד מהתהליך, ובסופו של דבר ההקרנה של קליפ בת מצווה מהווה את השיר של הערב ...

מאת: מתחם SPS רמת החיילבניית אתרים11/05/131066 צפיות
נשים רבים בעולם העסקי, מתעניינים בנושא של פיתוח אפליקציות. האפליקציה מבחינתם, היא אמצעי נהדר להפיץ את העסק שלהם לכמה שיותר אנשים, וגם לשמור על הלקוחות הקיימים, ולהראות להם כי בעסק חושבים עליהם לכל אורך הדרך ...

מאת: מתחם SPS רמת החיילמוסיקה11/05/131396 צפיות
כאשר מדובר על הקלטה ועל הפקת סינגל, חשוב מאד לדעת כי הסינגל הפך להיות עניין נפוץ מאד, כמעט בכל תחומי המוזיקה השונים, למעט אולי מוזיקה קלאסית.

מאת: מתחם SPS רמת החיילמוסיקה11/05/131326 צפיות
לרוב, כאשר כותבים על אולפן הקלטות נהוג לחשוב עליו בתור מתחם אשר מותאם להקלטה של שירים ...

מאת: מתחם SPS רמת החיילהפקת אירועים28/12/111230 צפיות
נמאס לכם להסתובב כל פעם ולחפש מתנה מקורית ומפתיעה? אזלו לכם הרעיונות לספרים, קרמים, תיקים ובגדים?. יש לנו רעיון חדש ומרענן עבורכם – שיר במתנה ...

מאת: מתחם SPS רמת החיילאינטרנט - כללי28/12/111226 צפיות
שידור חי, הוא שידור של תוכנית או סצנה כלשהי בטלוויזיה או ברדיו בזמן אמת, כלומר בזמן בו אכן היא מתרחשת ...

מאת: מתחם SPS רמת החיילרדיו 28/12/118073 צפיות
קריינות היא מקצוע שהחל עם המצאתו של מחזה התיאטרון הראשון בעולם ביוון העתיקה, היו קריינים אשר תפקידם היה להציג את המחזות השונים לפני עלייתם לבמה. כיום אנו מכירים את המושג קריינות בעיקר מהרדיו והטלוויזיה ...

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182953 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172909 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172212 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172077 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173794 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174045 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171776 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica