חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שייט רומנטי דרך מיוחדת להפתעה מקורית איתה תוכלו להפתיע את אהובכם.

מאת: בניית אתריםשייט13/01/20111468 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה יותר טוב ממראה הים? רחש הגלים האפשרות לחוות את השייט הרומנטי בשקיעה... רק שניכם עם בקבוק שמפנייה צונן מוזיקה ובכיבוד קל בדרך לפינוק מיוחד.

שייט ביאכטה זו אפשרות מיוחדת לאינטימיות וכמובן הפתעה רומנטית מושלמת!. תצאו לקרוז של שעתיים עם סקיפר מקצועי שילווה אתכם כל השייט אבל תיהיו בטוחים שלא תרגישו אותו, היאכטה תעמוד לרשותכם סלון היאכטה העליון הפתוח שם יהיה כיבוד קל ובקבוק שמפנייה להרמת כוסית לחיים... מוזיקה מרגיעה שתתנגן ברקע בדרך אל עבר שייט רומנטי זוגי.
במהלך השייט תוכלו לשלב הפתעה ליום הולדת, לשלב את רגע הצעת הנישואין המיוחד וכמובן שאירוע כזה לא ישכח לעולם.
ישנם מספר מקומות מהם אפשר לצאת להפלגה רומנטית והם נמל תל-אביב, נמל אשדוד, מרינה הרצליה, נמל חיפה ובנמל באילת שם גם תוכלו לצאת לקרוז מפנק.
לאחר שתחזרו מההפלגה תוכלו לשלב ארוחה רומנטית על היאכטה או בהזמנה או שתוכלו גם להזמין שף פרטי לארוחת גורמה משובחת...
הנה כמה רעיונות אותם ניתן לשלב אחרי השייט לקבלת יום פינוק מקורי. לאחר השייט תוכלו לצאת עם טיול סוסים רומנטי אל מול נופים עוצרי נשימה ולראות את הים מנוקדת מבט אחרת... עוד אפשרות מקורית היא להזמין חבילת ספא בה תוכלו להתפנק ולהירגע לכמה שעות של אתנחתה וכייף זוגי.
אז אם אתם מחפשים דרך מיוחדת להפתעה מקורית מושלמת, או דרך ליום פינוק רומנטי בו תיהיו לבדכם ותעצימו את הזוגיות שלכם הפלגה רומנטית היא הדרך המיוחלת ליצירת אווירה רומנטית זוגית וכמובן שבה תוכלו גם לשלב עוד שלל אירועים מיוחדים אותם אתם רוצים לחגוג.
אז אל תחכו הכנסו למנועי החיפוש ומצאו חבילות שייט במחירים נוחים וצאו לכמה שעות חלומיות בלב ים לפינוק מושלם.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בניית אתרים

מאת: בניית אתריםבניית אתרים15/04/13849 צפיות
תחום פיתוח האפליקציות צובר תאוצה מיום ליום עם התפתחות הטכנולוגיה הגאדג'טים ותחום הסלולר יש ביקוש רב לתחום זה.

מאת: בניית אתריםצרכנות24/03/111565 צפיות
ישנן מגוון מתנות אשר נכנסות לקטגורייה של מתנות מקוריות, מתנות לחג, מתנות לאישה, מתנות לגבר ועוד מגוון רעיונות יכולים להוות מתנה מקורית מושלמת.

מאת: בניית אתריםספורט אתגרי22/03/112101 צפיות
מגוון רעיונות למתנות אקסטרים וספורט אתגרי כחוויה מושלמת לזוגות, קבוצות ויחידים.

מאת: בניית אתריםאירועים וחתונות – כללי16/03/111474 צפיות
ישנן מגוון דרכים להצעות נישואין מקוריות... כל אחד חושק לקבל את התשובה הנחשפת ומחפש בין מגוון הרעיונות רעיון מקורי.

מאת: בניית אתריםאטרקציות16/03/111435 צפיות
ישנן מגוון סוגי אטרקציות שונות, החל מספורט אתגרי ועד חבילות פינוק מושלמות. כל אטרקציה יכולה להיות פתח לרעיון מדהים למנה מקורית מושלמת.

מאת: בניית אתריםזוגיות ואהבה23/02/111751 צפיות
רוחה רומנטית בבית היא דרך יוצאת דופן לערב רומנטי מושלם, ערב מקורי ובלתי נשכח של כמה שעות של התרגעות ופינוק קולינרי שאין לתאר במילים...

מאת: בניית אתריםטיולים בארץ12/02/111432 צפיות
טיפים לבחירת טיסה רומנטית ומהי באמת טיסה פרטית לזוג, נופים מעליהם תחלפו ומה צריך לבדוק...

מאמרים נוספים בנושא שייט

מאת: קובישייט08/12/195480 צפיות
שיייט רומנטי לזוגות הינו חוויה יוצאת דופן ומאוד מיוחדת, בחופי ישראל בכלל יש חברות המשכירים יאכטות לזוגות שרוצים להתפנק עם בן זוגם בהפלגה רומנטית ,רק שניהם, יציאה לים הפתוח רקוח מהעמולה הבניניים והמכוניות , באווירה יותר רוחנית ומשחררת בטבע האמיתי כאשר מרחביים ואופק אנסופי פרוסים ממולכם, רוח מלטפת ורחש הגלים המתנפצים על דפנות היאכטה. שייט רומנטי באווירה מיוחדת זאת של הביחד עם המוסיקה שאוהבים נישנושים, יין משובח ואוליי גם ארוחה

מאת: גלי נעמהשייט22/03/196325 צפיות
השכרת יאכטה לנהיגה עצמית מחייבת את המשכיר להיות סקיפר וכדי להיות סקיפר צריך לעבור קורס סקיפרים שהוא אחד הקורסים המעניינים ביותר שניתן למצוא בשוק בשנים האחרונות.

מאת: moraleשייט12/03/181935 צפיות
רוצים לצאת קצת מהשגרה ולנפוש בים התיכון? ישנן הפלגות נופש בים התיכון שמתקיימות להן בכל העת. ההפלגות יוצאות לרוב מרחבי אירופה, כך שאם אתם מטיילים בברצלונה למשל, ואתם רוצים לשדרג את החופשה שלכם, אין ספק שיהיה כדאי לכם לחשוב ברצינות ולחפש דילים להפלגות נופש..

מאת: moraleשייט31/07/173756 צפיות
בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים גילו את הפיורדים של מדינות סקנדינביה ובפרט נורבגיה. ישראלים רבים נוסעים אל מדינות אלו בשביל לחזות בפלא המיוחד. חלקם עושים זאת בקבוצות מאורגנות, אחרים טסים לשם בעצמם, ויש מי שבוחר לראות את הפיורדים מלמטה, כלומר מהים. זאת באמצעות קרוז לפיורדים.

מאת: moraleשייט26/04/171459 צפיות
אחרי שהצעירים כבשו את המזרח הרחוק במסגרת טיולים אחרי צבא, ואחרי שזוגות מבוגרים ומשפחות כבשו את המדינות השונות באזור דרך טיולי משפחות או טיולים רגילים, הגיע תורם של קרוזים למזרח הרחוק. שייט תענוגות שנמשך מספר ימים אל מדינות יעד שונות באזור.

מאת: moraleשייט26/04/171470 צפיות
בשנות השבעים, היה ידוע שצעירים ישראלים רבים נוהגים לעשות טיולי רכבות או טרמפים באירופה. לפני שהם גילו את הודו ודרום אמריקה, אז ישראלים שסיימו צבא והיתה להם אפשרות כלכלית, טסו ליעד מסוים באירופה ושם התחילו לקחת טרמפים או לעלות על רכבות במטרה לחצות את היבשת. לא מעט ספרים נכתבו על טיולים שכאלה.

מאת: שרון צרפתישייט30/03/162007 צפיות
כאשר היינו קטנים היינו רואים ספינות עוגנות במזח, וממש היינו רוצים להיות כמו הקברניט שהיה נראה שזוף ועם מדים כה יפים שכולם העריכו ונתנו לו כבוד. היום זה לא בעייתי להיות סקיפרים, פשוט צריך לצאת לקורס המתאים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica