חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחיצות גבס

מחיצות גבס הן אלמנט בנייה רווח בהמון מבנים, הגבס הוא מינרל רך שמורכב מסידן וגופרית כאשר מחממים את הגבס מעל לטמפרטורה של c?150 הגבס רוכש תכונות אנהידריטיות (חסרי מי גבש). מחיצות גבס מייצרים מלוחות לוחות גבס, שהם למעשה גבס מצופה בנייר או סיבי זכוכית (פיברגלאס). את לוחות הגבס חותכים לפי הצורה אליה שואפים להגיע ומחוברים אל פרופילים מפלדה מגולוונת המשמשים כתשתית. כל אלומתחברים אל הקירות או אל התקרה באמצעותברגים ודיבלים. ניתן לבנות מחיצות גבס, מזנונים מגבס,נישות מגבס, הנמכות של תקרה ועוד. בניית מחיצות גבס היא תהליך מהיר יחסית , וכמו כן ניתן לפרק את המבנה במהירות וללא עקבות. אופן העבודה הפשוט ומשקל הגבס הקל מאפשר יצירת מחיצות גבס מעוצבות, מרהיבות ובשלל עיצובים מעניינים. חסרונן של מחיצות גבס הם באי עמידותן למים, זו הסיבה שאיןאפשרות להשתמש בחומר הגלם הזה לבניית קונסטרוקציות חיצוניות. כן ניתן להשתמש בו במקומות לחים כגון חדרי אמבטיה, מטבחים וכו'. הלוחות המשמים ליצירת מחיצות גבס הינם בעובי 120 מ"מ אך קיימים גם לוחות דקים יותר בעובי של 60 מ"מ שמשמש בעיקר לבניית משטחי גבס מעוגלים. היתרון המשמעותי בשימוש מחיצות גבס הן במחירן הזול ובהיותן מבודדות ( בתנאי שממלאים את החללים שבין הלוחות בצמר סלעים או זכוכית פוליאסטר). מחיצות גבס

ניתנות לשינויים וקל להוסיף בהןאינסטלציות ונקודות חשמל. במחיצות גבס אתם יכולים

לפסל נישות ו ליצור חלקים עגולים.

את מחיצת הגבס מקימים ישירות על הריצוף באופן הבא: מקימים תשתיתמפח (פלחים, Studs). מבריגים את לוחות הגבס בצד אחד, כעת ממלאים בחומרי בידוד ומבריגים את לוחות הגבס. בצד השני, ממלאים את המישקים בשפכטל ועורכים צביעה. קיימים סוגים שונים של לוחות ליצירת מחיצות גבס שהםלוחות עמידים בפני רטיבות ובפני חום. קיימת גם שיטת עבודה המשלבת בתוכה את היתרונות של מחיצה קלה מגבס עם היתרונות של מחיצה מסיבית, מה שמאפשר דיוק, קלות בנייה, גמישות מרבית בתכנון וחיסכון בעלויות, בזמן ובחומרים.

קיימים שני סוגי בלוקים ליצירת מחיצות גבס: בלוק רגיל, בלוק לבניית מחיצות בחדרים רטובים –שהוא בלוק עמיד במים המגיע בצבע ירוק.

בניית המחיצותנעשית בשיטת "שקע-תקע" שמבטיחה דיוק מירבי.

יתרונות התקנת מחיצת הגבס: מדובר בתהליך בנייה נקי, בפני קיר פני קיר חלקים ומישוריים, ניתן לתלות על הקיר אלמנטים כבדים. אין צורך בטיח, ניתן לבנות את הקיר על גבי הריצוף וללא פגיעה בו. מחיצות גבס מגיעות בגימור מושלם ובבידוד תרמי ואקוסטי ברמה גבוהה.

כאשר אתם מחליטים על קבלן עבודות הגבס, דרשו ממונו כי יעבור אתכם על כל תהליכי העבודה וכמוכן דאגו לקבל הצעת מחיר הכוללת את כל האחמנטים הנלווים לעבודת הגבס בה אתם מעוניינים. עלויות נמוכות במיוחד אמורות להדליק אצלכם נורות אדומות. ולסיום: כמו בכל עבודה, יש לדרוש תעודת אחריות .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל מפתחים

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי19/05/091624 צפיות
תריסים חשמליים אינן נחלתם של העמידים אלא הופכים להיות סטנדרטים בבנייה החדשה. תריסים חשמליים יעילים , נוחים לשימוש ומגיעים בפשע של דגמים שיכולים להתאים לגל סגנון עיצוב שתבחרו. בשל הטרנד של בניה בסגנון ישן, כזו שכוללת חלונות ארוכים וצרים,יש תורך בפתרונות הצללה נוחים לשימוש, וכאן נכנסים התריסים החשמליים לפעולה.

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי19/05/091681 צפיות
תריסים וחלונות הם אלמנטים שלא ניתן לחיות בלעדיהם. חלונות אמונים על הכנסת אור טבעי ואוויר, ואילו תריסים מספקים לנו פתרונות הצללה איכותיים. קיימים סוגים שונים של תריסים וחלונות, ויש להתאימם לעיצוב החלל, לפונקציות הנדרשות, ולדאוג שיהיו נוחים לתפעול והרכבה. תריסים וחלונות מגיעים עם תו תקן המעיד על תקינותם, ובטיחות השימוש בהם.

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי19/05/091144 צפיות
שערים נחלקים לסוגים שונים המתואמים לפונקציות שימוש שונות. שערים ניתן להשיג בעיצובים מגוונים ומחומרים רבים כמו עץ, מתכות וחומרים פלסטיים. שערים ניתן להתקין בבית הפרטי, בחניונים, בתי עסק וכל מקום הדורש פתרון סגירה לפתחים גדולים או קטנים.

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי19/05/091212 צפיות
שערים הם דלת הכניסה לבית הפרטי שלנו, או למקום העבודה. על השערים להיות ייצוגיים ועשויים בטוב טעם עם פרזול ראוי ברמה גבוה.

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי18/05/091309 צפיות
פרופיל בלגי הינו בעל מראה מרשים והוא אהוד על מעצבי פנים. פרופיל בלגי הוא מוצר אירופאי במקור ומסוגל לתת מענה טוב למבנים או מערכות העשויות מברזל, אלומיניום. פרופיל גלי מסייע בנושא איטום, פותר בעיות של חלודה, בעיות ניקוז ועוד. פרופיל בלגי הוא בעל חזות מעודנת ועם זאת כולל יתרונות רבים הקיימים בברזל.

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי18/05/091269 צפיות
סורגים הם כורח המציאות, הם מונעים פריצות, מונעים מילדים קטנים להסתכן בנפילה מחלונות, ומהווים שכבה נוספת לדלתות בבתים פרטיים למשל.

מאת: פורטל מפתחיםבניין ואחזקה - כללי18/05/091198 צפיות
ידיות ידיות הן אביזר פרזול ווכאביזר פירזול הן בעלות תפקיד פונקציונאלי ואופי דקורטיבי. תחום הידיות מאד התפתח בשנים האחרונות וניתן לומר שהן אלו שממש אחראיות על יופי הדלתות.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222784 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223091 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211324 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211744 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica