חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה בחו"ל - לכבוש את העולם!

להלן הסיבות מדוע לבחור בחברה ישראלית אמינה ועדיף ישראלית לצורך עבודה בחו"ל:

בשביל הישראלים
ישראלים צעירים תמיד רוצים לכבוש את העולם. זו הסיבה שכל כך הרבה ישראלים לוקחים טיולים מאורגנים. אבל גם מעבר לכך - להרוויח מלא כסף בזמן קצר, לעשות חיים משוגעים ולהשקיע את הכל בשביל להצליח. בעלי עסקים ישראליים בחו"ל תמיד מחפשים חבר'ה ישראלים שיעבדו בשבילם. למה? כי הרעב הישראלי להצליח, החוצפה המיוחדת, השפה המשותפת והאחווה המשפחתית שווים הרבה בעולם העסקים.

בשביל הגב
חברות בתחום העבודות בחו"ל למדו במהלך השנים לאתר, לסנן ולבחור (בפינצטה!) את החברות האמינות והמצליחות ביותר. חברות שאנחנו יכולים לסמוך עליהן בעיניים עצומות שיתנו לאנשים שלנו את היחס הכי טוב, את המגורים ברמה הכי גבוהה, וכמובן את העבודה במקומות הכי רווחיים. במהלך כל שהותכם בחו"ל, החברה תהיה תמיד מאחוריכם, בכל עניין, בכל מקום ובכל שעה.

בשביל החוקיות
נושא החוקיות הוא "מטרת העל" של חברות המציעות עבודה לחו"ל. בעזרת התוכניות הבאות הן מאפשרות לכל מי שיוצא לעבודה - לצאת חוקי !
H2B- ויזת עבודה זמנית לארה"ב. מאפשרת עבודה במשרה מלאה למשך ארבעה חודשים.
Social Security Number - הוצאת רישיון נהיגה מקומי ופתיחת חשבון בנק בארה"ב.
Work & travel USA - ויזת עבודה זמנית לסטודנטים בתקופת הקיץ לחודשים יולי - אוקטובר תחת מעמד של עובד אמריקאי לכל דבר.
ויזת סטודנטים לאנגליה - ויזה הניתנת לנרשמים ללימודים באנגליה בבתי ספר המוכרים ומקובלים על ידי הקונסוליה הבריטית.
Working Holiday in Australias - ויזת עבודה חוקית באוסטרליה לאזרחים אירופאיים בלבד.
J1 - "עבוד והתמחה בארה"ב" - ויזת עבודה לתקופה של עד 18 חודשים בארה"ב במסגרת התמחות מקצועית.

בשביל האזרחים
מה הייתם מעדיפים להיות: עלה תלתן או עלה תאנה?
אם יש לכם אזרחות נוספת, מעבר לאזרחות הישראלית - הרווחתם. חברות רבות בחו"ל יחזרו אחריכם ויציעו לכם תנאים מפתים. מה שאתם לא יודעים זה שהאזרחות הנוספת שלכם עלולה לשמש כ"עלה תאנה", שיכסה על כל שאר העובדים הלא חוקיים בחברה. יש להיזהר ולגשת רק לחברות שמציעות תנאים מפתים אך במקביל להעסקה של עובדים חוקיים בלבד, חברה שבה במקום להיות עלה תאנה, אתם תהיו עלה תלתן בעל ארבעה עלי כותרת - סמל למזל והצלחה.

בשביל החוויה 
האנשים שנוסעים לעבוד בחו"ל הם חבר'ה צעירים, אופטימיים והרפתקנים, שרוצים לראות עולם, לטייל, לבלות ולרקוד - בדוק! הם לא פוחדים מעבודה קשה ומוכנים להשקיע את כל מה שיש להם בשביל להצליח.
אם תיסעו, יש מצב שתרוויחו הרבה יותר כסף מההורים שלכם, ואולי אפילו יום אחד תחלשו על אימפריה עולמית שמגלגלת עשרות מילייוני דולרים בשנה. ויש מצב שלא. מה שבטוח זה, שאתם בדרך לחוויה של פעם בחיים - הרבה יטותר מזאת שייתן לכם כל טיול, ואין זה משנה אם מדובר בטיול תרמילאי, או טיול מאורגן.
מהר מאוד תגלו שהמגורים המשותפים והזמן הרב שתבלו יחד, יהפכו אתכם למשפחה אחת תומכת וגדולה. לא מעט קשרי חברות ואפילו אהבות גדולות יצאו מהעבודות האלו בחו"ל.
תטיילו בעולם, תפגשו אנשים בכל מיני צבעים, תראו מקומות חדשים, תלמדו המון, וכן... גם תעשו כסף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני אלבז

מאת: דני אלבזטיולים בארץ19/03/131215 צפיות
כמה פעמים שאלתם את עצמכם, האם אתם באמת מכירים את הארץ שלכם? ולא, הכוונה היא לא לתל אביב, נתניה או חדרה. הכוונה היא לישובים עלומים יחסית, שמי שלא מגיע משם / יש לו בן או בת משפחה משם, פשוט לא שמע עליהם. בארץ מאות רבות של התיישבויות – חלקן לא מוכרות בכלל.

מאת: דני אלבזבתי מלון19/01/121247 צפיות
אם אתם נוסעים לחו"ל, הרי שאחד הדברים שצריך לחשוב עליהם ולתאם, הוא מלון להתארח בו. אולם, לבחירת מלון יכולות להיות השלכות גם על אופי הטיול ועל החוויה בכללותה. מי שהתארח בעבר במלונות יוקרה יודע, כי אין תחרות לחוויה המיוחדת המוצעת על ידי מלונות יוקרה והתארחות בהם. מי שלא – הרי שאף פעם לא מאוחר מכדי להתארח ברמה אחרת לגמרי. על מלונות יוקרה בעולם כולו.

מאת: דני אלבזבריאות הנפש05/01/129152 צפיות
אם בעבר רבים מאיתנו בחרו לפנות אל רופא המשפחה או אל רופא מומחה אחר בשל בעיה בריאותית כלשהי (בין אם פיזית או נפשית), הרי שכיום יותר ויותר בוחרים לפנות אל מטפלים, המציעים פתרונות מסוג אחר. רפואת גוף-נפש מתייחסת ליחסי הגומלין שבין הנפש לגוף שלנו, ובכוח השפעתם של התודעה, החוויות והרוחניות על תהליך הריפוי. קיימים סוגים שונים של טיפולים וכן פתרונות ריפוי שונים, המספקים לנו את כל התנאים הנדרשים, הן ברמה הפיזית והן ברמה הנפשית, כדי לאפשר לנו ריפוי מלא וצמיחה, תוך ניצול כוחות הריפוי הקיימים אצלנו.

מאת: דני אלבזגאדג'טים05/01/121250 צפיות
פיתוח אפליקציות לפייסבוק, לאייפון או לאייפד הינו פעולה מורכבת, הכוללת מספר שלבים שונים: תכנון, אפיון, עיצוב, פיתוח ושיווק. פיתוח אפליקציות בפלטפורמות אלו, שהפכו לחלק בלתי נפרד בחייהם של רבים בשנה האחרונה, מאפשר להשתמש ביתרונותיה של כל פלטפורמה (בין אם מדובר בפייסבוק באייפון או באייפוד) וליהנות מפתרונות שיווקיים ייחודיים.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091498 צפיות
ניהול שוטף וברור של מחלקות הפיתוח והרכש ומערכות שיווק ומכירות מתפקדות בצורה ראויה הן תנאים הכרחיים להצלחתו של כל בית עסק.

מאת: דני אלבזשיווק ואסטרטגיה12/08/091442 צפיות
בישראל קיימות מספר חברות לפיתוח עסקי ומספר רב של יועצים אסטרטגים המלווים את תהליכי פיתוח מערך השיווק בחברות רבות במשק.

מאת: דני אלבזבריאות השן11/08/092070 צפיות
שיטה חדשה להשתלת שיניים

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222928 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222799 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187375 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187534 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187482 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188022 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179615 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica