חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ואז הגיע החורף - שפעות והומיאופתיה

מאת: אבי לבנטבריאות ילדים01/01/20111258 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ואז הגיע חורף – הומיאופתיה וטיפול בשפעות

מאת: אבי לבנט, 054-4497387, www.levhomeopathy.com

תקופת החורף מגיעה ויחד עם הגשמים והקור, הסוודרים החמים והפוך של המיטה, מצטרף עוד חבר קבוע לחגיגת העונה – שפעות והצטננויות.

מדי שנה חולים במחלת השפעת כ- 10%-20% מהאוכלוסייה, כאחד מכל 10 מבוגרים ואחד מכל שלושה ילדים. עקב חולשת מערכת החיסון עלולה השפעת להיות קטלנית לחלשים, לקשישים ולחולים כרוניים. 20 אחוזים מהחולים במחלה מפתחים בעקבותיה סיבוכים.

כאשר הילדים שלנו הולכים לגנים ולבתי הספר בתקופת החורף, הם נחשפים לוירוסים וחיידקים שונים אשר נעים באוויר בטווח המוגן, המחומם והסגור של הגן  או בית הספר. ההידבקות היינה בלתי נמנעת, ואנו ניצבים מול עובדה – הסיכוי לחלות הוא גבוה ביותר.

אם כן, מה אנו עושים, האם לחסן את ילדינו, או את המבוגרים והחלשים שבינינו זה הפיתרון? אולי אין ברירה והחולי הוא בלתי נמנע? האם שוב נצטרך להאכיל את עצמנו ואת ילדינו בתרופות כימיות או חיסונים שונים ולסבול מתופעות הלוואי השונות?

ההומיאופתיה היא הפיתרון!!! טבעי, מהיר וללא תופעות לוואי.

בהומיאופתיה כל אדם מקבל הכנה הומאופתית המותאמת לו אישית על פי מאפייניו ולא תרופה כללית למחלה, אין צורך בתרופות כימיות, ולא בתהליכים ארוכים של החלמה או חזרה של המחלה שוב ושוב, כי הגוף לא מצליח להתחזק.

טיפול הומיאופתי נכון מביא לשיפור תוך שעות וחזרה לקו הבריאות תוך זמן קצר עם שיקום של המערכת החיסונית ויכולת לעמוד אל מול איומים נוספים כאשר אנו מחוזקים ובריאים יותר.

ההכנות ההומיאופתיות בטוחות לשימוש גם אצל תינוקות, ילדים קטנים ונשים בהריון ויעילותן בהשגת התוצאה הרצויה היא לרוב מהירה וטובה.

מספר דוגמאות למאפיינים של רמדיז הומיאופתיות יעילות בטיפול במצבים של שפעת:

  • Nux-vomica –  טובה מאוד במצבים של שפעת, לרוב הסימפטומים הם חום מאוד גבוה, התקדמות מאוד מהירה של המחלה. צינה וצמרמורות מאוד חזקות, לא מצליחים להתחמם. לא רוצים לזוז מכיוון שהתנועה מעוררת את הצינה מחדש. הם רוצים מקלחת חמה אבל הם לא רוצים לקום כי פוחדים מהקור של הרוח. ישנן בעיות של עיכול, ובהתנהגות אנו נראה את הדאגה לענייני עבודה ואומרים שהם לא יכולים להרשות לעצמם את הזמן של המחלה.צרות רבות כתוצאה מהתקררות נעלמות לאחר שימוש ברמדי.
  • Arsenicum album – לרוב שפעות הקשורות לבטן, מעורב עם שלשולים והקאות. במצבים אקוטיים יהיה להם חום מאוד גבוה. ההתקדמות היא איטית. במצבים אקוטיים הם יכולים להגיד שחם להם בפנים, אבל קר להם בגוף. הם ירצו חלון פתוח על מנת לקרר את הראש. מתחיל בחום והופך לצינה. ישנו חוסר שקט פנימי. הם מרגשים מותשים לאחר מאמץ קל. לרוב רוצים חברה. ישנו חיפוי לבן על הלשון.
  • Gelsemium - התפתחות איטית של מחלה. ישנה חולשה אדירה וישנוניות, הם בקושי מתעוררים לפני שהם חוזרים למיטה. הכל מרגיש כבד. ישנם הרבה כאבים אך הוא פחות סובל מהכאבים. כאבי ראש עמומים שמתחילים מאחור ועוברים קדימה. פעמים רבות הפנים נראות חיוורות, והצבע של החיפוי על הלשון נוטה לצהוב.
  • Bryonia alba – חשיפה לקור מהווה גורם  מרכזי, התפתחות איטית של המחלה. לרוב החום הוא לא גבוה, יש צמרמורות, ישנם כאבים מאוד חזקים, לרוב הכאבים מאוד סימטריים. בדרך כלל הם לא רוצים אפילו לדבר איתך, הם רוצים שפשוט יעזבו אותם בשקט. לרוב יש צמא מאוד חזק.
  • Eupatorium perfoliatum - ברפואת צמחים מתאים לשפעות והצטננות, ברונכיטיס, זיהומים ודלקות במערכת נשימה עליונה ונזלות. ישנה נטייה לכאבים ושברים בעצמות. חום מאוד גבוה וכאבים בלתי נסבלים. הכאבים גורמים לחולה להיות חסר מנוח. ברמדי זו ישנו רצון מאוד חזק למים מאוד קרים במצב של צינה, למרות שזה מחמיר אותם.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי לבנט - הומיאופת קלאסי

054-4497387

www.levhomeopathy.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי לבנט

מאת: אבי לבנטבריאות ילדים28/01/12908 צפיות
טיקים יכולים להיות מוטוריים ו/או קוליים, הם באים בגלים ואינם מופיעים בזמן השינה. התופעה קשורה לחוסר איזון כללי ונפוצה מאוד בילדים. הטיפול ההומיאופתי יעיל מאוד בשיפור של אותם ביטויים של מתח ועצבים אשר גורמים לטיקים ההתנהגותיים השונים. באמצעות ההתאמה של הרמדי ההומיאופתית הנכונה אנו מאפשרים שחרור של אותו מתח עצבי לא רצוי ותיעול שלו לאפיקים מתאימים ונדרשים, תוך כדי החזרת הילד לאיזון ובריאות נפשית וגופנית בתהליך משותף עם ההורים והמסגרת התומכת של הילד.

מאת: אבי לבנטבריאות ילדים28/01/12911 צפיות
הרטבת לילה נחשבת לבעיית ההתפתחות הנפוצה ביותר בקרב ילדים. הטיפול ההומיאופתי מתמקד באבחון המצב הגופני והרגשי של הילד, תוך מתן דגש על הפחדים מהם הוא סובל, טיב היחסים במשפחה ועם הסביבה הקרובה, וכן שינויים וחוויות שונות אשר עבר בחייו והשאירו חותם רגשי וגופני – כל זאת בכדי לתת מענה וטיפול המתאים למאפייניו הייחודיים של הילד.

מאת: אבי לבנטבריאות ילדים28/01/12928 צפיות
ליקויי הדיבור מגוונים מבחינת חומרתם ומבחינת הגורמים להם והטיפול בהם נעשה במסגרות רבות, בעיקר אצל קלינאיות תקשורת. כל הטיפולים הללו הם טיפולים טובים וחשובים, אך בטיפול ההומיאופתי אנו פועלים מתוך ההבנה שגמגום והפרעות דיבור שונות נובעות מבעיה עמוקה יותר וחוסר איזון כללי של הילד. לכן, במקרים אלו אנו מסתכלים על מכלול הסימפטומים של הילד ומתאימים את ההכנה ההומיאופתית הנכונה ביותר.

מאת: אבי לבנטבריאות ילדים28/01/121017 צפיות
הפרעת אכילה היא בעיה נפשית, אשר השפעתה ניכרת בכלל תחומי החיים – החל מבעיות פיסיות, רגשיות ועד בעיות רוחניות ונפשיות. הפרעות אלו טומנות בחובן גם סכנת מוות. כיום, 25% מקרב הילדים הבריאים בגילאי 0-6, סובלים מהפרעות אכילה, ומתוכם 80% סובלים מבעיות התפתחותיות. על פי ההומיאופתיה הקלאסית, הפרעות האכילה השונות כמו כל בעיה התנהגותית אחרת, מהוות ביטוי לבעיה פנימית עמוקה יותר. לפיכך, הטיפול ההומיאופתי מתייחס לאדם ולא לסימפטום של הפרעת האכילה בלבד.

מאת: אבי לבנטבריאות ילדים28/01/122086 צפיות
אוננות בקרב ילדים היא תופעה רווחת, טבעית ונורמאלית הקשורה בהתפתחות רגשית ובתהליכים של הכרה והנאה מהגוף. עם זאת, כאשר מדובר בהתעסקות מוגזמת או כפייתית בנושא, נדרש טיפול הדורש את התערבות ההורים בעזרה לחינוך נכון ומתקן. במקביל, הטיפול ההומיאופתי, יכול להוות גורם מאוד משמעותי ויעיל בטיפול בבעיה זו בהתאם למאפייניו הייחודיים של הילד.

מאת: אבי לבנטבריאות ילדים29/01/112090 צפיות
הטיפול ההומיאופתי בילדים אשר סובלים מנטייה להתקפות טנטרום בגיל צעיר ולאחר מכן לאלימות, הוא טיפול יעיל ויסודי. בטיפול זה, הבעיה הגורמת להתנהגות זו נעקרת מהשורש וכתוצאה מכך גם הסימפטומים השונים של האלימות, התקפות הזעם והעקשנות הרבה.

מאת: אבי לבנטבריאות ילדים03/01/111522 צפיות
הפרעות השינה והפחדים העולים בשעות הלילה אצל הילדים בגילאים השונים, דורשים מענה יעיל ומקצועי. ההומיאופתיה מאפשרת לנו להתאים לכל ילד, בכל גיל את ה"רמדי" ההומיאופתית אשר תתאים לו ולמאפיינים הייחודיים שלו.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ילדים

מאת: יעקב קובי עזראבריאות ילדים15/09/191556 צפיות
גדילה לגובה וצמיחה במימדי הגוף - קובי עזרא. ראשית יש להבין שלוחית הגדילה ממוקמת בין האפיפיזה והמטפיזה ומורכבת משלושה אזורים (אזור מנוחה, ריבוי והיפרטרופי).

מאת: ליאורבריאות ילדים10/06/181054 צפיות
יישור שיניים לילדים שלכם, משפר את הדימוי העצמי שלהם. יישור השיניים, מבוצע על ידי מומחה ליישור שיניים. מומחה ליישור שיניים, נקרא אורטודנט.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים29/04/161777 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי מהעולם: דרך חדשה של קצירת תאי גזע מפחיתה תופעות לוואי שליליות. מדענים אוסטרלים פיתחו שיטה פחות פולשנית כדי לחלץ תאי גזע ממח העצם להשתלה. תאי גזע עבור השתלות מח עצם נקצרים מתורמים בריאים ומשמשים לטיפול בחולי סרטן כולל לוקמיה, אמרו חוקרי CSIRO.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים04/04/161720 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי מהעולם: עיניים הופכות לעור: כיצד דלקת יכולה לשנות את גורלם של התאים מדענים מ-EPFL מצאו שדלקת כרונית יכולה לגרום להתחדשות של תאים לתוך סוגים חדשים ובלתי רגילים: הליך זה נקרא מטפלזיה, ומהווה הפרעה הקשורה לדלקת מתמשכת. המחקר מדגיש קונספט חדש שדלקת כרונית שיכולה להוביל לטיפולים טובים יותר.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים11/03/161737 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם-טבורי מהעולם: תאי לבלב המייצרים אינסולין נוצרו מתאי עור אדם התאים החדשים מפרישים אינסולין בתגובה לשינויים ברמות הגלוקוז. כאשר הושתלו בעכברים, התאים הגנו על בעלי החיים מהתפתחות סוכרת בצורתה הקיימת בעכברים.

מאת: אבי דוידיבריאות ילדים08/02/161736 צפיות
המלצה על אלטמן ויטמינים לחיזוק מערכת החיסון לילד לקראת החורף.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים15/01/161918 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי: תאי גזע מושרים פלוריפוטנטיים בוגרים עשויים להיות עדיפים על מח עצם. תאי גזע מושרים פלוריפוטנטיים (iPSCs) בוגרים שעברו תכנות מחדש חזרו למצבם הראשוני – דמוי עוברי, עשויים להיות טובים יותר מתרומות מח עצם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica