חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרכזיות טלפונים- הדרך לשגשוג העסק

אתם משקיעים מאמצים רבים בתפעול ובקידום העסק. הבעיה היחידה היא שהלקוחות שלכם נוטשים אתכם יום אחר יום עקב מה שהם מכנים "שירות לא מספק". ומכיוון שהלקוח תמיד צודק, ייתכן מאד שהגיע הזמן לשדרג את השירות עבורו.

רוצים לשפר את שביעות הרצון של הלקוחות של העסק שלכם? אינכם מעוניינים להישאר מאחור? אולי הגיע הזמן לרכוש מרכזיה לעסק.

מהן מרכזיות לעסק?

כשאנו מדברים על מרכזיה לעסק, אנחנו מתכוונים למעשה לשירות טלפוני שמטרתו הכוונת לקוחות המחייגים אליו. כלומר, המרכזיה תבצע לרוב את המשימה החשובה של ניתוב שיחות נכנסות, וכן תרכז אותן.

כמובן שאין מרכזיה לעסק אשר דומה לחברתה. כל אחת מהן כוללת מאפיינים שונים בתכלית. המתקדמות ביותר מאפשרות ניתוב אוטומטי של שיחות, תיבות קוליות, אפשרויות הקלטה, דואר קולי וכן הלאה.

סוג נפוץ אחר של מרכזיות הוא מרכזיות IP, אשר בהחלט שייכות לסוג המתקדם יותר. כנובע משמן, הן מאפשרות ניתוב והעברת שיחות בין מספר מחשבים באותו ארגון, אפילו אם הסניפים הללו נמצאים במרחק עצום. הדבר נעשה, כמובן, באמצעות הרשת האלחוטית.

חשוב להדגיש כי גם המרכזיות המתקדמות ביותר יהיו לרוב נוחות לתפעול.

כך תשפר המרכזיה את התנהלות העסק

זה לא סוד כי עולם העסקים של היום הוא התחרותי ביותר אי פעם, וזאת עקב סיבה פשוטה אחת: הלקוח פעיל יותר מתמיד. לפני כל רכישה או שירות, הוא מצטייד ברשימה ארוכה של נותני שירותים, כשכל המתנה מיותרת עלולה לגרום לו לסמן "איקס" על העסק שלכם, ולנסות את מזלו במקום אחר.

באמצעות המרכזיות, פשוט הרבה יותר להקצות את כוח האדם המתאים ביותר לביצוע כל משימה. מעבר לכך, הן גם מאפשרות לצמצם עלויות על ידי מניעת הצורך בהעסקה מיותרת של מזכירות, למשל.

מרכזיה היא מונח דינמי מאד

מרכזיות לעסקים, על מנת שיבצעו את עבודתן על הצד הטוב ביותר, צריכות גם להיות גמישות, ולאפשר את השינויים שבוודאי מאפיינים כל עסק. הוספת שלוחות, שינוי דרך הניתוח- אלה הן פעולות בסיסיות באורח החיים של כל חברה המתופעלת באמצעות מרכזיה.

לכן, מומלץ מאד לרכוש מרכזיית טלפון אשר תאפשר גם אפשרויות שדרוג או שינוי. למרות שמרכזיות נחשבות לבטוחות ולפשוטות מאד לשימוש, רצוי גם שהבחירה תכלול אחריות, ביטוח וכן טיפול בתקלות, במידת הצורך.

טרם הבחירה, יש לבדוק את המוניטין של החברה שמציעה מרכזיה, ובעיקר- לראות אילו עסקים אחרים משתמשים בשירותיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בר-עוז מערכות תקשורת בע"מ הנה חברה מובילה בהשמת פתרונות טכנולוגיים כוללים לתקשורת ארגונית: מרכזיות IP, שרתי פקסים, מרכזיות טלפון ופתרונות תקשרות נוספים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בר עוז מערכות תקשורת

מאת: בר עוז מערכות תקשורתמיחשוב ארגוני31/10/111223 צפיות
מרכזיות IP מאפשרות לארגונים מבוזרים ליישם מערכת טלפוניה מרכזית יחידה לניהול תקשורת פנימית. כמו כן, ניתן לומר שמרכזיות IP מאפשרות התקשרות טובה יותר הן כלפי פנים והן כלפי חוץ. מרכזיות IP מאפשרות גם עוד מגוון עצום של יכולות טכנולוגיות באמצעות קישורן לרשת המחשבים של הארגון.

מאת: בר עוז מערכות תקשורתעסקים - כללי23/01/111503 צפיות
מרכזיה, מרכזית טלפון הינה אחד מכלי עבודה מרכזיים בארגון, תפקידה של מרכזית טלפון בארגון הינה כניסת תקשורת לתוך הארגון מספקים, לקוחות ושותפים עסקיים לארגון, התקשרות החוצה לנ"ל ותקשורת פנים ארגונית בין נציגי החברה, עד כאן תפקידה הבסיסי בתפיסה של ארגון לגבי מרכזית טלפון בארגון שהינו תפיסה ישנה יותר, פחות אפקטיבית וללא יכולות ניהול משולבות בכלי עבודה של נציג בארגון.

מאת: בר עוז מערכות תקשורתעסקים - כללי13/10/101225 צפיות
מרכזיות טלפון מושתתות על מערכת המקשרת בין קווי הטלפון החיצוניים לשלוחות הטלפון בארגון, בנוסף לאופציות נלוות המשפרות את מתן השירות של העסק, מקלות את התקשורת בעבודה וחוסכות כסף רב.

מאת: בר עוז מערכות תקשורתעסקים - כללי20/09/101115 צפיות
מרכזיות טלפון הפכו עם הזמן ובזכות התפתחויות טכנולוגיות רבות למוצר חובה לעסקים פרטיים, ציבוריים וממשלתיים. התקנת מרכזיית טלפון במשרד עוזרת לייעל את התקשורת בארגון ברמת הפעילויות היומיומיות, מסייעת לשפר את השירות מול הלקוחות וכמובן חוסכת זמן רב וכסף.

מאת: בר עוז מערכות תקשורתעסקים - כללי15/08/101211 צפיות
מרכזיות טלפוניה עושות בדיוק את מה ששמן מרמז, מרכזות את כל קווי הטלפון של העסק למקום אחד ומשם מנתבות אותו לשלוחות המתאימות בהתאם להגדרות מתקדמות שהוגדרו מראש.

מאמרים נוספים בנושא מיחשוב ארגוני

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/173390 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: שלום כהןמיחשוב ארגוני06/11/163495 צפיות
בישראל של היום נפתחים מאות עסקים חדשים מידי שנה ושנה, עסקים בתחומים שונים שמוכרים מוצרים שונים או מספקים שירותים שונים, אך לצערנו חלק לא מבוטל מאותם עסקים לא מצליח לשרוד את השנה הראשונה ואלו שכן מצליחים לשרוד עד חמש שנים ואז נופלים. יש מספר קטן של עסקים שמצליחים ואפילו מצליחים בגדול וזאת בגלל כמה דברים שהם נותנים עליהם את הדעת. אחד הדברים הללו הוא ניהול נכון של העסק ולאו דווקא ברמה האישית...

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151814 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: אלי זהבמיחשוב ארגוני16/03/151751 צפיות
מערכות פריוריטי וזום לעסקים שניהם מבית אשבל טכנולוגיות ולמעט הכותרת בראש מסכי התוכנה לא ניתן להבדיל בין במערכות, אם כך נשאלת מה ההבדלים המרכזיים בין התוכנות למעט ההפרשים במחיר. במאמר זה נענה על השאלה מעמוד על ההבדלים המרכזיים.

מאת: יוסי ויזלמיחשוב ארגוני15/02/152270 צפיות
לא תמיד פרויקט ERP הוא כשלון, אבל הרבה פעמים הוא מסתיים בהרגשת "חמיצות". מדוע ?

מאת: MyBusinessמיחשוב ארגוני25/11/141977 צפיות
חשיבות השימוש בתוכנה מקצועית ואיכותית לניהול העסק שלכם והיתרונות הטמונים בכך.

מאת: יונימיחשוב ארגוני03/03/148107 צפיות
מכשיר fax משולב הוא מכשיר המאגד בתוכו את האפשרות לפקסס, האפשרות לצלם, האשרות להדפיס והאפשרות לסרוק. ישנם יתרונות רבים במכשיר כזה כשהראשון שבהם הוא חיסכון בכסף – יותר זול לקנות את הכול במכשיר אחד מאשר לשלם על כל מכשיר ומכשיר בפני עצמו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica