חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הזמנת חברה רוסיה לביקור בארץ

הכרות עם הבחורות הרוסיות ידעו מורדות ועליות מאז נפילת ברית המועצות לשעבר שבעקבותיה נחשפו נשים אלו לגברים ממדינות המערב אשר החלו נוהרים לרוסיה ואוקראינה בעיקר כדי לפגוש את הנשים הרוסיות הידועות כיפות בעולם.

כלות מאוקראינה הכרויות הייתה בין הסנוניות הראשונות שפתחו משרדי הכרויות באחת הערים הקטנות באוקראינה והתחלנו להכיר ולשדך בחורות המקומיות בעיקר עם בחורים פנויים מהארץ, ההענות מצד הבחורות הייתה עצומה, מאות הגיעו רק כדי להרשם כל חודש כדי לפגוש את הגברים שהבאנו להכרות, עם הזמן החלו לפרוח משרדי הכרויות עבור זרים בעיקר עם הגברים המערבים ובעקבות זאת החלה הנהירה למדינות אוקראינה ורוסיה.

ברבות השנים משרדי ההכרות משרדי שידוכין נהפכו להיות למשרדי הכרות וירטואלית ולא למטרות חתונה והשתלטו על כל התחום כפי שהם יודעים לעשות ובגדול, הם הבטיחו הכנסה נאה באמצעות משרדים מקומיים לכל בחורה צעירה שתסכים להתכתב עם המנויים שלהם באמריקה.

משרדי ההכרויות המקומיים נהפכו בהדרגה לחברות בת של אתרי ההכרויות האמריקאיים עם בחורות דוברות אנגלית המחפשות להשלים הכנסה בהתכתבות וצאטים עם הלקוחות ופגישות מידי פעם גברים שהגיעו לבקר אותן ובנוסף עם מבקרים שהגיעו מאירופה ולאחרונה גם גברים טורקים המקווים למצוא קשר.

הרבה משרדים מאולתרים להכרויות בתקווה להיות חלק ולהשתתף בחלום האמריקני, בחורות צעירות בעלות יוזמה עסקית אספו מספר חברות מהאוניברסיטה ופתחו משרד קטן בדירת המגורים שלהן, קנו כמה מחשבים, התחברו לרשת והחלו להתכתב עם גברים וקיבלו מתנות וכן תשלום חודשי שהגיעה לאלפי דולרים בחודש (השכר החודשי הינו כ100 דולר להשוואה) אך כמות הבחורות עלה על מספר הגברים וחלקם הגדול נשארו מחוסרות עבודה וסגרו לאחר חודשים ספורים.

עכשיו נוצר מצב הפוך והחשיבה בקרב הבחורות כי משרדי השידוכין הפכו לעסק ממוסחר ובעקבותיו נסגרו כל השדכנים המקומיים שעסקו בהכרויות למען חתונה ונישואין.

אם בעבר היינו מפרסמים בעיתון המקומי גרם לבחורות להגיע להרשם בהמוניהן בתקוה להכיר גבר זר היום מעטות מגיעות, לפיכך אנו נאלצים מידי פעם להשתמש ברעיונות חדשים למציאת מועמדות להכרות, שיטת חברה מביאה חברה שהוכיחה את עצמה בעבר, רעיון בלעדי שנוצר עקב הקושי להביא בחורות חדשות ופניה לחברות של בחורות שנישאו דרכנו וממליצות עלינו.

כנראה רק אנו כלות מאוקראינה נשארנו כמשרד העוסק בחתונות, לא מתעסקים בהכרויות וירטואליות כמו שאר המשרדים שמתמקדים בהכרות מרחוק דרך מכתבים ולעולם לא מגיעים לכלל פגישה, שיטת הכרויות לא השתנתה בכלל, לקחנו גבר לאוקראינה, הפגשנו אותו על בחורות פוטנציאליות, כאשר נוצר קשר רציני, חיתננו אותו ולאחר מספר חודשים הגיעה לארץ כאישתו.

היום החלטנו שזה הזמן לשנות את השיטה!

שב בבית שלך, נכיר לך בחורה מתאימה באמצעות הווידאו צאט והזמן אותה לביקור בארץ.

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הוא בעל חברת הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות עם בחורות מרוסיה ואוקראינה משלב ההכרות עד להגעת האישה לארץ. לזכותינו נזקפות מאות חתונות של גברים ישראלים עם בחורות מאוקראינה ורוסיה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רומן רום

מאת: רומן רוםנישואין08/01/121838 צפיות
אם חשבת שראית בחורות יפות כנראה שלא היית באוקראינה, למרות שיש בחורות יפות בכל מקום ריכוז גבוה של בחורות יפות כמו הבחורות באוקראינה לא תמצא באף מקום בעולם!

מאת: רומן רוםזוגיות ואהבה22/02/111445 צפיות
אודסה שבאוקראינה תמיד הוותה יעד לבחורים פנויים המנסים להגיע ולהכיר נשים מקומיות וכן כאלה שבאו דרך אתרי הכרויות ומשם המשיכו לערים שונות בסביבות אודסה ובעיקר לחרסון, לכן הדרך היחידה לא להתעמת ולעבור חקירות לאן מועדות פניך תהיה כרגע להגיע עם אישור שהיה מבית מלון.

מאת: רומן רוםזוגיות ואהבה03/01/113139 צפיות
זה בדמה של האישה הרוסיה להקדיש את עצמה למען בעלה והילדים שלה, ככה היא חונכה, נאמנות ומסירות כלפי המשפחה קודם לאושר שלה.

מאת: רומן רוםזוגיות ואהבה01/01/111406 צפיות
במשרדי הכרויות שלנו נתקלנו במדי פעם באמירות לא נעימות מאימא דואגת שבתה צריכה להתחתן עם גבר מהארץ: ראיתי בטלוויזיה שישראל מקום ראשון בסחר בנשים, לא?

מאת: רומן רוםזוגיות ואהבה28/12/101221 צפיות
הסיכוי היחיד להכיר גברים רציניים לחתונה הוא באתרי הכרויות, שם נמצאים גברים מתרבות אחרת בוגרים ומחפשים את הקשר הרציני למען מערכת היחסים, יכולים לתת לאשה הרוסיה בטחון ותשומת הלב וכן יציבות כלכלית טובה יותר מאותם הצעירים הרוסיים.

מאת: רומן רוםזוגיות ואהבה25/12/101263 צפיות
שוק ההכרויות באודסה ובכלל בעולם נשלט באופן בלעדי על ידי האמריקאים המעסיקים בחורות שיתכתבו ויצוטטו עם המנויים שלהם, הבחורות יושבות ועובדות ואין מה להתלהב ממשרד המלא בבחורות יפיפיות, מקסימום תקבלו פגישה ולא יותר.

מאת: רומן רוםזוגיות ואהבה23/12/102378 צפיות
בתקופה זו אין אפשרות למצוא אישה שתוותר על קריירה למען המשפחה והילדים, אך הנשים הרוסיות הנמצאות באתרי הכרויות הוכיחו שמשפחה עדיפה מכל הבחינות ויקריבו את הכל ואת החיים האישיים שלהן למען גבר טוב, נישואין וילדים וטיפול במשק הבית.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215165 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204677 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201170 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201462 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173102 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173405 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica