חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדרך המיוחדת להרגע ולצאת מחיי השיגרה העמוסים.

מאת: בניית אתריםספא13/01/2011783 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיי השיגרה העמוסים גורמים לנו להמון לחצים, מתח ולחוסר רגיעה של הגוף. המשפחה, הבית חיי העבודה העמוסים כל אלה גורמים לנו לעומס וחוסר מנוחה ורגיעה נכונים לגוף. מה שבאמת יכול לאזן את כל אלה ובאמת להזריק לנו אנרגיה מחודשת לגוף הם כמה שעות של קסם ועיסויים מפנקים אותם נוכל למצוא עם מגוון חבילות ספא שונות.
אומנם לא כל אדם, משפחה יכולים להרשות לעצמם את האפשרות לרכוש ביקור בספא אחת לחודש כי מדובר פה בהוצאה דיי יקרה, אך גם לא אחת לחודש אלא אחת לחצי שנה קחו לכם את פסק הזמן הזה של כמה שעות של כיף בספא מפנק ותרגעו.
כיום ישנה מודעות רבה לחשיבות של הפגת המתחים והלחצים באמצעות עיסויים מיוחדים שכל עיסוי משפיע בצורה זו או אחרת על חלק אחר בגוף ובאמת ישנם עיסויים שונים המתאימים במיוחד להפגת המתחים והלחצים ומתן רגיעה לגופנו.
המחירים כיום נעים בין 150-750 ש"ח לאדם כאשר ישנה אפשרות להוספת ארוחה מפנקת בספא. גם זוגות כיום מאמצים את הרעיון של הפינוק והרוגע פלוס האינטימיות אשר מעניקים להם כאשר הם מגיעים אל ספא רומנטי ובו אווירת הנרות, היוקרה, המוזיקה והשקט עושים את שלהם וכמובן האפשרות להוספת ארוחה רומנטית זוגית.
הבילוי באתרי ספא כיום תופס תאוצה ומודעות והביקוש הולך וגובר ומסיבה זו אפשר לראות את הקמתם של עוד ועוד אתרי ספא מגוונים וייחודים כל אחד והאני מאמין שלו..
ישנם מגוון אתרי ספא, בהם ספא בוטיק יוקרתי , ספא כפרי המאופיין בטבע ירוק ופסטורלי שאפשר למצוא זאת בצפון וגם ספא עירוני שלאלה שאין את הזמן והכוח לנסיעה של כמה שעות יכולים להתפנק גם כן.
אז אל תוותרו לעצמכם כי לכם הכי מגיע להתפנק ולצאת מחיי השיגרה לכמה שעות. אפילו אם פעם בחצי שנה אל תוותרו אפילו הזמינו לכם עיסוי עד הבית אם אתם מתעצלים.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בניית אתרים

מאת: בניית אתריםבניית אתרים15/04/13850 צפיות
תחום פיתוח האפליקציות צובר תאוצה מיום ליום עם התפתחות הטכנולוגיה הגאדג'טים ותחום הסלולר יש ביקוש רב לתחום זה.

מאת: בניית אתריםצרכנות24/03/111565 צפיות
ישנן מגוון מתנות אשר נכנסות לקטגורייה של מתנות מקוריות, מתנות לחג, מתנות לאישה, מתנות לגבר ועוד מגוון רעיונות יכולים להוות מתנה מקורית מושלמת.

מאת: בניית אתריםספורט אתגרי22/03/112103 צפיות
מגוון רעיונות למתנות אקסטרים וספורט אתגרי כחוויה מושלמת לזוגות, קבוצות ויחידים.

מאת: בניית אתריםאירועים וחתונות – כללי16/03/111475 צפיות
ישנן מגוון דרכים להצעות נישואין מקוריות... כל אחד חושק לקבל את התשובה הנחשפת ומחפש בין מגוון הרעיונות רעיון מקורי.

מאת: בניית אתריםאטרקציות16/03/111437 צפיות
ישנן מגוון סוגי אטרקציות שונות, החל מספורט אתגרי ועד חבילות פינוק מושלמות. כל אטרקציה יכולה להיות פתח לרעיון מדהים למנה מקורית מושלמת.

מאת: בניית אתריםזוגיות ואהבה23/02/111752 צפיות
רוחה רומנטית בבית היא דרך יוצאת דופן לערב רומנטי מושלם, ערב מקורי ובלתי נשכח של כמה שעות של התרגעות ופינוק קולינרי שאין לתאר במילים...

מאת: בניית אתריםטיולים בארץ12/02/111432 צפיות
טיפים לבחירת טיסה רומנטית ומהי באמת טיסה פרטית לזוג, נופים מעליהם תחלפו ומה צריך לבדוק...

מאמרים נוספים בנושא ספא

מאת: ניב אבןספא09/06/161662 צפיות
מעבר לקרבה שמייצרת רמת נוחיות נהדרת חשוב לאתר את סוג העיסוי שמיועד ספציפית שלחרור של שרירים תפוסים, בפרט אם אתם מהאנשים שאוהבים להתעסק בענף ספורט בצורה תדירה. אל תתפתו אל עיסויים שלא בהכרח קשורים אל המצה הפיזי שלכם וחפשו אחר מקומות שיודעים לבצע עיסויים עם התמחויות מגוונות להתאמה מירבית.

מאת: ravivorספא24/02/152816 צפיות
מגע אנושי משפיע לטובה על מגוון רחב של תופעות ובעיות פיזיולוגיות - החל מהורדת לחץ הדם וכלה בעיסויים המשפרים משמעותית את בריאות המטופל.

מאת: דוד כהןספא26/04/146412 צפיות
ככה חוגגים היום יום הולדת מפנק יחד עם בן הזוג בחבילת ספא מפנק בצפון.

מאת: מיכאל רומנסקיספא07/01/148661 צפיות
אורח החיים הנוכחי אינו פשוט עבור אף אחד. אנחנו נמצאים בלחצים, לא נותנים לגופנו מנוחה ומתעלמים מהכאבים שכן מופיעים. אחד הפתרונות היעילים ביותר, בהקשר הזה, הוא עיסוי על ידי גורם מקצועי. אלא שבישראל יש לא מעט מעסים מקצועיים, או לפחות אנשים המתיימרים להיות כאלה. כיצד תמצאו את המעסה הטוב ביותר באזור המגורים שלכם?

מאת: שמואל עטיהספא01/12/138564 צפיות
מתחמי ספא בצפון הארץ, ממוקמים במקומות רבים, יפים, ולעיתים גם בלתי צפויים בכל רחבי הגליל. בכל אחד ואחד ממתחמי ספא אלה, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פינוקים שכולנו אוהבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממתקני ספא המיועדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות, וכמו כל ספא יוקרתי בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקני בריאות הכוללים בין היתר: מתקני ג'קוזי וסאונה יבשה, בריכות מחוממות, חדרי טיפולים אינטימיים, מלתחות מהודרות, מסעדות ובתי קפה.

מאת: אלעד אוחנהספא18/08/131805 צפיות
ביקור זוגי בספא הוא בילוי רומנטי במיוחד. לא חייבים לנסוע עד אילת או עד הצפון הרחוק כדי להנות מבילוי שקט, רגוע ואינטימי בספא טוב.

מאת: ספא וילה בלספא30/05/131874 צפיות
עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica