חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אייליינר

מאת: ליאת כהנאאיפור02/01/20112100 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האייליינר מקורו במצרים העתיקה והוא מזוהה מאד עם המלכה המצרית קליאופטרה אשר תחמה את העין כולה במסגרת שחורה וחתולית.

מאז האייליינר עבר שינויים רבים, בשנות ה- 50, שחקניות כמו מרילין מונרו החזירו את אייליינר לקדמת הבמה, עם מראה חתולי ומפתה, הקו קיבל סיומת שפיצית ועולה כלפי מעלה מה שגורם לעין להראות גדולה יותר.

היום קיימים בשוק מספר רב של סוגי אייליינר שכל אחת יכולה למצוא את הסוג שמתאים לה.

  1. עפרון – הכי נפוץ ונוח לשימוש, מבוסס על שעווה, ניתן ליצור איתו קוישר בקלות וללא צורך בניסיון רב, אבל הוא גם נמרח ויורד בקלות.
  2. הקלאסי – בקבוקון שמגיע עם מברשת, מגיע במגוון רב של צבעים, דורשדיוק ומיומנות , אבל לא צריך להיות מאפר מקצועי בשביל זה צריך פשוט תרגול.
  3. אייליינר טוש – אותו חומר כמו הקודם אבל באריזה שנראית כמו טוש, איןצורך במכחול או מברשת נפרדים, יותר נוח למריחה ונותן תוצאות יותר מדוייקותלמי שפחות מיומן.
  4. אייליינר ג'ל – מגיע בצנצנת קטנה, יש צורך במברשת נוספת שלא כלולהבמוצר, ניתן ליצור איתו קו מדויק מאד, אייליינר הזה הינו העמיד ביותר מבין כלסוגי האייליינרים.
  5. צללית – ע"י הרטבת המכחול במעט מים ניתן להפוך כל צלליתלאייליינר וכך לקבל את שלל הצבעים האפשריים.

איך מורחים?

דבר ראשון על האייליינר להיות צמוד לקו הריסים העליון, שלא ישאר מרווח, לשם כך נמתח מעט (לא יותר מדי) את העפעף.

אין צורך לצייר את הקו ביחידה אחת, על מנת לקבל דיוק מירבי עדיף לצייר את הקו במקטעים קטנים שמתחילים במרכז העפעף וממשיכים לצדדים – אני מתחילה תמיד מהמרכז כלפי חוץ ואז אפשר גם להחליט על עובי הקו, ואח"כ מהמרכז כלפי האף.

על מנת ליצור קו דק במיוחד ניתן להשעין את המברשת על הריסים ולצייר ממש על חיבור הריסים אל העפעף.

האם האיפור המצרי העתיק מתאים לכולן?

אז זהו, שממש לא, לרוב הנשים הוא ממש לא מתאים, איפור כזה של מסגרת שלמה סביב על העין מקטין ומדגיש את הצורה המקורית של העין, ולכן לנשים עם עיניים קטנות, עגולות או מעט "נפולות" בקצוות זה לא מתאים.

לעיניים קטנות עדיף להדגיש בצבעים בהירים יותר או לחלופין רק בעפעף העליון.

לעיניים עגולות או "נפולות" עדיף לא לעגל את הקו אלא למתוח את הקצה שלו כלפי מעלה וליצור אשליה על מראה שקדי, כמו כן כדאי לסיים את הקו בשני שליש העין כי האפקט שהוא נותן זה משיכה החוצה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת כהנא, מאפרת מקצועית ומנחה סדנאות איפור, מתמחה בכלות ואירועים.

אם יש שאלות אשמח לענות במייל וכן למי שמעוניינת להמשיך להעמיקאת הידע אני גם מעבירה סדנאות אישיות/זוגיות/קבוצתיות ניתן ליצור איתי קשרבמייל yaffa.shely@gmail.com או בנייד 050-9415346, כמו כן אתן מוזמנות להיכנס לאתר שלי www.target.co.il/liat

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת כהנא

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195892 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162262 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162041 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161876 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161853 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152188 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152371 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica