חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תואר ראשון בכלכלה

תחום מחקרי מבוקש הינו הכלכלה, השייכת למדעי החברה ועיקרה ניתוח ומחקר של הפן החומרי בחברה האנושית והצגת פתרון בעיות לצורך ניצול חכם ונכון של משאבים.

תואר ראשון בלימודי כלכלה יקנה לכם כלים וידע שבאמצעותם יתאפשר לכם לנתח נושאים כלכליים ברמת משק, ארגון ויחיד.
קיימת אפשרות לשלב את לימודי הכלכלה עם תחומים אחרים כדוגמאת: פסיכולוגיה, חשבונאות, משפטים, מנהל עסקים, תקשורת ועוד.

לימודי תואר ראשון בכלכלה נחשבים ללימודים קשים ותובעניים, כאשר מסיימי הלימודים יתפסו כבעלי יכולת גבוהה וכבעלי חוש עסקי ומתמטי מפותח.

למי מתאימים לימודי כלכלה לתואר ראשון?

אם אתם מתעניינים בעולמות העסקים ומעוניינים בקריירה בעולם הסחר הבינ"ל והבנקאות, הלימודים יעזרו לך להגיע ליעד.
מפני שהמסלול תובעני, לא כולם מצליחים לסיים את לימודי הכלכלה, אך אלו שיסיימו יזכו לקצור את הפירות בעתיד.

מה לומדים במהלך הלימודים?

במהלך מסלול הלימוד לתואר ראשון בכלכלה לומדים הסטודנטים מגוון רחב של נושאים וקורסים כדוגמאת: מימון, שיווק, מאקרו כלכלה, מיקרו כלכלה, מתמטיקה, מודלים מתמטיים ויישומים בכלכלה, מודלים של השקעה, ביקוש והיצע, הקצאת משאבים, מונופולים, מקסום רווחים בתנאי תחרות, לקיחת סיכונים, מודלים של תחרות, תורת המשחקים, פונקצית הייצור, סטטיסטיקה, מודלים של תצרוכת וחסכון, ניצול משאבים, אקטואריה, דיני מיסים, חקר ביצועים ועוד.
בנוסף, התחום הינו תחום רחב ומשיק למגוון תחומים נוספיםולכן, כפי שציינו קודם לכן, מוסדות לימוד רבים מציעים לימודי כלכלה לתואר ראשון בשילוב עם תחומים נוספים.

מהן דרישות הסף?

קריטריון הקבלה באוניברסיטאות הוא די גבוה: ציון פסיכומטרי הנע בין 600-700 וציון סף מינימלי בבגרות במתמטיקה של 4 יחידות לפחות.
במכללות קריטריוני הקבלה גמישים יותר, אבל התנאים משתנים ממוסד למוסד ולכן יש לבדוק מול המוסד הספציפי.

מהו שכר הלימוד לשנה?

שכר הלימוד נע בין כ- 10,500 ש"ח לשנה של תואר ראשון בכלכלה במסגרת אוניברסיטאות, ועד כ-25,000 ש"ח לשנת לימודים במכללות פרטיות.

מהו משך הלימודים?

מסלולי הלימוד באוניברסיטאות ובמכללות השונות אורכים 3 שנות לימוד אקדמאיות.

איזו תעודה מקבלים בסיום לימודי כלכלה לתואר ראשון?

לאחר סיום לימודי הכלכלה יקבל הסטודנט תואר ראשון B.A בכלכלה.

במה עוסק מי שסיים תואר ראשון בכלכלה?

בוגר לימודי תואר ראשון בכלכלה מתמצא בעולם העסקים, הבנקאות, הכלכלה והמסחר והוא בעל ידע ומיומנויות להשתלב במשרות מפתח רבות במשק הלאומי והבינ"ל.
כלכלנים יידעו לנתח שווקים וסוגיות כלכליות וגם יידעו לקרוא נתונים ולחזות התפתחויות שונות. בוגרי תואר ראשון בכלכלה יוכלו לעסוק כיועצים כלכליים / כלכלנים בחברות ועסקים בסקטור הפרטי והציבורי, יוכלו לעסוק כעצמאיים, להשתלב בעולם הבנקאות או העסקים וכן להמשיך ללימודים אקדמיים שונים, כדוגמת תואר מתקדם בכלכלה, תואר שני במנהל עסקים, חשבונאות וכו'.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חננה לימודים - רגע לפני שלומדים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חננה לימודים

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים01/06/12806 צפיות
לימודי כלכלה, אשר נכללים במסגרת תחום מדעי החברה, נחשבים לתחום לימודי יוקרתי.

מאת: חננה לימודיםחינוך ולימודים - כללי29/03/111156 צפיות
כחלק ממסגרת לימודי קולנוע וטלוויזיה מתוודע הסטודנט לתעשיית הקולנוע על מרכיביה השונים.

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים26/02/111076 צפיות
עיקר המיקוד של לימודי קרימינולוגיה נעשה בחקר תורת הפשע וההתנהגויות הלא נורמאליות. לימודי תואר ראשון בקרימינולוגיה הינם מרתקים ורב תחומיים, המשלבים ידע מתחומים אקדמיים רבים, כגון: סוציולוגיה, משפטים, אנתרופולוגיה, פסיכולוגיה, סטטיסטיקה ועוד.

מאת: חננה לימודיםלימודי תעודה ומקצוע23/02/111061 צפיות
אמנות הצילום מהווה גורם חשוב בהגדרת המציאות ובעיצוב עולמנו. ההתקדמות הטכנולוגית ולצידה הופעתם של מספר רב של אתרי אינטרנט הביאו לשינויים גדולים בתחום הצילום ובעצם העצימו את הביקוש לאנשי מקצוע בתחום.

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים13/02/111001 צפיות
לימודי פסיכותרפיה מקנים הכשרה לעסוק בטיפול במקרים של חוסר איזון נפשי כתוצאה ממשברים רגשיים ומצוקות, כאשר נעשה שימוש במגוון שיטות טיפוליות אשר מבוססות על אינטראקציה בין המטפל למטופל.

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים05/01/11957 צפיות
לימודי משפטים הפכו פופולאריים מאוד גם עקב הביקוש ההולך ועולה למשפטנים בתחום ההיי טק אשר מתגמל בעין יפה משפטנים צעירים.

מאת: חננה לימודיםלימודים אקדמאיים11/12/101035 צפיות
לימודי תואר ראשון בראיית חשבון מספקים BA בחשבונאות ותעודת הסמכה מטעם מועצת רואי החשבון.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182598 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182445 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181896 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181716 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171485 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172274 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171950 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica