חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פגישות איכותיות, איך קובעים פגישות, איך להשיג כמה שיותר פגישות?

מאת: wedo4uייעוץ עסקי23/01/20112567 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו מוטרדים מהרצון לקבוע עוד ועוד פגישות – ובכך להשיג עוד ועוד לקוחות. 

למי מכם שיש סוכני מכירה וגם לחלקכם שעובדים לבדכם - האם נפח פגישות גדול זה באמת מה שנכון, טוב וחשוב?

נכון שסטטיסטית, לפי חוק המספרים הגדולים, ככל שנעשה יותר שיווק נגיע ליותר מכירה, ככל שנעשה יותר טלפונים יצאו יותר פגישות, ככל שנעשה יותר פגישות יהיו יותר סגירות עסקאות. אבל האם בכל מחיר ובכל מצב? האם זה מתאים לכל אחד?

אנו חושבים שלא! 

הכמות אומנם חשובה, אם זאת איכות הפגישות חשובה אף יותר. 

כמות רבה של פגישות עולה כסף, נפח פגישות עולה משאבים רבים:

·     זמן: החל מזמן הכנה והגעה לפגישה, דרך זמן הפגישה עצמה וכן זמן החזרה; וזמן כידוע שווה כסף.

·     עליות נסיעה: דלק או תחבורה ציבורית וכן עלויות חניה.

·     עלויות טלפונים וסלולר.

·     עלות פגישה בבית קפה.

·     עלויות של חומרי מכירה ועזרי שיווק – מכרטיסי ביקור ועד פולדרים ופלאיירים.

כל המשאבים האלו כפול מספר הסוכנים כפול מספר הפגישות... הרבה כסף. 

אם תלכו להרבה פגישות שאינן איכותיות, פגישות שווא, פגישות סרק, זה אומנם יקרב אתכם כמה שיותר לסגירה ולמכירה, אולם גם יגרום ללא מעט שחיקה וגם בזבוז משאבים. 

כך שהמטרה הינה להשיג פגישות איכותיות, והמשימה אינה לייצר כמה שיותר פגישות.  

אם אתם עצמאיים שעובדים לבד, זה בזבוז זמן ובזבוז משאבים עבורכם להגיע לכמות רבה של פגישות סרק. מה יכולתם לעשות בזמן הזה בתחום השיווק והמכירה? לכתוב ולהפיץ עוד מאמר, לעדכן את אתר האינטרנט, לצלצל ללקוחות ולשמור על קשרים אישיים, להכין חומרים לסדנא / קורס / יום עיון, להיות פעיל ברשת החברתית, ללכת למפגש נטוורקינג ועוד ועוד דוגמאות לא חסרות מה לעשות בזמן הזה – שכאמור בוזבז על פגישה לא יעילה. 

אם אתם מחזיקים סוכני מכירות, עלות כל סוכן יקרה מפז, במיוחד אם הם מבזבזים את זמנם על פגישות לא איכותיות. מה הם יכולים לעשות בזמן הזה בתחום המכירה ושימור הלקוחות? תחזוק קשרים בינאישיים, איתור לידים נוספים במקומות חדשים / ישנים, מפגשי נטוורקינג, FOLOW UP ללקוחות פוטנציאלים ועוד ועוד דוגמאות. 

ב-we do 4u, אנו דוגלים בשיטה השונה מכל המוקדים הטלפוניים המוכרים.

אנו דוגלים באיכות ולא בכמות. 

איך עושים זאת ?

·     בודקים איתכם מהם הצרכים שלכם בלווי אנשי מקצוע בעלי ניסיון בשטח – האם באמת יש צורך מידי בטלמיטינג? או שמה יש לשלוח מכתב מקדים ורק אז לפנות? או כל דרך אחרת הנכונה לכל ורק לכם. לא כל דבר מתאים לכל אחד !

·     בודקים איתכם מיהו קהל היעד שלכם – "כולם צריכים את השרות / מוצר שלי", ממש לא נכון ! אתם ממש לא רוצים לקוחות שאין להם יכולת לממן את השרות / מוצר שלכם, אם אתם פונים ללקוחות לקהל יעד מהצפון אין מה לפנות לקהל יעד מהמרכז / דרום, אם אתם פונים לעסקים בנישה מסוימת יש לפלח את קהל היעד בצורה מדויקת. אנו נוכל לייעץ אם זאת מי הלקוחות שאיתם תרצו לעבוד ורק אתם תחליטו.

·     בודקים איתכם מה מטרת הפנייה – תיאום פגישה, אישור הזמנה, הזמנה לביקורת שנתית, מכירת מוצר, טיוב פרטים או כל דבר אחר שתרצו.

·     בודקים איתכם מיהו איש הקשר אליו יש לפנות – מנכ"ל, מחלקת מכירות, מחלקת משאבי אנוש והדרכה, מחלקת רווחה, מחלקת אחזקה, מחלקת רכש.

·     בונים ביחד תסריט שיחה כולל כל ההתנגדויות שיכולות לעלות בזמן השיחה, מכניסים לתסריט השיחה שאלות סינון, נותנים מידע ללקוח עד גבול מסוים שגם ישמור על רמה מקצועית וגם ישאיר מספיק מקום להעברת המידע בפגישה עצמה (או בשפת היחסים האישיים - עושים טיזינג עד הדייט ).

·     מתאמים פגישה עבורכם בדיוק לפני הנוחות שלכם – אם אתם נמצאים ביום פגישות בצפון ת"א לא נשלח אתכם לפגישה ברחובות ומשם חזרה להרצלייה, אלא נתאם לכם פגישות לפי איזור גיאוגרפי מדויק יותר, לחסוך לכם  או לסוכנים שלכם משאבים מיותרים (זמן / דלק / טלפון).

·     מקבלים מכם משוב על הפגישות ורק כך אפשר להתקדם ולקבוע רק פגישות איכותיות, כדי לא לחזור על טעויות / סוג מסוים של קהל / סוג המסר שהועבר וכו'.

וכך אתם מוצאים את עצמכם בדרך לעוד פגישה איכותית שממנה תצא עסקה טובה.  

זה האני מאמין של we do 4u, והתפישה הזו מעניקה לך יתרון ניהולי משמעותי. 

אז לא כל פגישה, לא בכל מחיר – וגם בעולם הטלמיטינג: לא הכמות קובעת. רק האיכות. 
 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
שרית גורן רצבי
ב – WE DO 4 U אנו עושים עבורכם, את מה שאתם רק חושבים לעשות.

שירותים לעסקים במיקור חוץ
טלפקס: 077-3390032 נייד: 052-2846734
http://www.wedo4u.co.il
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת wedo4u

מאת: wedo4uבניין ואחזקה - כללי20/07/111092 צפיות
הגדלת העסק על ידי פגישת לקוחות פוטנציאלים נוספים הוא רצונם של כל בעלי המקצוע בענף הבנייה. בין אם אתה איש אלומיניום, נגר, מעצב פנים או אדריכל, הדרך להגדלת הרווחים היא רק על ידי פגישה מסודרת עם לקוחות.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222233 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221486 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22898 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211216 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21950 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211034 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201512 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica