חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי כלכלה

לימודי כלכלה, אשר נכללים במסגרת תחום מדעי החברה, נחשבים לתחום לימודי יוקרתי. מסלול הלימודים עוסקים במתן כלי ניהול והקצאת משאבים, יחסי הגומלין הפנימיים והשפעתם על המאמצים להשגת המשאבים. מסלולי הלימוד בוחנים את התהלכים הכלכליים גם ברמת המאקרו וגם ברמת המיקרו.
מסלולי הלימוד מאפשרים לימודים במסגרת דו חוגית בשילוב עם תחום נוסף, או במסגרת תוכנית לימודים רחבה.

למי מתאימים לימודי כלכלה?

הלימודים מתאימים למעוניינים בקריירה בתחומים הפיננסים: בנקאות, מסחר, שוק ההון ועוד, אולם גם עבור מנהלים, בין אם עצמאיים או שכירים המעוניינים להרחיב את אופקיהם בתפיסה הכלכלית שלהם.

לימודי כלכלה נחשבים קשים ותובעניים, מחייבים יכולות שינון וניתוח אנליטי ועל כן יתאימו לסטודנטים חרוצים ושקדנים המצליחים לעמוד בהם.
סיום שנת הלימודים הראשונה מותנית בממוצע ציונים גבוה.

מהו משך הלימודים?

לימודי תואר ראשון בכלכלה נמשכים כשלוש שנים אקדמיות, בין אם במסגרת מסלול דו חוגי או מסלול מורחב.
לימודי תואר שני בכלכלה נמשכים כשנתיים אקדמיות.

מה נלמד במסגרת הלימודים?

הלימודים כוללים מבחר רב של קורסים בתחומי מיקרו כלכלה, מאקרו כלכלה, סטטיסטיקה, בנקאות, מתמטיקה, שיווק, מימון, מיסוי ועוד.

מהם תנאי הקבלה ללימודים?

תנאי הקבלה ללימודי כלכלה משתנים בין מוסד לימודי אחד למשנהו, אולם במרבית המקרים על המועמדים להציג תעודת בגרות מלאה וציון פסיכומטרי גבוה, כאשר ישנם מוסדות לימוד הדורשים כי המועמד יהיה בעל ידע במקצוע המתמטיקה ברמת 4 יחידות בבגרות לכל הפחות.

היכן מתקיימים לימודי כלכלה?

תחום לימודי כלכלה מועבר במסגרת האוניברסיטאות השונות ברחבי הארץ ובמסגרת המכללות השונות.

במה עוסקים בוגרי הלימודים?

לימודים בתחום הכלכלה מקנים כלים וידע תאורטי המסייעים לנתח ולהבין סוגיות כלכליות ברמת הפרט, הארגון והמשק רובו ככולו.

בפני הבוגרים נפתחת דלת לקריירה הן במגזר הציבורי והן בפרטי, בין אם בבתי השקעות, חברות מסחריות, בנקים, משרד האוצר וכו', מאחר והביקוש לכלכלנים הינו גבוה, בוגרי לימודי כלכלה לא יתקשו להשתלב בשוק העבודה במשרות השונות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חננה לימודים - רגע לפני שלומדים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חננה לימודים

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים13/04/11994 צפיות
תואר ראשון בלימודי כלכלה יקנה לכם כלים וידע שבאמצעותם יתאפשר לכם לנתח נושאים כלכליים ברמת משק, ארגון ויחיד.

מאת: חננה לימודיםחינוך ולימודים - כללי29/03/111155 צפיות
כחלק ממסגרת לימודי קולנוע וטלוויזיה מתוודע הסטודנט לתעשיית הקולנוע על מרכיביה השונים.

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים26/02/111076 צפיות
עיקר המיקוד של לימודי קרימינולוגיה נעשה בחקר תורת הפשע וההתנהגויות הלא נורמאליות. לימודי תואר ראשון בקרימינולוגיה הינם מרתקים ורב תחומיים, המשלבים ידע מתחומים אקדמיים רבים, כגון: סוציולוגיה, משפטים, אנתרופולוגיה, פסיכולוגיה, סטטיסטיקה ועוד.

מאת: חננה לימודיםלימודי תעודה ומקצוע23/02/111061 צפיות
אמנות הצילום מהווה גורם חשוב בהגדרת המציאות ובעיצוב עולמנו. ההתקדמות הטכנולוגית ולצידה הופעתם של מספר רב של אתרי אינטרנט הביאו לשינויים גדולים בתחום הצילום ובעצם העצימו את הביקוש לאנשי מקצוע בתחום.

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים13/02/111001 צפיות
לימודי פסיכותרפיה מקנים הכשרה לעסוק בטיפול במקרים של חוסר איזון נפשי כתוצאה ממשברים רגשיים ומצוקות, כאשר נעשה שימוש במגוון שיטות טיפוליות אשר מבוססות על אינטראקציה בין המטפל למטופל.

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים05/01/11957 צפיות
לימודי משפטים הפכו פופולאריים מאוד גם עקב הביקוש ההולך ועולה למשפטנים בתחום ההיי טק אשר מתגמל בעין יפה משפטנים צעירים.

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים11/12/101034 צפיות
לימודי תואר ראשון בראיית חשבון מספקים BA בחשבונאות ותעודת הסמכה מטעם מועצת רואי החשבון.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182597 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182445 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181896 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181716 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171485 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172273 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171950 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica