חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי משפטים

אפשר לומר כי לאחרונה הפכו לימודי משפטים לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר. קודם לכן פנו ללימודי משפטים אותם אלו שרצו באמת להיות עורכי דין ולעסוק במקצוע, אך עתה תואר במשפטים מעניק נקודת פתיחה טובה לקריירות רבות ומגוונות, לאו דווקא בתור עורכי דין.
לימודי משפטים הפכו פופולאריים מאוד גם עקב הביקוש ההולך ועולה למשפטנים בתחום ההיי טק אשר מתגמל בעין יפה משפטנים צעירים.

מה לומדים בלימודי משפטים?

לימודי משפטים משלבים הקניית ידע מעשי במשפט הישראלי, חקיקה ופסיקה, עם השכלה משפטית רחבה, המקיפה את עקרונות היסוד של השיטה המשפטית, את עולם המושגים המשפטי, ואת השיקולים הערכיים והתהליכים החברתיים אשר מעצבים את פני המשפט.

כמו כן נלמדות גם שיטות משפט אחרות על בסיס השוואתי. תשתית רחבה זו מאפשרת לבוגרי הלימודים לעסוק במגוון רחב של פעילויות: עריכת דין, שיפוט ומחקר אקדמי וגם בעיסוקים אחרים שהשכלה משפטית תורמת להם.

מהם תנאי הקבלה ללימודי משפטים?

ניתן ללמוד משפטים במוסדות חינוך שונים, כאשר כל מוסד מציב תנאי קבלה שונים. אך באופן כללי, באוניברסיטאות תנאי הקבלה מחמירים יותר מאשר במכללות.

מה נדרש על מנת לקבל רישיון עריכת דין?

חשוב לזכור כי על מנת להפוך לעו"ד יש לעבור התלמדות של לפחות שנה במוסד אשר עוסק בעריכת דין ולכן יש לקחת בחשבון גם את התקופה הזו כחלק מתהליך הלימודים.

ככל שהציונים שלכם יהיו גבוהים יותר כך יגדלו הסיכויים שלכם להתקבל למשרד עו"ד יוקרתי יותר.
לאחר סיום תהליך ההתלמדות יש לעבור את בחינות לשכת עורכי הדין בכדי לקבל רישיון עיסוק בעריכת דין.

לימודי משפטים בחו"ל

מי שמתכוון לחיות או לעבוד בחו"ל, מומלץ כי לא ייגש ללימודי משפטים בישראל היות ומערכות המשפט שונות מחברה לחברה, ומתרבות לתרבות. משפטן שהוכשר במדינה אחת אינו יכול לעסוק במקצועו במדינה אחרת, אלא אם כן עבר הכשרה נוספת לשם הכרת מערכת המשפט של אותה מדינה.

 



תגיות המאמר: לימודי משפטים, משפטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חננה לימודים - רגע לפני שלומדים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חננה לימודים

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים01/06/12803 צפיות
לימודי כלכלה, אשר נכללים במסגרת תחום מדעי החברה, נחשבים לתחום לימודי יוקרתי.

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים13/04/11993 צפיות
תואר ראשון בלימודי כלכלה יקנה לכם כלים וידע שבאמצעותם יתאפשר לכם לנתח נושאים כלכליים ברמת משק, ארגון ויחיד.

מאת: חננה לימודיםחינוך ולימודים - כללי29/03/111152 צפיות
כחלק ממסגרת לימודי קולנוע וטלוויזיה מתוודע הסטודנט לתעשיית הקולנוע על מרכיביה השונים.

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים26/02/111074 צפיות
עיקר המיקוד של לימודי קרימינולוגיה נעשה בחקר תורת הפשע וההתנהגויות הלא נורמאליות. לימודי תואר ראשון בקרימינולוגיה הינם מרתקים ורב תחומיים, המשלבים ידע מתחומים אקדמיים רבים, כגון: סוציולוגיה, משפטים, אנתרופולוגיה, פסיכולוגיה, סטטיסטיקה ועוד.

מאת: חננה לימודיםלימודי תעודה ומקצוע23/02/111059 צפיות
אמנות הצילום מהווה גורם חשוב בהגדרת המציאות ובעיצוב עולמנו. ההתקדמות הטכנולוגית ולצידה הופעתם של מספר רב של אתרי אינטרנט הביאו לשינויים גדולים בתחום הצילום ובעצם העצימו את הביקוש לאנשי מקצוע בתחום.

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים13/02/111000 צפיות
לימודי פסיכותרפיה מקנים הכשרה לעסוק בטיפול במקרים של חוסר איזון נפשי כתוצאה ממשברים רגשיים ומצוקות, כאשר נעשה שימוש במגוון שיטות טיפוליות אשר מבוססות על אינטראקציה בין המטפל למטופל.

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים11/12/101031 צפיות
לימודי תואר ראשון בראיית חשבון מספקים BA בחשבונאות ותעודת הסמכה מטעם מועצת רואי החשבון.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182594 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182440 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181893 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181711 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171480 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172270 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171945 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica