חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרכזיה, מרכזית IP, מרכזית טלפון לארגון במאה ה-21

מרכזיה, מרכזית טלפון בתפיסה בסיסית:

מרכזיה, מרכזית טלפון הינה אחד מכלי עבודה מרכזיים בארגון, תפקידה של מרכזית טלפון בארגון הינה כניסת תקשורת לתוך הארגון מספקים, לקוחות ושותפים עסקיים לארגון, התקשרות החוצה לנ"ל ותקשורת פנים ארגונית בין נציגי החברה, עד כאן תפקידה הבסיסי בתפיסה של ארגון לגבי מרכזית טלפון בארגון שהינו תפיסה ישנה יותר, פחות אפקטיבית וללא יכולות ניהול משולבות בכלי עבודה של נציג בארגון.

מרכזיות ככלי עבודה לנציג בארגון:

עידן הטכנולוגי במאה ה-21 הינו עידן של תקשורת, מידע ונתונים בכמויות גדולות הרבה יותר מבעבר הדורשות כלים נכונים ואפקטיביים ביותר לנציג הארגון עבור ניהול נכון של המידע והתקשורתהזורמים לתוך הארגון והיוצאים ממנו החוצה, מרכזיה הינה כלי בודד מתוך מגוון כלים שעל נציג הארגון לשלוט ונהל באופן מלא.

מעבר למרכזית טלפון, הכלים שעל נציג הארגון לשלוט בהם מתחלקים ל-2 קבוצות עיקריות שהם ניהול התקשרויות וניהול המידע בארגון:

ניהול התקשרויות לנציג בארגון:

מרכזיה: שליטה על קבלה והוצאת התקשרויות טלפוניות והודעות קוליות ממרכזית טלפון.

פקסים: שליטה על קבלה והוצאת התקשרויות פקס המתקבלות ויוצאות מהארגון.

אי מייל: שליטה על קבלה, הוצאה ותיעוד התקשרויות כתובות במייל.

ניהול מידע לנציג בארגון:

אי מייל: ניהול מידע כתוב הנכנס ויוצא מהארגון באמצעות מיילים כולל תיעוד.

ERP/ CRM: ניהול המידע ועדכונו מתוך מערכת ניהול קשרי לקוחות וספקים של הארגון.

כלי העבודה המרובים והשונים לנציג בארגון עלולים ליצור עומס, אי אפקטיביות לנציג, בלבול וטעויות, כאמור- כתוצאה מכלים שונים המפוזרים בשולחן העבודה של נציג הארגון, המשפטים "שכחתי... "איני יודע ממה להתחיל ... "אני עמוס ...אינם משפטים נדירים לנציג בארגון והינן תוצאה של כלים מבוזרים,השילוב בין כל כלי עבודה ניהוליים ותקשורתיים מאפשר לנציג הארגון חיסכון בזמן עבודה, סדר וארגון נכון ופחות "טעויות" כתוצאה מבלבול בתחום עיסוקו של נציג הארגון.

אם בעבר שילוב של כלים לנציג הארגון היה מותרות של חברות גדולות שהרשו לעצמם עלויות גבוהות של איחוד כלים באמצעות מרכזית טלפון/ מרכזית IP- הרי שבעידן זה שילוב של כלי עבודה לנציג בארגון הינו הכרחי וזול יותר תקציבית מבעבר.

מרשימת ניהול התקשרויות וניהול מידע לנציג בארגון ניתן להבחין ב-2 עולמות שונים בתכלית, עולם של ניהול מידע לנציג שהינו עולם ממוחשב של מערכות ניהול קשרי לקוחות CRM ומיילים -המתממשקים בדרך כלל לכלל יחידה אחת באמצעות קישור מיילים נכנסים ויוצאים לאנשי קשר או לכרטסת לקוחות במערכות CRM הקיימות כיום בשוק למכביר.

ישנו עולם נוסף- עולם התקשורת- מרכזיה/ מרכזית טלפון, פקסים והודעות קוליות שנראה מנותק מכל עולם המחשוב, לא מנוהל ולא מאוחד לכדי כלי ממוחשב אחיד לנציג הארגון.

מרכזיה, מרכזית טלפון, מרכזית IP כפתרון לארגון:

מרכזיה, מרכזית IP, מרכזיות טלפון בעידן זה של המאה אינן רק כלי לקבלה והוצאת שיחות טלפון מהארגון, מרכזיות טלפון מהוות בעידן זה שילוב של כל כלי עבודה של הנציג בארגון לכדי כלי עבודה ממוחשב ומאורגן לכדי צמצום כלי עבודה מבוזרים וכן ניהול ותיעוד של התקשרויות בצורה מארגנת:

מערכת שילוב הודעות במרכזית טלפון Unified messaging: שילוב כלל ההודעות הנכנסות לארגון תחת כלי אחד Outlook הכולל:

* קבלת הודעות קוליות למייל אישי של כל נציג: מרכזיית הטלפון תשלח מייל לנציג הארגון הכולל את פרטי משאיר ההודעה ובצירוף קובץ קול הכולל הקלטה של ההודעה שהושארה לנציג הארגון.

* הקלטת שיחות ממוחשבת במרכזיה: הקלטת שיחות ממוחשבת ממרכזית הטלפון והעברתה למייל אישי של הנציג שבחר להקליט את השיחה ושמירתה כקובץ מצורף במערכת CRM של הארגון.

* פקסים נכנסים למרכזית טלפון: קבלת פקסים שנשלחו לנציג הארגון לתוך תיבת המייל אישי של כל נציג בארגון, ניתן להדפיס/ לקשר את המסמך לתוכנת CRM של הארגון.

* פקסים יוצאים ממרכזיה: שליחת פקסים ממוחשבת לנציג הארגון מתוך Outlook/ הדפסה מהמחשב ישירות לפקס של הלקוח.

* חיוג ממוחשב ממרכזית טלפון: חיוג אוטומאטי מתוך Outlook ללא הקשת ספרות בטלפון, באמצעות "סמן וחייג" מתוך המחשב יפתח אוטומאטית הטלפון החכם ויחייג למספר הטלפון שסומן.

התממשקות מרכזית טלפון למערכת CRM:

* חיוג ממוחשב ממרכזיה: חיוג אוטומאטי מתוך CRM של הארגון ללא הקשת ספרות בטלפון, באמצעות סימון מספר הטלפון והקשה על מקש קיצור במקלדת יפתח אוטומאטית הטלפון החכם ויחייג למספר הטלפון שסומן.

* הקפצת מסך המתקשר לארגון: לנציג הארגון יוקפץ מסך המתקשר לארגון מתוך מערכת CRM של הארגון כולל מרכזית טלפון תזהה את מספר הטלפון של המחייג, תעביר את המידע למערכת המחשוב וזו תקפיץ את מסך המתקשר לאותו נציג מתוך מערכת CRM כולל התאמה אישית כגון פתיחת כרטסת הלקוח/ פתיחת טופס הזמנה ללקוח/ כרטסת הנהלת חשבונות וכו', - לפי הגדרת צרכי הארגון בהתאמה לתפקיד הנציג בארגון

תוכנה ממוחשבת לניהול הטלפון מרכזיה על גבי המחשב: מאפשרת מגוון עצום של כלים לניהול שיחות הטלפון בארגון דרך מחשב:

* הקפצת בועה במסך המחשב הכוללת שם/ טלפון של המתקשר ומענה אוטומאטי באמצעות המחשב

* העברת שיחות לנציגים שונים בארגון כולל חיווי תפוס/ פנוי, כולל סטאטוס מצב של הנציג: (פנוי/ בישיבה/ בהפסקה וכו')

* ממשק ממוחשב של תפריט פעולות נרחב בשיחת חוץ: יצירת שיחת וועידה על גבי המחשב, העברת שיחה לנציג אחר, הקשת ספרות דרך המחשב, העברה להמתנה ועוד

* ממשק ממוחשב של תפריט פעולות בשיחות פנימיות: העברת שיחה לנציג אחר כשיחה ממתינה במידה ותפוס/ העברה לדואר קולי להשארת הודעה, שליחת צ'TY פנימי מתוך הממשק במידה והנציג תפוס ועוד.

* רשימת שיחות מורחבת הכוללת שיחות נכנסות, שיחות נכנסות שלא נענו, שיחות יוצאות ועוד

* ביצוע שיחות וועידה רבות משתתפים באמצעות הגדרת המשתתפים וחיוג טוטומטי לכולם, כולל השתקת משתתפים בוועידה ועוד.

ניהול ההתקשרויות לנציג בארגון אינו חייב להיות מיותם מעולם המחשוב, מרכזית טלפון בעידן זה משלבת עידן של עולם ממוחשב ומהווה גורם מאחד בין כלים מבוזרים לנציג בארגון,

מרכזית טלפון הינה חלק ממערך שילוב כלי עבודה לנציג בארגון המאפשר סדר לנציג וכתוצאה מכך הפחתת עומס, אפקטיביות מקסימאלית וניצול הזדמנויות מהיר, - תחת מערכת ממוחשבת אחידה.

 



תגיות המאמר: מרכזיה, מרכזיות, מרכזית IP


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בר-עוז מערכות תקשורת בע"מ הנה חברה מובילה בהשמת פתרונות טכנולוגיים כוללים לתקשורת ארגונית: מרכזיות IP, שרתי פקסים, מרכזיות טלפון ופתרונות תקשרות נוספים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בר עוז מערכות תקשורת

מאת: בר עוז מערכות תקשורתמיחשוב ארגוני15/07/1218132 צפיות
כאשר רוצים לשפר את שביעות הרצון של הלקוחות ולא מעוניינים להישאר מאחור - הגיע הזמן לרכוש מרכזיה לעסק. מהן מרכזיות לעסק? כשאנו מדברים על מרכזיה לעסק, אנחנו מתכוונים למעשה לשירות טלפוני שמטרתו הכוונת לקוחות המחייגים אליו. כלומר, המרכזיה תבצע לרוב את המשימה החשובה של ניתוב שיחות נכנסות, וכן תרכז אותן.

מאת: בר עוז מערכות תקשורתמיחשוב ארגוני31/10/111224 צפיות
מרכזיות IP מאפשרות לארגונים מבוזרים ליישם מערכת טלפוניה מרכזית יחידה לניהול תקשורת פנימית. כמו כן, ניתן לומר שמרכזיות IP מאפשרות התקשרות טובה יותר הן כלפי פנים והן כלפי חוץ. מרכזיות IP מאפשרות גם עוד מגוון עצום של יכולות טכנולוגיות באמצעות קישורן לרשת המחשבים של הארגון.

מאת: בר עוז מערכות תקשורתעסקים - כללי13/10/101227 צפיות
מרכזיות טלפון מושתתות על מערכת המקשרת בין קווי הטלפון החיצוניים לשלוחות הטלפון בארגון, בנוסף לאופציות נלוות המשפרות את מתן השירות של העסק, מקלות את התקשורת בעבודה וחוסכות כסף רב.

מאת: בר עוז מערכות תקשורתעסקים - כללי20/09/101116 צפיות
מרכזיות טלפון הפכו עם הזמן ובזכות התפתחויות טכנולוגיות רבות למוצר חובה לעסקים פרטיים, ציבוריים וממשלתיים. התקנת מרכזיית טלפון במשרד עוזרת לייעל את התקשורת בארגון ברמת הפעילויות היומיומיות, מסייעת לשפר את השירות מול הלקוחות וכמובן חוסכת זמן רב וכסף.

מאת: בר עוז מערכות תקשורתעסקים - כללי15/08/101212 צפיות
מרכזיות טלפוניה עושות בדיוק את מה ששמן מרמז, מרכזות את כל קווי הטלפון של העסק למקום אחד ומשם מנתבות אותו לשלוחות המתאימות בהתאם להגדרות מתקדמות שהוגדרו מראש.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231772 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222676 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221832 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221884 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222057 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221925 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221533 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica