חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחקר אודות סקס

מאת: נתי עומניזוגיות ואהבה26/01/20111450 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחקר שנערך על ידי אוניברסיטת קולומביה הדוור הספר לבריאות הציבור ומכון Guttmacher, נמצא כי חלה ירידה 10 אחוזים אחוזים בשימוש באמצעי מניעה על ידי בני נוער, בין 2003 ו 2007. 

בנוסף, המומחים גילו כי רמות של פעילות מינית בקרב בני נוער נותרו כשהיו, וגם שיעור הילודה גדל ב 5 אחוזים. המחקר דיווחו גם כי בני נוער שחורים הראו את הירידה הבולטת ביותר בשימוש של אמצעי מניעה בזמן סקס. כל הנתונים כוללים הן את שיעור השימוש באמצעי מניעה, כמו גם סוגים של גלולות בשימוש, כמו שיטות שונות להשתנות האפקטיביות שלהם. 

בין השנים 1991 ל 2003, את השימוש בקונדומים על ידי בני נוער גדל, ואילו השימוש שלהם של השיטה אין מניעה ירד, וכתוצאה מכך לסיכון נמוך יותר של ההריון כדי ירידות הריון ולידה נוער. על פי ממצאי הנוכחי, להשתמש בקונדום העשרה התייצבה ובמקרים מסוימים אפילו ירדה. 

המחקר מצא כי השינוי ביחסה של בני נוער כלפי השימוש באמצעי מניעה עולה בקנה אחד עם שיעור גבוה יותר של שיעור הילודה העשרה בשנים 2006 ו -2007 כפי שדווח על ידי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן, ועלול להיות מבשר על עלייה נוספת של הריונות ולידות העשרה בשנת 2008. 

"אחרי השיפורים העיקריים בשימוש באמצעי מניעה העשרה ב 1990 ו -2000 המוקדמות, אשר הובילה לירידה משמעותית ההריון העשרה, זה מייאש לראות היפוך מגמה כזו חיובית", ד"ר ג 'ון ס Santelli של אוניברסיטת קולומביה הדוור הספר לבריאות הציבור, אמר בהצהרה. ד"ר Santelli הוסיף כי בני נוער הם עדיין קיום יחסי מין, אך נראה כי רבים מהם אינם נוקטים באמצעי הזהירות הנדרשים כדי להגן על עצמם מפני הריון לא רצוי או מחלות מין. 

המחקר לא לנהל חקירה על מה המגמות הללו התרחשו. אבל לדברי ד"ר Santelli, זה יכול להיות בגלל מספר גורמים, כגון עלייה השאננות על מגפת האיידס סקס בטוח כדי להגן נגד HIV. המומחה גם העריך כי מוקד עלייה האחרונות על עידוד הילדים להישאר מפוכח עד שהם מתחתנים, במקום לחנך אותם על אמצעי מניעה, יכול להיות גם לפחות אשמים. 

עכשיו, השאלה הזו נותרה שנויה במחלוקת, ועל המריבה על ידי חסידי תוכניות חינוך סקס מיני, כי להתרכז התנזרות. אבל הממשל של הנשיא אובמה עשה לאחרונה הודעה כי היא מתכננת להפסיק את המימון עבור תוכניות כאלה תומכים רק אלה הוכחו לעבוד. מחברי המחקר ממליצים הן המדינה והן ברמה הלאומית להתערב על מנת לקדם את השימוש באמצעי מניעה בקרב בני נוער באמצעות חינוך מיני מדויק רפואית גדל נגישות לשירותי בריאות. חוקרים אומרים כי רק בדרך זו הבעיה של ההריון העשרה ניתן להתמודד באופן היעיל ביותר.

 



תגיות המאמר: מחקר, סקס, דר, פרופסור, Santelli


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אין דבר חשוב בחיים כמו סקס והכי חשוב מצלמות סקס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נתי עומני

מאת: נתי עומניהריון ולידה26/01/111704 צפיות
סקס והריון מתקדם

מאת: נתי עומניזוגיות ואהבה26/01/111544 צפיות
על סקס ויוגה

מאת: נתי עומניזוגיות ואהבה26/01/111992 צפיות
מין בטוח פירושו נקיטת אמצעי זהירות בעת קיום יחסי מין יכול למנוע ממך לקבל זיהום המועברות במגע מיני (STI), או ממתן STI עם השותף שלך. מחלות המועברות במגע מיני הן מכונות גם מחלות המועברות במגע מיני, או מחלות מין. מחלות אלו כוללות הרפס גניטלי, יבלות באברי המין, איידס, כלמידיה, זיבה, עגבת, הפטיטיס B ו-C, ואחרים.

מאת: נתי עומנימשפחה וזוגיות - כללי26/01/111731 צפיות
סקס דמויות הביתיות חלק 1

מאת: נתי עומניאימון אישי26/01/112487 צפיות
לפעמים זה יכול להיות מאוד קשה להאמין איך אין הגדלת איבר המין תגדיל יותר את הביטחון ותשנה את המראה שלך אפילו עם מצב רווח צנוע.אבל האמת היא, ואפילו מגדילה קטנה בגודליכולה להיות השפעה דרמטית פין גדול יותר!

מאת: נתי עומניאימון אישי26/01/112842 צפיות
ניתוח מציעה את הפתרון היחיד הקבוע להגדלת הפין. באמצעות הניתוח, הפין ניתן להגדיל ויזואלית, בדרך כלל על ידי פשוט מעל סנטימטר.

מאת: נתי עומניאימון אישי26/01/112588 צפיות
בגלל הרצון שיהיה הפין גדול יותר או בקיצור לעשות הגדלת איבר המין ,הוא גם העיסוק ואת מקור לדאגה עבור גברים רבים, "השוק" הגדלת הפין שגשגה. אז מה האופציות? מה עובד ומה לא?

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206353 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204882 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204668 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192798 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182306 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182744 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181899 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica