חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכרויות בלי סטיגמות

מאת: רומן רוםזוגיות ואהבה01/01/20111404 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כתבות רבות נכתבו בתקופה האחרונה על דיעות קדומות כלפי הבחורות הרוסיות על ידי מגזרים שלמים ומתרבויות זרות המושפעים לפעמים מסוג כלשהו של סטריאוטיפ על הנשים מרוסיה ואוקראינה הנירשמות לסוכנויות היכרויות כדי לצאת מארצן, רק מחפשות לנצל, שהן בחורות מסכנות, ללא מוסר, כולן זונ-ת.

מקומם של הבחורים האירופאים, הישראלים והאמריקאים לא נפקד מהדעות הקדומות כלפיהם כפי שנראה בעיניהן של הנשים הרוסיות.

הן מניחות שכל הבחורים האמריקאים מאוד עשירים, ואין ספק שאמריקה היא המדינה המובטחת להן מכל המדינות, ישנם הרבה תיאורים בטלוויזיה ובאינטרנט, בסרטים אורח החיים הוא מאוד מפואר ועשיר של הגברים האמריקאים, נתפסים כמשפחות גדולות כפי שאפשר לראות בסדרות בטלביזיה, ולנשים מאוקראינה ורוסיה יש עניין להגשים חלום ולהיות כאלה.

הנשים הרוסיות מקבלות תמונה לא נכונה על אמריקה, נוצר הרושם כי מרבית מאמריקה תרים בעולם, תמיד בנסיעות, למרות שאחוז קטן יחסית מכל האמריקנים הם בעלי הדרכונים.

רק הידיעה שאפשר לגור ולחיות באמריקה בחופשיות וללא הגבלה מהשלטון כפי שהן עדיין מרגישות במדינות שלהן יוצרת העדפה להכיר בחור אמריקני ולא מודעות שרוב המגיעים להכרויות איתן הם ממעמד הביניים.

הגבר היאנקי מצטייר ונראה כמו בסרטים, מושך, גבוה ומרשים למרות שרוב הגברים המגיעים לביקור להכרות הם שמנים וקשישים.

מקומנו הישראלים לא נפקד, ארצנו מככבת בעשרות סיפורים המופצים בציבור המקומי בסחר בבנות המקומיות לזנות, רוב הכתבות מתמקדות בסיפורים ששמעו משכנים על נערות שנשלחו בעורמה והוכרחו לעבוד בזנות, למרות שמספר במקרים הם בודדים אך זאת הדיעה כלפנו ונזק אדיר.

לא פעם נתקלנו אצלנו במשרד הכרויות בשאלות מביכות מאמא דואגת שבתה צריכה להתחתן עם גבר ישראלי ושואלים בפחד: מי מבטיח לי שלא תמכרו את הילדה שלי?

הרבה לא ממש יודעים עלינו ולא מעט חושבים שאנחנו גרים במדבר, שאנו גרים באוהלים ולכולנו יש גמלים.

הסטיגמות מצויות אצל כולם אך הם גורמות לעוול, לבחורות הרוסיות שקיבלו רושם מוטעה שאמריקה טובה יותר והן נצלניות ולא ישרות ואצלנו המדינה נמצאת במדבר ובמלחמה מתמדת.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הוא בעל חברת הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות עם בחורות מרוסיה ואוקראינה משלב ההכרות עד להגעת האישה לארץ. לזכותינו נזקפות מאות חתונות של גברים ישראלים עם בחורות מאוקראינה ורוסיה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רומן רום

מאת: רומן רוםנישואין08/01/121837 צפיות
אם חשבת שראית בחורות יפות כנראה שלא היית באוקראינה, למרות שיש בחורות יפות בכל מקום ריכוז גבוה של בחורות יפות כמו הבחורות באוקראינה לא תמצא באף מקום בעולם!

מאת: רומן רוםמשפחה וזוגיות - כללי23/12/111734 צפיות
שב בבית מול המחשב שלך, הכר בחורה יפה באמצעות הוידאו צאט ותוכל להזמין אותה ארצה לביקור.

מאת: רומן רוםזוגיות ואהבה22/02/111443 צפיות
אודסה שבאוקראינה תמיד הוותה יעד לבחורים פנויים המנסים להגיע ולהכיר נשים מקומיות וכן כאלה שבאו דרך אתרי הכרויות ומשם המשיכו לערים שונות בסביבות אודסה ובעיקר לחרסון, לכן הדרך היחידה לא להתעמת ולעבור חקירות לאן מועדות פניך תהיה כרגע להגיע עם אישור שהיה מבית מלון.

מאת: רומן רוםזוגיות ואהבה03/01/113135 צפיות
זה בדמה של האישה הרוסיה להקדיש את עצמה למען בעלה והילדים שלה, ככה היא חונכה, נאמנות ומסירות כלפי המשפחה קודם לאושר שלה.

מאת: רומן רוםזוגיות ואהבה28/12/101220 צפיות
הסיכוי היחיד להכיר גברים רציניים לחתונה הוא באתרי הכרויות, שם נמצאים גברים מתרבות אחרת בוגרים ומחפשים את הקשר הרציני למען מערכת היחסים, יכולים לתת לאשה הרוסיה בטחון ותשומת הלב וכן יציבות כלכלית טובה יותר מאותם הצעירים הרוסיים.

מאת: רומן רוםזוגיות ואהבה25/12/101261 צפיות
שוק ההכרויות באודסה ובכלל בעולם נשלט באופן בלעדי על ידי האמריקאים המעסיקים בחורות שיתכתבו ויצוטטו עם המנויים שלהם, הבחורות יושבות ועובדות ואין מה להתלהב ממשרד המלא בבחורות יפיפיות, מקסימום תקבלו פגישה ולא יותר.

מאת: רומן רוםזוגיות ואהבה23/12/102377 צפיות
בתקופה זו אין אפשרות למצוא אישה שתוותר על קריירה למען המשפחה והילדים, אך הנשים הרוסיות הנמצאות באתרי הכרויות הוכיחו שמשפחה עדיפה מכל הבחינות ויקריבו את הכל ואת החיים האישיים שלהן למען גבר טוב, נישואין וילדים וטיפול במשק הבית.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206351 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204881 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204667 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192798 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182306 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182743 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181899 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica