חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחום פיתוח האפליקציות צובר תאוצה מיום ליום

מאת: בניית אתריםבניית אתרים15/04/2013848 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחום פיתוח האפליקציות כיום הוא הדבר הכי חם בעולם האינטרנט , בעלי עסקים, חברות ענק, פרטיים מפתחים אפליקציות בהתאם לצרכים שלהם בכי להעניק חווית גלישה במובייל בצורה מושלמת או על מנת להביא למצב של סטרטאפ ואקזיט שיניב הכנסת כספים גדולה במיוחד.

כיום הקורסים הכי מבוקשים בתחום האינטרנט הם בניית אתר לעסק ופיתוח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד.

מדוע התחום צובר תאוצה מיום ליום ?

כיום כמות המכשירים הסלולאריים והטאבלטים עולה מיום ליום אצל הגולשים , עוד ועוד מכשירים וטכנולוגיות חדישות מפותחות מידי שנה , רוב תנועת המבקרים באתרים כיום ואפילו רכישות נעשות באמצעות טאבלטים ומכשירים ניידים , לכן חשיבות רבה להתאמת נוחיות ממשק המשתמש חווית הקנייה מצריכה התאמות ופיתוחים שונים , למשל פיתוח אפליקציה מיוחדת שברגע שהמבקר יכנס לאתר יראה את האתר / את  אפשרויות המכירה או הקטלוג של החברה בצורה מותאמת למכשיר ממנו הגיע , באם זה בעיצוב המותאם והפיתוחים השונים הנדרשים להתאמה מושלמת ולחווית משתמש נכונה.

לכן קורסים של פיתוח אפליקציות לאפייון הולך וצובר תאוצה המודעות למחויבות ליצור חווית משתמש שכזו גוברת לאט לאט בין חברות ועסקים שמודעים לכך שחייבים לעבור ולהיות עם אתר אינטרנט או אפליקציה מותאמת לסלולר.

האם צפוי לנו עוד עתיד מזהיר בתחום?

התשובה הברורה היא שכן, התחום ממשיך לצמוח בקצב מסחרר ללא מעצורים , כל הזמן נכנסות עוד ועוד טכנולוגיות חדישות ומפותחים מכשירים חדישים ומיוחדים כל אלה ימשיכו להאיץ ולהגביר את המודעות לתחום וכמובן את המעבר לתחום מצד מפתחים רבים.
תחום פיתוח האפליקציות הוא תחום מאוד תחרותי , תחום בו לומדים כל יום המון אנשים כיצד לפתח אפליקציות אם זה כתחביב ואם זה למען מטרה עסקית ושיווקית והגשמת חלום הפריצה.
התחום ימשיך להיות תחרותי ויצבור עוד ועוד מפתחים , קורסים שונים וטכנולוגיות חדישות מעט לעט על מנת לשכלל את התחום.

לאחר פיתוח האפליקציות החוכמה היא להשיק את האפליקציה ללא תשלום גם אם זה אומר שעלינו לשלם קצת לחברות אשר יאחסנו את האפליקציה שפיתחנו, למשל אם זה באנדרואיד אז זה ה – play store  שם תוחזק האפליקציה ותורשה להורדה ללא תשלום. עניין ההשקה ללא תשלום הוא כמובן בכדי לתפוס נתח שוק כמה שיותר גבוה על מנת לצבור קהל משתמשים ענק. אל דאגה אם אתם מאמינים באפליקציה וברעיון שלכם ובצעתם חקר שוק מעמיק על הצרכים והרצונות אז זה עניין של זמן עד שהשימוש בה יעשה גבוה . החלק המשמעותי והקשה הוא למצוא את הרעיון שהוא נגזרת מצורך מסוים ללא מענה.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בניית אתרים

מאת: בניית אתריםצרכנות24/03/111563 צפיות
ישנן מגוון מתנות אשר נכנסות לקטגורייה של מתנות מקוריות, מתנות לחג, מתנות לאישה, מתנות לגבר ועוד מגוון רעיונות יכולים להוות מתנה מקורית מושלמת.

מאת: בניית אתריםספורט אתגרי22/03/112101 צפיות
מגוון רעיונות למתנות אקסטרים וספורט אתגרי כחוויה מושלמת לזוגות, קבוצות ויחידים.

מאת: בניית אתריםאירועים וחתונות – כללי16/03/111474 צפיות
ישנן מגוון דרכים להצעות נישואין מקוריות... כל אחד חושק לקבל את התשובה הנחשפת ומחפש בין מגוון הרעיונות רעיון מקורי.

מאת: בניית אתריםאטרקציות16/03/111434 צפיות
ישנן מגוון סוגי אטרקציות שונות, החל מספורט אתגרי ועד חבילות פינוק מושלמות. כל אטרקציה יכולה להיות פתח לרעיון מדהים למנה מקורית מושלמת.

מאת: בניית אתריםזוגיות ואהבה23/02/111749 צפיות
רוחה רומנטית בבית היא דרך יוצאת דופן לערב רומנטי מושלם, ערב מקורי ובלתי נשכח של כמה שעות של התרגעות ופינוק קולינרי שאין לתאר במילים...

מאת: בניית אתריםטיולים בארץ12/02/111430 צפיות
טיפים לבחירת טיסה רומנטית ומהי באמת טיסה פרטית לזוג, נופים מעליהם תחלפו ומה צריך לבדוק...

מאת: בניית אתריםשייט ויאכטות12/02/111639 צפיות
ישנם כאלה שלא יודעים מהי באמת הפלגה רומנטית ביאכטה, או מהו באמת שייט רומנטי. הכנסו למצוא טיפים מהי יאכטה מפנקת? ואיך באמת להרגיש ולבצע הפלגה רומנטית איכותית.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213593 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194076 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175717 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174874 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172709 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172275 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162128 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica