חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הוכחות סקס בריא חלק 2

מאת: דויד מששבילינשים - כללי25/01/20112202 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לבסוף, בחן את הנשים ד"ר אוגדן יש מושגים משלהם של סקס בטוח, חיוניים כדי לחוות את העונג האקסטזה המינית. סוג זה של מין בטוח לא מתייחסים מניעת מחלות מין או הריון; הוא מתייחס, במקום, בטיחות רגשית ורוחנית. בטיחות כזו חיונית קרבה מינית. 
רוב הנשים עמד על כך חמה, אוהבת קשרים עם עצמם ועם בני זוגן היו חיוניים ובלתי נפרד מהחוויה של האקסטזה המינית. 
כאשר אנשים חשים עמוק קרוב בעוד רק מחזיקים ידיים, הם מקיימים יחסי מין.כשאנשים להציג בטיפול אחד את השני דרך חיבוקים, ליטופים, ונשיקות, הם גם מקיימים יחסי מין. בעת חיבור אנשים קריצה בחדר צפוף אחד על השני בצורה חשאית משלהם, הם מתקשרים לחי סקס זה לזה; יחסי סקס מין ללא מגע כזה יכול להיות בהתרגשות מעורר רגשית להגשים. 
וכמובן, במהלך האיחוד המיני כאשר השמים נראה כל כך פתוחה הברק יכול להכות את בני הזוג - זיקוקים בעת להצית ואת הארץ מפסיק ספינינג - זה מין, מדי. 
אבל רגע. האם גם גברים צריכים זה חיבור רוחני כמעט ליהנות ממין ולהגיע לבריאות טובה? ובכן, כן ולא. גברים צריכים סקס גברים צריכים הקשר הרגשי, אבל גברים רבים לא בהכרח צריך לשים את שניהם ביחד! 
לדברי ד"ר ברני Zilbergelt, שכתב את זכר בניו מיניות, סקס לנשים שזורה הקשר האישי. עבור גברים מסוימים, המין הוא בפני עצמו - מעשה להיות מעורבים עם או בלי אהבה, עם או בלי התחייבות, עם או בלי קשר. 
נכון להיום, נערים צעירים עוברים חיברות בצורה נאורה יותר, וכתוצאה מכך, עמדות גברים כלפי האיחוד המיני משתנים. אבל, למרבה הצער, סוציאליזציה של גברים רבים שנולדו או לפני ה -60 סיפק מעט מאוד מידע בעל ערך להיווצרות ותחזוקה של מערכות יחסים אינטימיות. גברים אלו היו מלמדים, כמו בני נוער, כי הזכרים הראו אהבה על ידי עושה, ולא על ידי מדבר או "חיבור" עם הבנות. 
"למרבה המזל, כל אחד יכול ... לשחזר את הקרבה, האינטימיות סקס חינם , זרימה מינית." 
גברים מבוגרים היו חיברות בדרך כלל גם להיות חזק עצמאי, אשר בדרך כלל אמצעי אחד לא בקלות לדבר על להודות או בעיות אישיות. גברים כאלה רבים אינם מכירים דאגות ופחדים לשותפים שלהם, הם פשוט מנסים להתמודד עם הכל בכוחות עצמם. 
תוצאה של איפוק כזה הוא (1) חוסר אינטימיות ביחסים, בתחושה אשתו "עזב את" החיים של בעלה; ו (2) גברים לעיתים קרובות אינם מקבלים את מה שהם צריכים, כי הם לא יודעים איך לבקש את זה, אז הם מרגישים הרחיקו ומתוסכל כאשר הם באמת רוצים קירבה ואינטימיות ככל הזוג שלהם עושה. 
סקס תחת התנאים הללו יוצר ריחוק במערכת היחסים או יוצרת בעיות בתפקוד המיני המניעה טריז עמוק עוד יותר אל תוך מערכת היחסים של סקס. זה נכון במיוחד אם הוא גבר נשוי לאישה חייב להיות מבוקש על ידי בעלה כי מיניותה תוקף

 



תגיות המאמר: בריאות, סקס, דייט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב מאמרי סקס וחובב מושבע של סקס חינם ברשת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דויד מששבילי

מאת: דויד מששביליזוגיות ואהבה28/01/111797 צפיות
רוב האנשים הם רעבים לסקס נהדר והם מונעים באופן טבעי על ידי העוררות את המתח המיני בין גבר לאישה

מאת: דויד מששבילינשים - כללי25/01/112727 צפיות
זה הזמן לקחת מבט רענן אל בעיה המינית

מאת: דויד מששבילידייטינג25/01/111702 צפיות
הוכחות מדעיות היא לצבור תמיכה מה שרבים מאיתנו חשדו כל הזמן: סקס טוב לא רק מוסיפה להנאה רבה לחיינו, אבל זה גם ממש משפר את הבריאות שלנו ואף עשויה לתרום לאריכות ימים שלנו.

מאת: דויד מששבילימשפחה וזוגיות - כללי24/01/112053 צפיות
נשיקה צרפתית איכותית -כל המידע

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179308 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711387 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610942 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152277 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151878 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151809 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151986 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica