חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקס דמויות הביתיות

במקור רבייה היא חלק פונקציה של פרוטופלסמה כל; וב-משיטות פרימיטיביות חיי הפרט הופך שתי ידי "תהליך פשוט" של חלוקת עצמו לחצאים. האם שיטה זו המשיכה לתוך טפסים גבוה ביותר של בעיות, כמו גם רוב ההנאה של הקיום האנושי מעולם לא היה מתרחש. או שמא השיטה אנדרוגינוס של שילוב שני המינים הפרט האחד, תכופות כל כך בעולם הצומח, מצאה את דרכה לתוך חיים גבוהה יותר, מוסרית את המאבקים של האדם היה להיות פשוט יותר לתוך זה הנובע שלו, מאבקים עם יצורים דומים.ספרות לא היה לפרוח, הדרמה לעולם לא היה שמע רוקדים, ושרים לא היו צריכים את תשומת הלב של uplifter, שמלה תהיה שיטה של שמירה על חם, ועל החיים יהיה שפוי מספיק אך ללא ההנאות טעימה של אהבה לסקס . 

מדוע קיימים שני המינים? אני חייב להפנות את הקורא אל המומחים בעניין זה, אבל יכול להבטיח לו כי אף אחד לא יודע. עם עליית התיאוריה של מנדל התורשה, זה כבר להניח כי כגון ערכת מציעה מגוון רחב יותר של צירופים תו אפשרי. כרגע זה בטוח לומר כי אף אחד לא יכול לתת סיבה טובה לקיומו של זכר ונקבה, וכי בזמן זה שכלול של הפרט להתרבות לשני חלקים עשוי להיות נחוץ למטרה כלשהי, שבמבט ראשון נראה כמו מעניינת אך מסתורי סיבוך. 

אני מפנים את הקורא ספרי לימוד אנטומיה אמבריולוגיה, וכדי המומחים על סקס כמו קראפט, יורד, הבלוק אליס Ploss לפרטים בדבר ההבדלים בין גבר לאישה. ישנם הראשונה האיברים החיוניים של הדור, השונה בשני המינים, את השחלה ריהוט הביצה, האשכים ריהוט הזרע או הזרע; מכן האיברים של מגע מיני; מאפייני המין המשניים, כגון שיעור קומה, הפצה של השיער, פיקדונות הצורה, השומן של הגוף ובעיקר של האגן, קול, חלקות העור, פיתוח שרירים, וכו 'יש התפתחות מסודרת בפיתוח הדמויות המין אשר מתחיל עם חיי העובר המוקדם ממשיך באופן קבוע עד גיל ההתבגרות, כאשר יש מדובר בהתפתחות יוצאת דופן של הדמויות סמויה ו מוזרויות. אחרי הבגרות ההתבגרות היא הגיעה בשלבים קל, ולאחר מכן מגיע לפוף או מיתון של תווים המין. זו הגיעה ב אישה ולא פתאום באדם יותר בהדרגה.האיש מובחן לגמרי שונה לחלוטין להזדווג הבדיל שלו המרקם של השיער שלו, העור, הציפורניים, ברוחב והניידות של התלמידים, בצבע של sclera שלו, וכו ', וכן את איברי המין החיוניים יותר. 

אכן יש הבדלים גופניים חיוניים מאוד חשובים ברור כי לא הבין היטב. האחת היא הטמפרטורה בגוף של גבר הוא מעט גבוה יותר מזה של האישה, וכי יש לו חמישה מיליון כדוריות הדם האדומות כדי מילימטר מעוקב של כל הדם שלו, בעוד יש לה ארבעה מיליון וחצי; כי המוח שלו שוקל הרבה יותר, אבל הוא לא כבד באופן יחסי; כי פרופורציות הגוף שלה דומים לאלה של הטופס הילד, יותר מאשר לעשות את שלו, אשר חלק לפרש כנקודת עליונות עליה, בעוד אחרים מפרשים זאת כסימן של נחיתות. ככלל, הרשויות לשקול כי האיש הוא גרם להזרמת אנרגיה בקצב גבוה למשך זמן קצר, הוא האלמנט katabolic, ואילו חנויות אישה את האנרגיה לילדים שלה מייצג את אלמנט אנבוליים של הגזע. 

כפי תוצאה כדי לעיל, יש צורך לדעת כי כל אדם (וגם כל חיה גבוהה) מתחיל עם אברי המין הפוטנציאל של שני המינים, וכי כל אדם הופך להיות מובחן מינית בסביבות השבוע הי"א של תוך רחמית חיים. יתר על כן כל זכר יש איברים נקבה, ונקבה לכל איברי זכר, אם כי בתנאים רגילים אלה הם שרידים בלבד ולשחק שום חלק בחיי המין של האדם. ובכל זאת, עולה כי ההפרדה של הנקבה הזכר אינה מוחלטת, והגיוני ולמעשה זכר אולי דמויות נשיות, פיזית ונפשית, ולהיפך נקבה עשויה להידמות זכר מבנה ואופי. 

יחסי מין יש ברבייה את תחושת גזעית כאובייקט שלהם, אבל זה כדאי לזכור כי האיש שכל העולם חי רק יודע את זה, והוא ידע את זה רק זמן קצר יחסית. יתר על כן, בני נוער, כאשר חיי המין הוא על התעניינות סקס שלה, זו העובדה, כי ידוע, לא הבנתי באמת, ועל תוכניות של היחיד ורצונותיו דמויות ההורות רק דרך אגב, אם בכלל. החברה, בארגון שלה, שמה דגש על הפוריות, והעתקת כל כך בעקיפין הופך המטרה החברתית הגדולה ולא מטרה יחיד. 

1. את ההרגשה של ההורות היא, כמו כל אחד יודע, הרבה יותר חזק ב אישה מאשר גבר. אבל כאן שוב הכללות הן של משתמשים לא לנו, שכן יש נשים לפתח רק תחושה אימהית חלש, בעוד יש גברים שאת עוצמת התגובה על ילדים היא גדולה כמעט כמו כל אישה. אין ספק כי הכיבוש מלבד שדה של האישה המסורתית הולכת ונחלשת תחושת אימהית או לפחות מתחרה עם זה בצורה המסווגת הרגשות של האם המודרנית ולמטרות והוא בעיקר אחראי עצבנות מנוחה שלה. זה אני חושב אולי בבטחה להיאמר: כי, תעשיית אתלטיות, חינוך, נישואין מאוחר, וכו ', לא עושים עבור אמהות פיזי טוב. להפך, האישה המודרנית יש זמן קשה יותר ועליו ילדיה, והגרוע מכל היא מראה או רצון או חוסר יכולת לאחות אותם.משפחות קטנות הופכות את הכלל, בייחוד בקרב יותר טוב לעשות. מצד שני, את ההיסטוריה של הבית הוא ביות הדרגתית של האיש, מסירות גדולה שלו לילדים ולאשתו. הגידול הגירושין שורשיה של סוגיות חברתיות גדולות מדי כדי לדון עם רווח כאן, אבל אולי את הפריט העיקרי הוא שחרור האשה כעת חופשי יותר לירידה יחסים מספקים עם בן זוגה. 

2. את התשוקה לסקס, כמו התחושה ישיר, הוא ללא ספק חזק יותר אצל הזכר, כמו זה הכרחי מבחינה ביולוגית זה צריך להיות, שכן עליו devolves חלק פעיל במערכת היחסים המין. sexologists מציינים שני סוגי רגש לסקס, אשר אחד מהם אמור להיות זכר בדרך כלל, זאת הנקבה בדרך כלל. 

התחושה הזכר נקרא סדיזם, אחרי האציל הידוע לשמצה שכתב על הנושא. זהו עונג כוח, אכזריות במיוחד, ומראה את עצמו רצון עבור השיעבוד של הנקבה. בצורות פתולוגיות שלה זה תחליפים אכזריות עבור הקשר המיני, ויש לנו ולכן ג 'ק נורא Rippers, וכו פרוידיאנים ללכת הקיצוני של רואה באהבה את כל כוח סקס סאדיזם, אבל האמת היא כי הדחף הסדיסטי הוא אהבת הכוח, הביע באכזריות או בערך יחסי מין.האיש המערה של הסיפורים הוא סדיסט מן הסוג, ואחד אישרה בדרך כלל, לפחות בתיאוריה. קצת סדיזם מוצג לשמחתם ב צובט נושך לעתים קרובות כל כך לראות, ואת הביטוי "אני רוצה לאכול אותך" יש סדיזם שובבה בו.

 



תגיות המאמר: סקס, מין, פרוטופלסמה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אין דבר חשוב בחיים כמו סקס והכי חשוב מצלמות סקס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נתי עומני

מאת: נתי עומניהריון ולידה26/01/111705 צפיות
סקס והריון מתקדם

מאת: נתי עומניזוגיות ואהבה26/01/111545 צפיות
על סקס ויוגה

מאת: נתי עומניזוגיות ואהבה26/01/111993 צפיות
מין בטוח פירושו נקיטת אמצעי זהירות בעת קיום יחסי מין יכול למנוע ממך לקבל זיהום המועברות במגע מיני (STI), או ממתן STI עם השותף שלך. מחלות המועברות במגע מיני הן מכונות גם מחלות המועברות במגע מיני, או מחלות מין. מחלות אלו כוללות הרפס גניטלי, יבלות באברי המין, איידס, כלמידיה, זיבה, עגבת, הפטיטיס B ו-C, ואחרים.

מאת: נתי עומניזוגיות ואהבה26/01/111451 צפיות
מחקר שנערך על ידי אוניברסיטת קולומביה הדוור הספר לבריאות הציבור ומכון Guttmacher, נמצא כי חלה ירידה 10 אחוזים אחוזים בשימוש באמצעי מניעה על ידי בני נוער, בין 2003 ו

מאת: נתי עומניאימון אישי26/01/112487 צפיות
לפעמים זה יכול להיות מאוד קשה להאמין איך אין הגדלת איבר המין תגדיל יותר את הביטחון ותשנה את המראה שלך אפילו עם מצב רווח צנוע.אבל האמת היא, ואפילו מגדילה קטנה בגודליכולה להיות השפעה דרמטית פין גדול יותר!

מאת: נתי עומניאימון אישי26/01/112842 צפיות
ניתוח מציעה את הפתרון היחיד הקבוע להגדלת הפין. באמצעות הניתוח, הפין ניתן להגדיל ויזואלית, בדרך כלל על ידי פשוט מעל סנטימטר.

מאת: נתי עומניאימון אישי26/01/112588 צפיות
בגלל הרצון שיהיה הפין גדול יותר או בקיצור לעשות הגדלת איבר המין ,הוא גם העיסוק ואת מקור לדאגה עבור גברים רבים, "השוק" הגדלת הפין שגשגה. אז מה האופציות? מה עובד ומה לא?

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215146 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204664 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201168 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201460 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201422 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173099 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173403 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica