חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק נכון בפייסבוק - עשו ואל תעשו

מאת: תומרשיווק08/01/20111367 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בסיכום שנת 2010 נמצא כי פייסבוק הפך להיות האתר הפופולארי ביותר בארצות הברית כאשר עקף את גוגל. גם בישראל בסקרים נמצא כי פייסבוק הוא אחד האתרים הפופולאריים ביותר וככזה הוא מהווה כזירה אולי החשובה ביותר לשיווק באינטרנט. אולם עוד לפני שמסתערים על פייסבוק, כדאי ללמוד ולדעת כמה דברים כדי שלא לטעות.

כמות חברים:

כמובן שכל עסק רוצה שיהיו לעמוד פייסבוק שלו כמה שיותר חברים. לרוב החברים מצטרפים בהמוניהם בזכות מבצע, תחרות כלשהי, הבטחה לפרסים. הדבר אולי מוביל לכמות גדולה של חברים, אבל חשוב לזכור כי מדובר בחברים שלא באמת מתעניינים באמת במסרים של העסק, אלא כאלו שמתעניינים בפרס עצמו. לכן כדאי מראש לפנות לקהלי יעד ממוקדים שאולי יגיעו בעקבות הפרסים המובטחים, אבל ימשיכו לבקר, ולעקוב ולהשתתף בזכות התכנים.  דוגמא טובה לכך היא הפעילות השיווקית של ניופאן בפייסבוק

לקוחות צריכים לחבב אתכם באמת

חשוב לזכור כי המושג Like בפייסבוק אינו זהה ל-Like מחבב בשפה המקובלת. מי שמסמן לייק לעמוד, ישכח אותו תוך דקה ואם תציקו עם המוצרים, תנדנדו שוב ושוב עם מסרים פרסומיים מטרידים לא באמת יחבבו אותכם. לכן כדאי לתת ללקוחות תועלות אמיתיות, ערך מוסף אמיתי.

העמקת הקשר עם האוהדים

למרות שלכאורה המטרה הראשונית בפייסבוק היא איסוף אוהדים לדפי המותג הרי שצריך לא רק לאסוף את האוהדים אלא גם לחזק את הקשר איתם. ראוי לזכור את דבריו של מייקל לזרוב ממדיה באדי: "אם יש לכם 100,000 אוהדים ואתם בקשר שבועי עם 1,000 מהםזה פחות טוב ממצב שבו יש לכם 10,000 אוהדים ואתם בקשר עם 1,000 מהם.

אל תסתמו פיות

חברת דיל היום המתמחה בהצעת קופונים עשתה את הטעות הגדולה ביותר שחברה כלשהי עשויה לעשות בפייסבוק. היא מחקה באופן דורסני את דבריהם של הלקוחות המתלוננים. לקוח שמתלונן סביר להניח שמשהו מציק לו. ללא כל קשר לפייסבוק חשוב להקשיב לו, לטפל בתלונה שלו במהירות ואולי אף להציע לו פיצוי, אבל כאשר מוחקים את דבריו מפייסבוק הרי לא רק שמראים על יחס שלילי, אלא מראים כי מפחדים להודות בטעויות, כי לא יודעים לטפל בלקוחות לא מרוצים ולבטח לא יודעים איך לשווק נכון בפייסבוק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222379 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213616 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213786 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175465 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162631 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162958 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162069 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica